Gå til innhold

Ser jeg syner?


Lunasjklo

Anbefalte innlegg

Jeg tok denne testen 1 dag etter forventet mens, tok den på morgenurin. Er det jeg som ser syner eller er det kryss der? 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser veeeeeldig svakt ut, men jeg ser den også, men det kan ha med lyset og det faktum at der er jo noe inni den som gjør at der skal bli en stripe akkurat der. Men kan jo være greit å ta en test til om noen dager. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du ser syner og du lager overskifter som ikke er i samsvar med eller gjør at noen kan forstå at vi klikker oss inn på bilde av en tissepinne vi absolutt ikke er interessert i. Begynn å vise litt hensyn til at alle ikke er like hekta på å få dine tissepinner midt i fleisen i en tråd. 

Tråden din ligger ikke bare på et underforum, den kommer opp på dette snakker vi om nå. Der kan ingen ane om det er tissepinner eller spøkelser du lager tråd om. Forøvrig er den store tråden om gravidetester oppfunnet. Hvorfor ikke bruke den?

Anonymkode: b86ec...73c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja du ser syner og du lager overskifter som ikke er i samsvar med eller gjør at noen kan forstå at vi klikker oss inn på bilde av en tissepinne vi absolutt ikke er interessert i. Begynn å vise litt hensyn til at alle ikke er like hekta på å få dine tissepinner midt i fleisen i en tråd. 

Tråden din ligger ikke bare på et underforum, den kommer opp på dette snakker vi om nå. Der kan ingen ane om det er tissepinner eller spøkelser du lager tråd om. Forøvrig er den store tråden om gravidetester oppfunnet. Hvorfor ikke bruke den?

Anonymkode: b86ec...73c

Noen som har stått opp med feil fot Idag?

Anonymkode: d1219...813

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja du ser syner og du lager overskifter som ikke er i samsvar med eller gjør at noen kan forstå at vi klikker oss inn på bilde av en tissepinne vi absolutt ikke er interessert i. Begynn å vise litt hensyn til at alle ikke er like hekta på å få dine tissepinner midt i fleisen i en tråd. 

Tråden din ligger ikke bare på et underforum, den kommer opp på dette snakker vi om nå. Der kan ingen ane om det er tissepinner eller spøkelser du lager tråd om. Forøvrig er den store tråden om gravidetester oppfunnet. Hvorfor ikke bruke den?

Anonymkode: b86ec...73c

Hvorfor blir jeg ikke sjokkert over enkelte lenger!? om det er så lite interessant å lese å se bilder av tester så kan du faktisk bare slette deg! dette er trossalt ett forum for prøvere! 

Anonymkode: e6600...847

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja du ser syner og du lager overskifter som ikke er i samsvar med eller gjør at noen kan forstå at vi klikker oss inn på bilde av en tissepinne vi absolutt ikke er interessert i. Begynn å vise litt hensyn til at alle ikke er like hekta på å få dine tissepinner midt i fleisen i en tråd. 

Tråden din ligger ikke bare på et underforum, den kommer opp på dette snakker vi om nå. Der kan ingen ane om det er tissepinner eller spøkelser du lager tråd om. Forøvrig er den store tråden om gravidetester oppfunnet. Hvorfor ikke bruke den?

Anonymkode: b86ec...73c

Jo, det kan du ane. DOOOOH

Anonymkode: b88fd...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir jeg ikke sjokkert over enkelte lenger!? om det er så lite interessant å lese å se bilder av tester så kan du faktisk bare slette deg! dette er trossalt ett forum for prøvere! 

Anonymkode: e6600...847

Det er et underforum, og som anonym..73c påpekte så kommer tråden opp på fremsiden av forumet når det er aktivitet i tråden. Selv om jeg ikke er like irritert som vedkommende, så synes jeg det er fint om man bruker samletråden for tolking av graviditetstester isteden for å opprette egne tråder (med diffuse titler). 

Men for å svare på HI: jeg er enig med Strawberry vedrørende lyset:)

Anonymkode: e9217...023

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. august 2016 at 11.05, AnonymBruker skrev:

Ja du ser syner og du lager overskifter som ikke er i samsvar med eller gjør at noen kan forstå at vi klikker oss inn på bilde av en tissepinne vi absolutt ikke er interessert i. Begynn å vise litt hensyn til at alle ikke er like hekta på å få dine tissepinner midt i fleisen i en tråd. 

Tråden din ligger ikke bare på et underforum, den kommer opp på dette snakker vi om nå. Der kan ingen ane om det er tissepinner eller spøkelser du lager tråd om. Forøvrig er den store tråden om gravidetester oppfunnet. Hvorfor ikke bruke den?

Anonymkode: b86ec...73c

Hjelpe meg! Jeg syns det var ganske klart hva tråden ville handle om.. Ikke bli så sint da😳🙈😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. august 2016 at 11.05, AnonymBruker skrev:

Ja du ser syner og du lager overskifter som ikke er i samsvar med eller gjør at noen kan forstå at vi klikker oss inn på bilde av en tissepinne vi absolutt ikke er interessert i. Begynn å vise litt hensyn til at alle ikke er like hekta på å få dine tissepinner midt i fleisen i en tråd. 

Tråden din ligger ikke bare på et underforum, den kommer opp på dette snakker vi om nå. Der kan ingen ane om det er tissepinner eller spøkelser du lager tråd om. Forøvrig er den store tråden om gravidetester oppfunnet. Hvorfor ikke bruke den?

Anonymkode: b86ec...73c

Man nå knulle for å lage barn, så helt feil er det faktisk ikke :fnise::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser et kryss. Og eh, skjønte med en gang hva tråden handlet om. Herregud, noen som må ha fått skuffede forventninger da de trykket seg inn på tråden, siden "noen" fullstendig eksploderte her oppe, haha!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser kryss, men har selv fått ett slik kryss på CB. Jeg var dessverre ikke gravid, men krysser fingrene for deg :)

Anonymkode: 17df4...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HappyWaffle

herregud så hårsåre da :P 

jeg ser så vidt en strek, men vanskelig å si om det er strek-strek eller bare skygge av det som egentlig skal være strek :) ta en ny senere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er gravid😉 

Hadde en test som var slik tidligere, og streken ble bare sterkere og sterkere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en positiv graviditetstest! :) Noen spekulerer i lyser og hva som er under, selv gjort det tidligere, ringte produsentene pga flere slike resultater. De påsto at hva som måtte "være under der" ikke skal synes dersom ikke hcg kom på. Om test er negativ skal man ikke kunne vri den etter lyset og skimte strek. Så ja, da tenker jeg at duu er gravid! Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser en veldig svak strek men det er mange her inne som får sånne med CB men så viser deg seg at de IKKE er gravid og at akkurat den testen kan gi svak falsk positiv dessverre. Så jeg hadde ikke turt stole på den. Ta en ny test med en annen type om noen dager? 

Anonymkode: cc4c1...e31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, August 17, 2016 at 21.20, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir jeg ikke sjokkert over enkelte lenger!? om det er så lite interessant å lese å se bilder av tester så kan du faktisk bare slette deg! dette er trossalt ett forum for prøvere! 

Anonymkode: e6600...847

Enig herlighet at det går ann du trenger da ikke lese det vist det er så problematisk hallo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...