AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 man aldri har gått på date med eller vist interesse for? Hvor man i tillegg har sagt nei til date to ganger? Jeg kan ikke blokkere personen (har han ikke på vennelisten på FB eller Insta, men han er bundet til meg på en annen måte som gjør at jeg ikke kan blokkere nummeret). Jeg ble singel for noen få mnd siden og er ikke klar for å møte noen nye på dette tidspunktet, har fortalt det til han. Har også fortalt han at det ikke bare er derfor jeg ikke vil date han, har sagt rett ut at jeg ikke er interessert. Jeg har sluttet å svare på sms, men han sender sms til meg to ganger i måneden uansett hvor mye jeg avviser han og nå begynner jeg faktisk å føle meg skikkelig teit mot han. Han er jo ikke slem, bare vanvittig pågående og j***** interessert? Vet ikke. Virker også som typen som "tar det han kan få"... Jeg sa til han at jeg bare ville være venner (ikke nære venner, rettere sagt bekjente), det var helt okey. Men da jeg traff han neste gang så fikk jeg date-vibber. Jeg må nesten spørre menn her. Har dere gjort noe lignende? Anonymkode: 4f6cf...dd5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 La vær å svare han, bare slett meldingene. Anonymkode: 598bd...6f7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: La vær å svare han, bare slett meldingene. Anonymkode: 598bd...6f7 Jo, jeg gjør jo det. Men jeg lurer fortsatt på, etter noen måneder nå, på hvorfor dette skjer og om noen har gjort dette før. Anonymkode: 4f6cf...dd5
Testosteron Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Enten ignorerer du alle meldingene fra ham, eller så sier du til ham at han må slutte å sende deg meldinger.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Hvorfor det skjer er vel fordi han er lettere besatt. Og jada, noen har gjort det før og noen kommer til å gjøre det etter. Sett hardt mot hardt, du får true han med politianmeldelse om det er så plagsomt. Evt bare fortsette å ignorere. Anonymkode: 598bd...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det skjer er vel fordi han er lettere besatt. Og jada, noen har gjort det før og noen kommer til å gjøre det etter. Sett hardt mot hardt, du får true han med politianmeldelse om det er så plagsomt. Evt bare fortsette å ignorere. Anonymkode: 598bd...6f7 Får bare fortsette å ignorere, da. For sist jeg traff han var det mega-flaut, følte at jeg var på en "date" og jeg blir bare så oppgitt. Jeg satt i en stol, han gikk forbi meg og strøk meg lett på ryggen når han gikk bak meg/forbi. Virker som at han ikke ser at jeg ikke ønsker å bli sjekka opp og ikke er interessert. Helt merkelig.,,, Traff han via en venninne, han spurte meg på date etter 15 min første gang jeg traff han. Jeg sa nei den gang, nei neste gang, har skrevet nei på meldinger også...Helt sprøtt. Men takk, jeg får bare fortsette å ignorere og gjøre det andre hvis det blir verre Anonymkode: 4f6cf...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå