AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Fjernet alt med høvel, og nå når det begynner smått å vokse ut igjen klør det noe ekstremt. Huden er rødlig og sår i tillegg. Har jeg gjort noe feil? Anonymkode: b8c9e...ba4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Byttet du til nytt barberblad før du fjernet alt håret? Anonymkode: d771d...2e0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Det er ganske vanlig at det klør når håret vokser ut igjen. Spesielt om man ikke er vant til det. Anonymkode: ec24d...941
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Byttet du til nytt barberblad før du fjernet alt håret? Anonymkode: d771d...2e0 Ja, gjorde det. Anonymkode: b8c9e...ba4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske vanlig at det klør når håret vokser ut igjen. Spesielt om man ikke er vant til det. Anonymkode: ec24d...941 Men, det var jo helt grusomt, måtte klø og da ble jeg ildrød og sår, så jo ikke ut. Barbering med høvel der nede er visst ikke for meg. Anonymkode: b8c9e...ba4
RompeRusk Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Hvordan har du barbert? Brukt nok skum, ren høvel, hatt på desinfiserende og fuktighetskrem i dagene etter? Jeg kan ikke barbere meg på Venusberget pga nupper og rød, kløende hud. Så jeg tar resten, men unngår på toppen. Og voksing er nødvendigvis ikke noe bedre. Det er godt å bli "kvitt alt", og at det ikke stikker når det vokser ut, men jeg har slitt MYE med inngrodde hår og betennelser etter voksing. Så nå er også det utelukket :/ For oss med sensitiv hud et ikke barbering lett. Følg alle råd på nett, og ikke barber mer og oftere enn nødvendig, er mine råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå