Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er ei jente jeg syns er kul og nydelig i byen min.

Hvordan skal jeg gå frem?

Har hatt kjærester ogsånn før, men siste året har jeg isolert meg totalt.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med henne, uten å virke helt desperat?

Skal jeg vente til jeg ser henne en dag, for så sende en meld til henne? 

Eller skal jeg sende henne en meld på instagram allerede nå?

Eller si noe til henne neste gang jeg ser henne i byen? Redd det kan bli et år til, og vil ha kontakt med henne nå!!!

Hva hadde du som jente satt pris på, om en person fra området ditt kontakta deg?

Vet jeg er pussy.........

Endret av UkjentN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sendt henne en mld på insta og spurt om hun er hypp på et ligg :) Det høres kanskje rart og teit ut, men jenter digger faktisk direkte og selvsikre gutter. Har ikke noe å si om du er selvsikker eller ei, så lenge du fremstår som det! :)

Lykke til! Gjerne oppdater oss med hvordan det går :)

Anonymkode: 67c46...d2b

Skrevet

Nei ikke spør om ligg, hvis hun ikke er den type jente som driver med ons så kommer du til å bli den dusten i hennes øyne.

Anonymkode: 75057...0a6

Skrevet

Nei, fy, så turn off. Ikke finn på å skriv noe slikt som nevnt over her! Skriv at du har sett henne nå og da i byen og lagt merke til hvor vakker hun er, og at du bare måtte sende henne en melding. 

Anonymkode: 9bb20...adc

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fy, så turn off. Ikke finn på å skriv noe slikt som nevnt over her! Skriv at du har sett henne nå og da i byen og lagt merke til hvor vakker hun er, og at du bare måtte sende henne en melding. 

Anonymkode: 9bb20...adc

Er du spinnvill? Da er idéen med ligg nesten bedre.

Hva enn du gjør, ikke snakk om utseendet hennes!

Få henne ut av huset. Vent til du har en plan/det dukker opp noe. Det bør være på dagtid. Send henne en melding samme dagen og spør om hun vil bli med ut en tur på utstilling/oppdagelsestur/marked. Ta med en kaffe til henne og dra innom, eller møt henne et sted ute. Dagtid er kult, spontant er kult, kaffe er avslappet, og dere har noe å snakke om, nemlig det dere ser rundt dere.

Hvis hun ikke kan, kommer hun sikkert til å tenke "Pokker at det ikke gikk!" og si fra at hun blir med på noe senere. Da svarer du "Ok, men da er det din tur å finne på noe neste gang!" (Så kan du heller ta med kaffe når hun foreslår noe).

Anonymkode: 11298...f71

• Liker 1
Skrevet

Menn som tar kontakt over insta er noe av det mest patetiske jeg vet :skratte:

Add henne på face og ta det derifra!

Anonymkode: 5fccf...980

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...