Thefrost Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Jeg har aldri turt å handle klær på wish, har kun kjøpt noen sminkekoster og div..men jeg har sett en del fine klær der og( ser ivertfall fin ut på bildet)noen erfaringer der ute? Er det verdt det eller bare å styre unna?
Dark Angelina Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 (endret) Jeg er med i en gruppe på facebook som heter Ebay for jenter/kvinner og der hender det at det dukker opp noen linker og bilder med ting som er kjøpt på wish, der folk skriver sine erfaringer om det produktet. Det kan jo hende det også finnes en slik gruppe som kun er rettet mot ting som er kjøpt på wish også, det går i alle fall an å sjekke det ut Ellers har jeg ikke mye erfaring selv når det kommer til wish, men jeg er litt skeptisk til å handle både på wish og ebay og lignende plasser med tanke på at det er så billig. Endret 16. august 2016 av Dark Angelina Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 De fleste klærne er kanskje sydd i Kina - for kinesisk målgruppe, derfor må du gjerne opp et par str - men meld deg inn i facebookgruppen hun over snakker om. Jeg ser flere som legger ut bilde av seg i et plagg kjøpt på ebay eller wish, noen legger ut bomkjøp og viser at plagget slett ikke ligner på det som stod i annonsen, ellar kanskje det kun passer på hunden... mens andre legger ut klær som hadde akkurat rett str og ser skikkelig fine ut. Så greit å høre med andres erfaringer Anonymkode: 5cf5b...437 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå