marihøne76 Skrevet 12. november 2004 #1 Skrevet 12. november 2004 Hei!! Er det noen der ute som har noen gode råd og tips angående store porer / grov hud?? Jeg har ganske store porer på kinnene, pannen og selvsagt nesen, og de har en tendens til å bli litt tilstoppet av og til, selv om jeg er KJEMPENØYE med rens o.l..... Jeg vet jo at jeg aldri kommer til å få den ferskenhuden jeg skulle ønske meg, men jeg synes at det er litt sjenerende. :oops: Har blitt ganske flink til å skjule det med sminke, men er det f.eks. noen som har forsøkt en peeling e.l. som har hatt noen effekt? Eller som har rense / sminketips? Da hadde jeg jammen blitt glad!! :-)
Gjest gjest1 Skrevet 12. november 2004 #2 Skrevet 12. november 2004 Min hud får større porer hvis jeg slurver med rens en kveld, hvis jeg drikker for mye kaffe/for lite vann, og jeg merker også bedring i de periodene jeg er flink til å ta tran og olivenolje. Vet ikke hvorfor, men sånn er det. Kanskje du bruker feil produkter til huden din også - snakk med en hudterapeut eller hudpleier.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #3 Skrevet 12. november 2004 M D formulations facial lotion er en fruktsyre lotion du har under dagkremen,den får porene til å bli rene og mindre.spør hos hudpleier,men bestill på essentialdayspa.com
marihøne76 Skrevet 12. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2004 Takk for gode tips! Skal prøve MD Formulations trur eg... Jeg bruker for tiden Dermalogica, og det funker forsåvidt bra - det blir i hvert fall ikke verre, sånn som det gjør med mange andre merker. Så da er det bare å bøtte nedpå med masse vann og tran!!
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #5 Skrevet 19. november 2004 ...men adressen til essentialdayspa? for den funka ikke verken med eller uten www. foran..
Gjest manic Skrevet 19. november 2004 #6 Skrevet 19. november 2004 www.essentialdayspa.com Var riktig adresse over Prøv igjen! Sidene var kanskje nede...
Scheherazade Skrevet 19. november 2004 #7 Skrevet 19. november 2004 Mitt beste tips for å skjule store porer er uten tvil Cliniques Pore Minimizer Instant Perfector. Det er en slags hudfarget dekkrem som du kan ha oppå eller under sminken, eller re-freshe sminken med utover dagen. Det fine er at du kan bare klatte i vei uten at det synes! Bruker den iallfall på nesen, kinnene og haken over Id, synes den funker kjempebra!
Søtpotita Skrevet 13. januar 2005 #8 Skrevet 13. januar 2005 Fant denne tråden, den er nokon månadar gammal, men lurte litt på denne "pore minimizer instant perfector"...er denne i ein liten tube? Og lilla? Såg på den idag, og vurderte å kjøpa den? Nokon som veit prisen? Har blitt litt småirritert av at foundationen min (stay-true makeup frå clinique) blir litt gjennomsiktig i løpet av dagen, då spesielt på dei svarte prikkane på nasen:( Kva gjer denne pore minimizeren? Gjer den dei svarte prikkane usynlege? Og kor ofte må ein påføre nytt? Blir gaaaaaaaaal av svarte prikkar!!!! :evil:
Søtpotita Skrevet 13. januar 2005 #9 Skrevet 13. januar 2005 Og finst det fleire ulike for ulike hudfargar, eller er det kun ein som passar alle?
Scheherazade Skrevet 13. januar 2005 #10 Skrevet 13. januar 2005 Det er helt sikkert den tuben du så ja. Tror ikke den er så dyr, betalte vel 130 omtrent, men det var på Tax-free. Fant den ikke på Strawberrynet, der hadde de bare en lotion i samme serie, men den synes jeg ikke hjelper så mye. Men noen synes jo det og, så du kan jo eventuelt prøve i parfymeri. Men instant perfector ja. Den finnes i flere farger, to eller tre tror jeg. Har selv 01, fair eller noe heter den sikkert. Den er hudfarget, i litt tykk "smulete" konsistens. Du bare klatter på, og den dekker i tillegg til å matte. Prikkene forsvinner ikke helt, det skal vel godt gjøres, men den hjelper veldig på meg iallfall. Vi tro prikkene blir omtrent 1/3 så synlige. Pleier ikke å ta på ny utover dagen, med mindre jeg skal noe spesielt. Effekten varer vel en 7-8 timer på meg, alt ettersom hvor mye pudder, osv du har på oppå. Men det fine er at du bare kan klatte på utover dagen, det blir ikke klumpete eller stygt likevel. Den bare "forsvinner" på en måte!
Søtpotita Skrevet 13. januar 2005 #11 Skrevet 13. januar 2005 Høyrest ut som det perfekte for meg, hatar desse svarte prikkane som blir meir og meir synlege..... Trur mitt neste kjøp blir ein slik vidundertube:) Kan faktisk nesten ikkje venta med å få ein slik i hus!! Eg må sikkert ha den lysaste, er nemlig veeeldig lys i huden. Håpar dei ikkje blir for mørke...sidan det kun er 3 å velga mellom.... Takk for god forklaring:)
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #13 Skrevet 13. januar 2005 Jeg synses man blir verre i det lange løp av å skulle sorte prikker og porer med farget foundations. prøv heller peeling og facial lotion av MD formulations.
Pbrina Skrevet 13. januar 2005 #14 Skrevet 13. januar 2005 Prøv Vichy Normaderm! Jeg har fått mye finere porer og mykere hud etter at jeg begynte med den. Fås på apoteket til under 200-lappen! Har brukt MD Formulations og gått på kur hos hudpleier, men jammen hjalp ikke Normaderm-kremen MYE mer enn det!
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #15 Skrevet 13. januar 2005 Prøv Vichy Normaderm! Jeg har fått mye finere porer og mykere hud etter at jeg begynte med den. Fås på apoteket til under 200-lappen! Har brukt MD Formulations og gått på kur hos hudpleier' date=' men jammen hjalp ikke Normaderm-kremen MYE mer enn det![/quote'] normaderm har møkka-ingredienser
Scheherazade Skrevet 13. januar 2005 #16 Skrevet 13. januar 2005 Jeg synses man blir verre i det lange løp av å skulle sorte prikker og porer med farget foundations. prøv heller peeling og facial lotion av MD formulations. Men jeg bruker det i tillegg da! Eller, det vil si, iallfall peeling og gele fra Dermalogica. Instant Perfector brukes etter det igjen, for å skjule.
Gjest LoisLane Skrevet 13. januar 2005 #17 Skrevet 13. januar 2005 normaderm har møkka-ingredienser Fortell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå