Gå til innhold

.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Spoiler

Endret av mann_86
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
Skrevet
2 minutter siden, mann_86 skrev:

Den eneste mangelen i filmen er at Chris ikke benytter muligheten når Kristen Stewart ligger så klar i senga der.. Han har jo vært på fart i månedsvis, og må jo ha ballespreng deluxe. Så høy moral går det ikke an å ha!

Kristen Stewart er ikke sååååå fin da. Hun ser ikke noe snill ut 😄

Skrevet

Jeg gråt og gråt over den stakkars gamle mannen!:icon_frown:

Anonymkode: 0914f...900

Skrevet

Hvis min fremtidige kjæreste hadde ønsket sex med Kristen Stewart, hadde jeg bedt han om å gå å finne seg ei ny dame. Har han så lav smak, er jeg for pen. Haha, men særiøst... 

Filmen er helt utrolig vakker, liker den godt. :)

Anonymkode: f9d26...0e6

Skrevet

Kristen Stewart er peeen og tøff! Ingenting galt med henne.

Anonymkode: 01c42...038

• Liker 2
Skrevet

Nydelig film. 

Jeg leste også boken som filmen er basert på. Alex Supertramp gjorde stort inntrykk på dem han møtte, og meg også.  

Anonymkode: af702...52a

Skrevet

Har ikke tall på hvor mange menn jeg har snakket med som har de samme tankene. Noen av dem går så langt som å "preke budskapet" - selv om dette aldri er noe de har gjort selv. 

Vel, det er viktig å kjenne på frihetsfølelsen mens man kan. Så er man i det minste sikker i sitt valg når man velger rutinelivet, i stedet for å fortvile over hva som kunne har vært. 

Anonymkode: 28042...74c

Skrevet
20 timer siden, mann_86 skrev:

"Into the Wild"

Sann historie om en ung mann som velger å bryte ut fra samfunnet og leve i villmarka. Riktignok endte det med at han spiste giftige bær og døde. Men likevel fenger budskapet meg.

Det er heller ikke alle som har sett filmen, så kanskje legg inn en spoiler alert...det var irrelevant for tråden hvordan filmen endte.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er heller ikke alle som har sett filmen, så kanskje legg inn en spoiler alert...det var irrelevant for tråden hvordan filmen endte.

Og det gjorde han, men det hjelper jo lite når det likevel ble spoilet i innlegget ditt...

Anonymkode: 71ee6...267

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...