Gå til innhold

Spurt på date - han er helt motsatt av meg, takke nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff i helga en fyr på en fest i hjembygda mi. Han var hyggelig, utadvendt og sjarmerende og kom fra nabobygda. Han la meg til på facebook og spurte meg ut på date i går. Problemet er bare at han er helt motsatt av meg, så vidt jeg ser. Fagbrev, hjemmekjær (elsker bygda si), går på countryfestival med cowboyhatt og synes store lastebiler er kult. Jeg har universitetsutdannelse, elsker å reise, kan gå på kulturelle arrangement.

Bør jeg takke nei med en gang, eller se om det er kjekt? Ble jo faktisk imponert over at han tok kontakt, ikke vandt med bygdefolk (herfra) tar kontakt med "fremmede".

Anonymkode: 5193d...ceb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det overfladiske  du ser nå. 

Om grunnverdiene som familiemann, kosete og positiv etc er der, kan det jo hende dette er en match! 

• Liker 7
Skrevet

Takk ja. Ellers vil du angre resten av livet hvordan det var å bli pult av en hillbilly.

Anonymkode: 2995b...3ae

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk ja. Ellers vil du angre resten av livet hvordan det var å bli pult av en hillbilly.

Neida. Jeg flyttet ut av den lille bygda jeg vokste opp i før jeg debuterte seksuelt, og det har jeg da aldri angret på. 

Anonymkode: 22e17...2d5

Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh......., landet her i Norge er bygd opp av bondefolket. Det er viktig med jordnære folk som holder føttene på jorda. 

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Nåleputa skrev:

Det er det overfladiske  du ser nå. 

Om grunnverdiene som familiemann, kosete og positiv etc er der, kan det jo hende dette er en match! 

Jeg er for så vidt enig i det du sier. Er bare redd livet "utenfor" huset blir annerledes.

Anonymkode: 5193d...ceb

Skrevet

Da må du nesten spørre deg selv om du kan tenke deg å gå på date med ham. Og deretter svare ham med det du har funnet ut. Enkelt og greit.

Skrevet

Du fortjener bedre.

For han er du bare et trofé han kan skryte på seg til resten av bygda.

Anonymkode: 2f368...57f

Skrevet

Skjønner noe hva du mener da, for det er litt den stereotypen jeg selv har flyttet bort fra. Likevel; om du synest han er noe interessant bak det du ramser opp, så sier du ja. Vet jo ikke hvordan han virkelig er før du blir litt bedre kjent, og han kan fort overraske deg positivt 

Skrevet

Det du ramser opp her er jo bare bagateller. Og countryfestival er da et kulturelt arrangement :klo: Siden du syns han var sjarmerende så burde du gå :Nikke:

Skrevet

Folk vokst opp på landet eller "bygda" er ikke en homogen gruppe som alle liker country og cowboyhatt. Bare for å understreke..

Anonymkode: 09406...56c

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Nåleputa skrev:

Eh......., landet her i Norge er bygd opp av bondefolket. Det er viktig med jordnære folk som holder føttene på jorda. 

En trenger ikke nødvendigvis bli kjæreste med dem. Folk som synes bygda er det beste som finnes, bør finne likesinnede.

Anonymkode: 6250b...44a

• Liker 1
Skrevet (endret)

...

Endret av Honey Dew
Skrevet

Du kan vel bare gi det en sjanse? Jeg synes helt klart du burde bli med.

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fortjener bedre.

For han er du bare et trofé han kan skryte på seg til resten av bygda.

Anonymkode: 2f368...57f

Wtf? Og uansett, vi vet nesten ingen ting om noen av de. Det kan godt hende han fortjener bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...