AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Fadderbarn (jente) er ofte løs på tråden i fadderuka. Hvordan sjekke de opp?? Anonymkode: 5b99c...c8b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Herregud... Jeg trodde tittelen betydde fadderbarn som i fadderbarn fra Afrika. Og at TS hadde et fadderbarn i Afrika som var jente, som han ville sjekke opp. Anonymkode: 7fc74...db4 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud... Jeg trodde tittelen betydde fadderbarn som i fadderbarn fra Afrika. Og at TS hadde et fadderbarn i Afrika som var jente, som han ville sjekke opp. Anonymkode: 7fc74...db4 Med de holdningene han fremviser skal du ikke se bort ifra at dét også kunne vært aktuelt. Fitte er fitte, vel? Anonymkode: 062e6...8aa 6
Cyndaquil Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fadderbarn (jente) er ofte løs på tråden i fadderuka. Hvordan sjekke de opp?? Anonymkode: 5b99c...c8b Du burde melde deg av som fadder. En fadder er til for å gi fadderbarna en god start og bli kjent med studentbyen sin. En omsorgsrolle fordi man bryr seg om nye studenter. Ikke for å prøve å få seg et knull eller utnytte en sårbar situasjon . Jeg var fadder selv(er jente) og passa på studentene mine, ble de for fulle(sjeldent, fjerna alkoholen når jeg merka folk hadde nok promille) følge jeg dem hjem og trygg og ikke starta studietiden med en smell SKAM DEG! 9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Alle jeg kjenner er opptatt av å rote med fadderbarn(jente)... Tittelen og spørsmålet blei feil formulert, om det er mulig ønsker jeg å endre spørsmålet/omformulere: Hvordan sjekke opp fadderbarn jente? Anonymkode: 5b99c...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle jeg kjenner er opptatt av å rote med fadderbarn(jente)... Tittelen og spørsmålet blei feil formulert, om det er mulig ønsker jeg å endre spørsmålet/omformulere: Hvordan sjekke opp fadderbarn jente? Anonymkode: 5b99c...c8b Skulle det liksom bli noe bedre av det??? Anonymkode: e419f...dc1 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle jeg kjenner er opptatt av å rote med fadderbarn(jente)... Tittelen og spørsmålet blei feil formulert, om det er mulig ønsker jeg å endre spørsmålet/omformulere: Hvordan sjekke opp fadderbarn jente? Anonymkode: 5b99c...c8b Vet ikke hva slags studiested du er på og hva slags primitive holdninger som råder der. Faddere skal hjelpe de nye og ikke utnytte de. Sjekkinga kan du vente med til etter at fadderuka er over. Anonymkode: 3e081...493 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hva slags studiested du er på og hva slags primitive holdninger som råder der. Faddere skal hjelpe de nye og ikke utnytte de. Sjekkinga kan du vente med til etter at fadderuka er over. Anonymkode: 3e081...493 Sant, du har sikkert rett i det. ts. Anonymkode: 5b99c...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #9 Skrevet 17. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fadderbarn (jente) er ofte løs på tråden i fadderuka. Hvordan sjekke de opp?? Anonymkode: 5b99c...c8b Fadderuka er som å fiske med dynamitt. 1. Har du lagt et godt grunnlag med trening i sommer, så du ennå har sommerkroppen? Har du en fet klesstil? Er du en fet kar med bra holdninger til jenter? 2. Har du kåk nær sentrum, så det er gå avstand fra utesteder og skole? Har du kåk som er stor nok til at det kan arrangeres vors? Har du Spotify og bra anlegg? 3. Har du alkohol klar? Hvis svaret er "ja" på alle 3 punkt, da vil du fikse biffen uten noe stress. Anonymkode: 0bd33...399 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fadderbarn (jente) er ofte løs på tråden i fadderuka. Hvordan sjekke de opp?? Anonymkode: 5b99c...c8b Bli voksen og seriøs, ellers har du ikke noe som fadder å gjøre. Med mindre du er opptatt av å provosere med tråden din? Anonymkode: cb296...671 1
Raven Emerald Skrevet 17. august 2016 #11 Skrevet 17. august 2016 (endret) Ryddet for oppfordring til lovbrudd, personangrep, og spekulasjoner. Kommentarer til modereringen bes tas på Ris, ros og spørsmål om forumet, eller på PM til moderator. Raven Emerald, mod. Endret 17. august 2016 av Raven Emerald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå