Gå til innhold

Dere som "holder på" med noen, hvor ofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtes dere? Hvor ofte tekster/snapper dere? Hvor lenge har dere holdt på? Når jeg skriver holde på mener jeg fasen før man blir kjærester. Hvor lenge er det vanlig å holde på før man blir sammen?

Anonymkode: 9d5db...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møtes 1-2 ganger i uken. Vi har holdt på i to måneder. Vi snapper og tekster ikke noe særlig, da han er dårlig på det. Jeg snapper han kanskje en snap om dagen, han kan sende meg en melding i uken for å spørre hvordan det går eller lignende. Vet ikke hvor lenge det er vanlig å holde på før man blir sammen, men vil tippe alt fra 1 måned til 1 år. Alle tar det i sitt tempo.

Skrevet

Vi møttes ca.annenhver dag. Eller rettere sagt, han kom hit om kveldene etter at barna var lagt. På fri helgene mine, brukte vi å være sammen hele helgene, dersom ingen av oss hadde planer. 

Føltes riktig og begge tok like mye initiativ til å møtes. Meldinger og snapp var det litt av, men ikke så mye. Snakket en del i telefon dei dagane vi ikke møttes. 

Skrevet
1 minutt siden, FruHudson skrev:

Vi møtes 1-2 ganger i uken. Vi har holdt på i to måneder. Vi snapper og tekster ikke noe særlig, da han er dårlig på det. Jeg snapper han kanskje en snap om dagen, han kan sende meg en melding i uken for å spørre hvordan det går eller lignende. Vet ikke hvor lenge det er vanlig å holde på før man blir sammen, men vil tippe alt fra 1 måned til 1 år. Alle tar det i sitt tempo.

Okei. Ble litt lettet nå. Vi møtes også 1 gang i uken, har holdt på i 2 mnd, men snapper ganske mye, eller gjorde. Føler det har dabbet av litt nå og jeg begynner å bli litt paranoid over at han ikke vil lenger, men han har sagt han vil ta det rolig og bruke lang tid på å bli kjent. Det er så vanskelig, for jeg vil egentlig bli sammen snart. Tør ikke mase på han om hva han føler heller.. Arh

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Ble litt lettet nå. Vi møtes også 1 gang i uken, har holdt på i 2 mnd, men snapper ganske mye, eller gjorde. Føler det har dabbet av litt nå og jeg begynner å bli litt paranoid over at han ikke vil lenger, men han har sagt han vil ta det rolig og bruke lang tid på å bli kjent. Det er så vanskelig, for jeg vil egentlig bli sammen snart. Tør ikke mase på han om hva han føler heller.. Arh

Skjønner veldig hva du mener. Jeg er egentlig en person som vil kategorisere alt, også hva forholdet vårt "er". Men, jeg tenker at vi har det veldig bra nå, og sånn kan vi bare fortsette til vi føler tiden er inne og vi finner ut at vi skal være sammen. Det er selvfølgelig lov å snakke med den motsatte part da, og høre om han ser for seg at dere blir kjærester i fremtiden?

• Liker 1
Skrevet

Hva menes med "holde på"? Netflix og Chill?

Skrevet
11 minutter siden, O.G. skrev:

Hva menes med "holde på"? Netflix og Chill?

Jeg skrev det jo i hovedinnlegget

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev det jo i hovedinnlegget

Vel, ikke mer enn 3 mnd.

Skrevet

Vi møtes ofte nok, sitter ikke å teller møtene våre eller utleverer "forholdet" på nettet. 

Anonymkode: 54ce1...e8c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi møtes ofte nok, sitter ikke å teller møtene våre eller utleverer "forholdet" på nettet. 

Anonymkode: 54ce1...e8c

Som anonym bruker på kg vil det nok være veldig utleverende om du skrev at dere møtes 1 gang eller 5 i uken. Da hadde vi alle visst identiteten deres :)

• Liker 9
Skrevet

HVor lang tid det går før man blir kjærester vil variere veldig med alder, livssituasjon m.m. Og hvor ofte man møtes er jo avhengig av hvor ofte man faktisk har mulighet til å møtes. Føler du at han prioriterer å møte deg? Jeg syns 1 gang i uken er veldig lite hvis dere bor i nærheten av hverandre og det ikke er barn i bildet eller annet som forhindrer dere å møtes oftere. Det hadde vært forlite for meg i alle fall, så jeg hadde nok droppet å gå videre der. Man trenger jo tid sammen for å bli kjent.

Anonymkode: ced02...51d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HVor lang tid det går før man blir kjærester vil variere veldig med alder, livssituasjon m.m. Og hvor ofte man møtes er jo avhengig av hvor ofte man faktisk har mulighet til å møtes. Føler du at han prioriterer å møte deg? Jeg syns 1 gang i uken er veldig lite hvis dere bor i nærheten av hverandre og det ikke er barn i bildet eller annet som forhindrer dere å møtes oftere. Det hadde vært forlite for meg i alle fall, så jeg hadde nok droppet å gå videre der. Man trenger jo tid sammen for å bli kjent.

Jeg er ikke ts, men vil påpeke at for personer hvor begge f.eks er i turnusjobb, er det ikke bare bare å få kabalen til å gå opp. "Hvordan jobber du i morgen?" "Sent" "åh, jeg jobber tidlig. Torsdag da?" "Tidlig" "åja, sent her". Det betyr ikke at man ikke ønsker å møtes. Får man til en gang i uka mellom jobbingen da, så er man egentlig ganske fornøyd.

Anonymkode: ad7e7...922

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts, men vil påpeke at for personer hvor begge f.eks er i turnusjobb, er det ikke bare bare å få kabalen til å gå opp. "Hvordan jobber du i morgen?" "Sent" "åh, jeg jobber tidlig. Torsdag da?" "Tidlig" "åja, sent her". Det betyr ikke at man ikke ønsker å møtes. Får man til en gang i uka mellom jobbingen da, så er man egentlig ganske fornøyd.

Skjønner ikke hvorfor folk gidde å jobbe turnus overhodet, blir bare rot av det.

Anonymkode: 479fb...005

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk gidde å jobbe turnus overhodet, blir bare rot av det.

Anonymkode: 479fb...005

Fordi man trives i yrket? Fordi man trives med arbeidsoppgaver, kollegaer og lønn? Osv osv? Forsåvidt en helt annen diskusjon.

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man skal "holde på" så lenge jeg da. Det lengste jeg har "holdt på" med noen, var 1 måned. Da hadde vi funnet ut hva vi ville, og om dette var noe vits. Enten er det noe der, eller så er det ikke.Å "holde på" med noen i en liten evighet høres ut som bortkastet tid.

Skrevet
Den 17.8.2016 at 9.30, AnonymBruker skrev:

Vi bor 10 mil unna hverandre ca. Jeg har barn, men ikke han. For min del kan han komme her så ofte han vil, men det blir jo bare en gang i uken. 
Det jeg forstår minst er hvorfor han vil ta det så rolig. Er det fordi han skal vente å se om noe bedre dukker opp? Skjønner ikke hvorfor det er så viktig å ta det så saaakte. Jeg vil helst be han slette Tinder mens vi holder på og faktisk kreve at han ikke roter med andre (han har sagt han ikke gjør det, men likevel få det mer bekreftet). Er det for mye å forlange? Jeg mener hvis han ser for seg noe seriøst med meg i framtiden bør ikke dette være så vanskelig?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Den 17.8.2016 at 21.12, Jolene skrev:

Skjønner ikke hvorfor man skal "holde på" så lenge jeg da. Det lengste jeg har "holdt på" med noen, var 1 måned. Da hadde vi funnet ut hva vi ville, og om dette var noe vits. Enten er det noe der, eller så er det ikke.Å "holde på" med noen i en liten evighet høres ut som bortkastet tid.

Må si meg enig i dette. Som regel er man jo kjærester etter 14 dager til 1 mnd :) Hvis ikke er det jo for en av de er usikre og ikke vil ha forhold.

Skrevet
50 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Må si meg enig i dette. Som regel er man jo kjærester etter 14 dager til 1 mnd :) Hvis ikke er det jo for en av de er usikre og ikke vil ha forhold.

Og da er det også all grunn til å trekke seg unna, nettopp fordi noen ikke fremmer hva de vil og ikke vil.

• Liker 1
Gjest Absolutt
Skrevet
Den ‎20‎.‎08‎.‎2016 at 10.47, Mysticgirl skrev:

Ikke nødvendigvis. Hvis man for eks møtes omtrentlig 1 gang i uken fordi man har mye annet å holde på med, er det vanskelig å bli så godt kjent på så kort tid. For min egen del trenger jeg omtrentlig 3 måneder for å føle at jeg kjenner personen godt nok til å vite om jeg vil bli sammen med han eller ikke. Finner jeg ut av at jeg ikke vil gå inn i det forholdet, betyr ikke det at jeg ikke vil ha forhold. Det betyr bare at jeg ikke vil ha forhold med han.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Absolutt skrev:

Ikke nødvendigvis. Hvis man for eks møtes omtrentlig 1 gang i uken fordi man har mye annet å holde på med, er det vanskelig å bli så godt kjent på så kort tid. For min egen del trenger jeg omtrentlig 3 måneder for å føle at jeg kjenner personen godt nok til å vite om jeg vil bli sammen med han eller ikke. Finner jeg ut av at jeg ikke vil gå inn i det forholdet, betyr ikke det at jeg ikke vil ha forhold. Det betyr bare at jeg ikke vil ha forhold med han.

Har aldri opplevd en mann som bare vil møte meg 1 gang i uken om han er interessert i meg. 

I alle mine forhold så har det utviklet seg etter kort tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...