Gå til innhold

Spørre om forsikringsselskapet kan matche tilbudet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en telefon fra et forsikringsselskap som spurte om de kunne gi meg et tilbud på forsikring siden de hadde gode rabatter for fagforeningen jeg er med i. Joda, kjør på. Fikk et meget bra tilbud, på 3 forsikringer, som er billigere enn de 2 forsikringene jeg har i mitt eksisterende selskap (den 3. skal jeg få). Uten rabatten hadde det ikke vært billigere...

Men, mitt nåværende forsikringsselskap har kontor i den lille bygda jeg bor i og det er ofte greit å bare stikke innom de når det er noe. Er det da innenfor å gå innom og spørre om de kan matche tilbudet? Eller er det frekt?

Anonymkode: a348f...25c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke frekt, og du vil ikke være den første de har hatt innom kontoret i samme ærend:) Er du god kunde så vil de sette pris på at du gir dem en sjanse til å matche, fremfor å få oppsigelsen fra annet selskap i hende uten forvarsel.

Anonymkode: f9fcf...ed9

Skrevet

Det er selvfølgelig helt innafor! :) Spør dem om de kan matche tilbudet du fikk fra en konkurrent.

Skrevet

Har du allerede en eller flere forsikringer som du ikke vet om siden du er medlem av en fagforening? Spør, fordi en nabo hadde dobbelt opp av innbo, siden fagforeningen hun var med i allerde hadde forsikret hennes innbo. Ville bare spørre i tilfelle det er sånn. Så til det du spør om, jeg sjekker mine hvert år ved å sende forespørsler til flere selskap. (Er ikke med i  noen fagforening.)

Anonymkode: f08b0...643

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...