AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 ? Overrasket over hvor mange mennesker som var på banen og stasjonen så sent på en hverdag, og så 2 baner med kontrol, det var også "haugvis" kontrollerende med tatte sniker, mens jeg ventet på min bane,så jeg 3-4 tomme vogner som ikke var i trafikk kjøre forbi. Noen som kan gi meg noe info om hva skjedde ikveld? Anonymkode: cc653...42a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Ingen? Jeg tror jeg må ha kommet på slutten av kontrollen, da det ikke var kontroll på min bane. Anonymkode: cc653...42a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Det jhar vel vært kontroll. De tomme vognene var nok vogner som var ferdig med dagens skift Anonymkode: f6577...435 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan gi meg noe info om hva skjedde ikveld? Det var en kontroll? Skjønner ikke helt hva du mener skal ha skjedd? Anonymkode: d7d36...824 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det jhar vel vært kontroll. De tomme vognene var nok vogner som var ferdig med dagens skift Anonymkode: f6577...435 Ja.. Jeg vet at det var kontroll i går. Og det kan skje når og hvor som helst. Men jeg har aldri opplevd kontrol på så stort skala på tbanen så sent. Og på en hverdag. Så jeg er nysgerrig på hvor lenge og hvordan de gjorde det. Og hvorfor det var så mange på banen/stasjonen, det overrasket meg, har det vært en konsert ol igår? Jeg har bodt i Oslo hele livet mitt,men i de siste årene så har jeg bodt og jobbet i utkanten av byn, og tar sjelden tbanen/er i sentrum. Ja, ble rett og slett overrasket, men jeg kjøper alltid enkel billett Anonymkode: cc653...42a
Rosa Sitron Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja.. Jeg vet at det var kontroll i går. Og det kan skje når og hvor som helst. Men jeg har aldri opplevd kontrol på så stort skala på tbanen så sent. Og på en hverdag. Så jeg er nysgerrig på hvor lenge og hvordan de gjorde det. Og hvorfor det var så mange på banen/stasjonen, det overrasket meg, har det vært en konsert ol igår? Jeg har bodt i Oslo hele livet mitt,men i de siste årene så har jeg bodt og jobbet i utkanten av byn, og tar sjelden tbanen/er i sentrum. Ja, ble rett og slett overrasket, men jeg kjøper alltid enkel billett Anonymkode: cc653...42a Om det var sentrumsstoppenen høres det helt normalt ut? 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, VinterSnø skrev: Om det var sentrumsstoppenen høres det helt normalt ut? Nei. Anonymkode: cc653...42a
plastfolien Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 Sikkert mye folk pga pågående fadderuke. 3
Rosa Sitron Skrevet 17. august 2016 #9 Skrevet 17. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: cc653...42a Som i det var ikke et sentrumsstopp? Hvor var dette?
Skravla Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 Kontroll er det stadig vekk. Og jeg synes også det stadig er mye folk på t-banen. Kanskje enda mer på kvelden når det går sjeldnere. Det var fint vær og mange var ute. Kontroller på t-banen gjøres ved at alt stenges og da blir både avstigende og påstigende passasjerer værende på t-banen. Opplever kontroll til stadighet og fra tidlig morgen til sent på kveld uten å ha tenkt at noe er rart.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #11 Skrevet 17. august 2016 4 minutter siden, studenten93 skrev: Sikkert mye folk pga pågående fadderuke. Ja, sikkert-sånn er det når man ikke studerer-tenkte ikke på det Anonymkode: cc653...42a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #12 Skrevet 17. august 2016 Har relativt ofte opplevd kontroll på Ruter, både på t-bane og trikk. På T-banen kontrollerer de som oftest utgangene slik at du må vise billett før du går ut av stasjonen. på trikken kommer de i større grad rundt og sjekker. Anonymkode: f227d...07f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #13 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har relativt ofte opplevd kontroll på Ruter, både på t-bane og trikk. På T-banen kontrollerer de som oftest utgangene slik at du må vise billett før du går ut av stasjonen. på trikken kommer de i større grad rundt og sjekker. Anonymkode: f227d...07f Jeg spør spesifikk om igår ikveld, ikke hvordan de pleier å gjøre det-det vet jeg. Anonymkode: cc653...42a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #14 Skrevet 17. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør spesifikk om igår ikveld, ikke hvordan de pleier å gjøre det-det vet jeg. Anonymkode: cc653...42a Det var vel rett og slett oppsatt plan, da. Vet forøvrig at det vanligvis er mye kontroller i starten av hvert semester, er vel for å avskrekke de som ev. måtte tenke på å prøve å snike fremover Anonymkode: fb2da...096
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #15 Skrevet 17. august 2016 1 time siden, Skravla skrev: Kontroller på t-banen gjøres ved at alt stenges og da blir både avstigende og påstigende passasjerer værende på t-banen. Ikke nødvendigvis. Anonymkode: d3461...b3b
Rosa Sitron Skrevet 17. august 2016 #16 Skrevet 17. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør spesifikk om igår ikveld, ikke hvordan de pleier å gjøre det-det vet jeg. Anonymkode: cc653...42a Du har ikke klart å forklare hva som var spesielt med i går. For meg høres det fortsatt ut som en vanlig litt stor kontroll. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #17 Skrevet 17. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis. Anonymkode: d3461...b3b Sant de har mange måter å sjekke, noen ganger har de det, noen ganger har de ett stopp hvor banen blir stående, kontrølerende går inn på sjekker, også ut igjen,og banen kjører videre etter kontrollen. Slik ble det ikke gjort igår, de var allerede på banen og var med på reisen. Anonymkode: cc653...42a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #18 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sant de har mange måter å sjekke, noen ganger har de det at det sjekker ved utgangen, noen ganger har de ett stopp hvor banen blir stående, kontrølerende går inn på sjekker, også ut igjen,og banen kjører videre etter kontrollen. Slik ble det ikke gjort igår, de var allerede på banen og var med på reisen. Anonymkode: cc653...42a Anonymkode: cc653...42a
Rosa Sitron Skrevet 17. august 2016 #19 Skrevet 17. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: cc653...42a Så da var det en vanlig kontroll hvor kontrollørene tok med seg de "skyldige" ut på første stasjon?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #20 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, VinterSnø skrev: Så da var det en vanlig kontroll hvor kontrollørene tok med seg de "skyldige" ut på første stasjon? Vet du hva jeg orker ikke mer, skulle ønske folk kunne bare svare på spørsmålene mine (de som vet). Jeg vil bare ha svar på det jeg spør thats it, ikke noe diskisjon rundt det. Men nå har jeg svar på ett par av spørsmål, som jeg etter erfaring ikke trodde jeg skulle få, slik tråden gikk-bare masse av spørsmål. Så jeg er takknemlig for det Anonymkode: cc653...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå