AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Dette er dritkleint. Men, jeg slo opp med kjæresten min i fjor. Vi var sammen i 5 år. Nå er jeg klar til å "date" igjen, og har funnet en "mann",en fin bergenser, i 30-årene som jeg liker. Vi er nå venner på facebook, og vi har pratet litt. Vi møttes via felles venner på et vors. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg, hva jeg skal si, hva jeg skal spørre om, og hvordan jeg skal holde samtalen i gang. Hvordan vise at jeg er interessert, etc etc. Jeg har helt glemt ut denne delen siden jeg har vært i et forhold så lenge. Vil heller ikke drite meg ut pga våre felles venner, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Som sagt, dritkleint! Men jeg trenger tydeligvis litt hjelp. Og selvfølgelig, ikke minst, noen frekke og spydige kommentarer fra noen medlemmer. Anonymkode: e81c3...067
Tomoya Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 (endret) Du kan vise at du er interessert ved å: Starte samtaler, f.eks "Hvordan har dagen din vært i dag?" Bli kjent med personen, kan ta litt tid. Når du føler deg tryggere, og personen viser interesse tilbake kan du begynne å flørte/hinte litt. Vær deg selv. Ikke ha hastverk med å "bli sammen"/ gå ut på date. NB! Du burde passe på at interessen er der hos begge, slik at du ikke holder på og det bare skader deg. Endret 16. august 2016 av Tomoya 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 19 minutter siden, Tomoya skrev: Du kan vise at du er interessert ved å: Starte samtaler, f.eks "Hvordan har dagen din vært i dag?" Bli kjent med personen, kan ta litt tid. Når du føler deg tryggere, og personen viser interesse tilbake kan du begynne å flørte/hinte litt. Vær deg selv. Ikke ha hastverk med å "bli sammen"/ gå ut på date. NB! Du burde passe på at interessen er der hos begge, slik at du ikke holder på og det bare skader deg. Tusen takk for et ordentlig svar:) Er jo livredd for å skrive noe her inne fordi folk kommer noen ganger med så frekke tilbakemeldinger. Passer veldig på den der interessen da, er så redd for å virke pågående og plagsom. Har helt glemt ut hvordan dette fungerer. Anonymkode: e81c3...067 1
Stiani Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Å virke litt psycho er bare sjarmerende når det er fra ei jente. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 3 minutter siden, Stiani skrev: Å virke litt psycho er bare sjarmerende når det er fra ei jente. Haha, det nekter jeg å tro! Anonymkode: e81c3...067 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Kommer dere til å møtes igjen via venner snart? Det har jeg tidligere synes var det kleineste; "hvordan skal jeg få møtt ham igjen?". Anonymkode: d3252...f9a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer dere til å møtes igjen via venner snart? Det har jeg tidligere synes var det kleineste; "hvordan skal jeg få møtt ham igjen?". Anonymkode: d3252...f9a Ja, venninnen min snakket om å invitere oss inkl flere selvfølgelig på et nytt vorspiel. Men jeg håper sånn at han skal spørre om jeg vil komme på besøk. Hadde nok sagt ja med en gang, men tørr ikke å gjøre det selv, sa jeg er usikker på hva han vil. Jeg føler han er litt for bra for meg, så er redd for å bli "dumpet" før vi har begynt. Han ser nydelig ut. Veltrent. Morsom. Sjarmerende. Jeg er helt ok. Føler meg lubben i forhold til han (165 høy, 70 kg) og trener selv, og morsom og sjarmerende. Men føler ikke jeg ser like bra ut som han. Så dersom han er forfengelig kommer ikke dette til å funke. Har hatt flere nydelige "kjærester" før det seriøse forholdet mitt, men er så redd for å bli ledd av. Men uansett. Ja, jeg kommer nok til å få møte han igjen. Beklager litt irrelevant info. Anonymkode: e81c3...067
Hoywin Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 Kva med å berre spørre om han vil finne på noke på tomannshold? Ta en kaffi, gå en tur, etc. Da har du fått vist di interesse for han, om han skulle takke nei uten å komme med et mottilbud veit du om han er intressert i deg også. Ingen grunn til å tenke at det blir kleint eller flaut i vennegjengen, om han takkar nei, for det har jo ikkje skjedd noko. Ingen vits i å gå rundt grauten, og i vertfall ikkje så lenge at noken andre spiser den før deg. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 Tenker du har to valg. Enten spør du om han vil finne på noe, ellers så gjør du deg så tilgjengelig for han som mulig for å se om han spør deg ut,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå