Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har min elskede cloud nine standard rettetang tatt kvelden for aller siste gang og nekter plent å bli varm. :(  

Jeg er veldig fornøyd med den siden jeg har brukt det så og si hver dag og den har vart i hele 5 år, men tenkte allikevel å sjekke litt rundt før jeg nå går ut for å handle ny. 

Er det noen her som vil anbefale en god rettetang? 

På forhånd takk for hjelpen! :) 

Anonymkode: 1d4c1...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GHD, ja! 👍🏻

Skrevet
5 minutter siden, Gia_ skrev:

Ghd :hoppendeglad:

2 minutter siden, stjernefrukt skrev:

GHD, ja! 👍🏻

Er det en spesiell type av det merket som er bedre enn de andre da? :klo:

Anonymkode: 1d4c1...e89

Skrevet

Jeg har GHD eclipse, men hadde GHD gold før den, like fornøyd med begge to :) 

• 2 uker senere...
Skrevet

Ghd! Ingenting er bedre. 

- blir varm på 20 sekunder

- holder jevn varme hele tiden

- temperaturen overskreder aldri 185 grader celcius, slik at fuktigheten i håret bevares. Dermed vil ikke håret frizze seg opp så fort du går ut i fuktig vær. Bruker du varme mer høyere temperatur enn det, vil varmen suge ut fuktigheten og med en gang du går ut døra vil håret suge til seg all fuktigheten fra lufta, og dermed blir det frizzy. 

- varmen skrur seg av automatisk etter 30 minutter. Så du kan glemme å skru den av uten at huset brenner ned.

- kan krølle, bølge, glatte, lage volum og det er bare fantasien som setter grenser.

- 2 års garanti på det tekniske 

har du helt vanlig nordisk hår, så vil du klare deg med den vanlige classic modellen. Har du veldig tykt, grovt hår vil jeg anbefale den nyeste modellen som heter platinum. Koster noen hundre ekstra, men den har flere varme soner enn classic, slik at den blir mer effektiv på grovt hår. Håper dette var til hjelp :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...