Gjest Sjørøveren Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Var nettopp ute å jobbet med noe så fikk jeg noe på øyet og det gjør så sykt vondt og jeg klarer ikke se på det, får ikke åpnet øye skikkelig. Ringte legevakten men kjerringa som snakket i telefonen sa at det var fullt i dag. Jeg måtte bare se om det ga seg, og ha noe kaldt på. Har kjerringer lov å nekte når det gjelder øye?? Bør jeg møte opp på legevakten likevel? Eller bare gjøre som hun sa og ha noe kaldt på. Hva i pokker er viktigere enn øynene for henne når hun ikke ville at jeg skulle komme! Aldri hørt på maken!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Ingen grunn til å kalle henne kjerring. De er veldig overbelastet på legevakten, og har det ofte veldig travelt og hektisk. Du kan prøve å dra til legevakten og se om de vil ta en titt på det. Det kan bli en del ventetid, men de kommer nok til å evaluere situasjonen din Anonymkode: 279d4...c22
Antoinette Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Skyll øyet med øyebadevann. Gir det seg ikke kan du dra på legevakten. Men ikke kall noen kjerring fordi du er sur. Mest sannsynlig trenger du bare å skylle øyet.
FluffyJuggernaut Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Trodde øyeskader skulle bli tatt på alvor, så syns det er rart at du ikke fikk komme. Har du prøvd å skylle øyet? Vet at de som jobber i byggebransjen har øyeskyll tilfelle de får noe i øynene om de har glemt brillene. Kanskje du kan skylle med å ha vann i ett shotglass, bøye hodet bakover mens du blinker.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Prøv å skylle, og hjelper ikke det ganske fort må du ringe igjen, evt. dra dit. Anonymkode: 16239...c16
Gjest Sjørøveren Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Prøvde å skylle men det er like vondt, og jeg klarer ikke åpne det skikkelig. De burde ikke nekte folk å komme når det gjelder øye for det er jo en fare for å bli blind, så har tenkt å ta meg en tur å sitte der til de tar meg inn!! Så de får vær så god å se på det. Blir sint når de nekter. Øyeskade er viktigere enn en forkjøling.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 (endret) TS, du drar til legevakta, ikke ring først. Du har krav på hjelp, og øyeskader bør sjekkes ut så raskt som mulig. At de har mye å gjøre stemmer jo, og du vil jo selvfølgelig ikke bli prioritert over de mest akutte og livstruende tilfellene, men det er viktig å få sjekket ut eller startet behandling av øyeskade. Anonymkode: b5b0a...9c2 Ryddet for svar til slettet innlegg - Pavilion, mod Endret 17. august 2016 av Pavilion 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 Hva fikk du i øyet? Dersom smertene vedvarer så reiser du direkte til legevakten, Anonymkode: 47608...1ff
Honey Dew Skrevet 16. august 2016 #10 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, Sjørøveren skrev: Prøvde å skylle men det er like vondt, og jeg klarer ikke åpne det skikkelig. De burde ikke nekte folk å komme når det gjelder øye for det er jo en fare for å bli blind, så har tenkt å ta meg en tur å sitte der til de tar meg inn!! Så de får vær så god å se på det. Blir sint når de nekter. Øyeskade er viktigere enn en forkjøling. Ingen som drar på legevakten for å få hjelp mot forkjølelse
Gjest Sjørøveren Skrevet 16. august 2016 #11 Skrevet 16. august 2016 Fikk komme til heldigvis. Hadde fått en liten skade, men heldigvis ikke så alvorlig som det føles ut som. Blir ikke blind for å si det sånn. Hvis det ikke ble bedre etter noen dager måtte jeg kontakte fastlegen. Fikk noe for det da. Fikk også en lapp på øye for øye må hvile, så nå er jeg en ekte pirat arrgh Men seriøst det var skikkelig ekkelt å bli skadet på øyet. Synes alltid det er forkjølte barn på legevakten jeg.
Safiye Skrevet 17. august 2016 #12 Skrevet 17. august 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå