AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Hei. Dette er egentlig bare noe jeg lurer på, ettersom jeg har lyst til å operere nesa mi nå i år. Operasjonen koster ca. 40-50tusen. Dette beløpet kan jeg spare meg opp til frem til mars til neste år. Så jeg har råd selvfølgelig om jeg gjør det til neste år. Men jeg har lyst til å gjøre det i år, men hvordan blir det hvis jeg bruker kredittkort på dette? Hvordan kan jeg finansiere det i mnd? La oss si at jeg bruker kredittkortet til operasjonen, hvor mye vil kreditten stige hvis jeg betaler litt og litt ned i mnd og så alt i en fei når jeg har pengene til neste år? Anonymkode: f80aa...557 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Dersom du bruker kredittkort kan det fort komme opp i dobbel pris. Og hva skal du gjøre om du ikke får engene som planlagt eller det kommer store utgifter som du ikke har planlagt. Det lønner seg alltid å vente med noe til du faktisk har råd, og nesa di kommer ikke til å gå sin vei mens du venter. Anonymkode: 5f3aa...5d9 7
Gjest Ajax Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Hva skal de gjøre om du ikke kan betale da? Operere tilbake nesa? Jeg sier go for it!
Gjest Ajax Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 (endret) Hva er da noen skarve ting satt oppimot en perfekt utformet nese? Endret 17. august 2016 av lillesky
RompeRusk Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 4 minutter siden, Cyrus skrev: Hva er da noen skarve ting satt oppimot en perfekt utformet nese? "Skarve ting"... De som operer får pengene sine, de. Når banken ikke får pengene innbetalt, begynner rentene å løpe. De er gjerne opp i 20 %. Regn gjerne ut hvor mye rentene blir på 40 000 kroner. Forstår du hvordan kredittkort fungerer? Det er fantastisk bare man bruker det riktig. Når man har kredittkort må man aldri bruke penger man ikke kan betale tilbake med en gang 2
Arabella Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 2 minutter siden, RompeRusk skrev: "Skarve ting"... De som operer får pengene sine, de. Når banken ikke får pengene innbetalt, begynner rentene å løpe. De er gjerne opp i 20 %. Regn gjerne ut hvor mye rentene blir på 40 000 kroner. Forstår du hvordan kredittkort fungerer? Det er fantastisk bare man bruker det riktig. Når man har kredittkort må man aldri bruke penger man ikke kan betale tilbake med en gang Jeg oppfatter Cyrus som en smule ironisk. 4
RompeRusk Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 6 minutter siden, Arabella skrev: Jeg oppfatter Cyrus som en smule ironisk. En smule ironisk når han anbefaler noen å "go for it" når det kan ende katastrofalt økonomisk for ts? Slarvinga og ironien kan han dra med seg tilbake til fjasetrådene. Slike tråder er ikke riktige steder å drive med tulling 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Dette er egentlig bare noe jeg lurer på, ettersom jeg har lyst til å operere nesa mi nå i år. Operasjonen koster ca. 40-50tusen. Dette beløpet kan jeg spare meg opp til frem til mars til neste år. Så jeg har råd selvfølgelig om jeg gjør det til neste år. Men jeg har lyst til å gjøre det i år, men hvordan blir det hvis jeg bruker kredittkort på dette? Hvordan kan jeg finansiere det i mnd? La oss si at jeg bruker kredittkortet til operasjonen, hvor mye vil kreditten stige hvis jeg betaler litt og litt ned i mnd og så alt i en fei når jeg har pengene til neste år? Anonymkode: f80aa...557 Mange klinikker gådtar ikke betaling med kredittkort. Og ikke uten grunn. Anonymkode: 4de61...86e 1
lillesky Skrevet 17. august 2016 #9 Skrevet 17. august 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. /lillesky (mod)
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 Den 16.8.2016 at 17.16, AnonymBruker skrev: Hei. Dette er egentlig bare noe jeg lurer på, ettersom jeg har lyst til å operere nesa mi nå i år. Operasjonen koster ca. 40-50tusen. Dette beløpet kan jeg spare meg opp til frem til mars til neste år. Så jeg har råd selvfølgelig om jeg gjør det til neste år. Men jeg har lyst til å gjøre det i år, men hvordan blir det hvis jeg bruker kredittkort på dette? Hvordan kan jeg finansiere det i mnd? La oss si at jeg bruker kredittkortet til operasjonen, hvor mye vil kreditten stige hvis jeg betaler litt og litt ned i mnd og så alt i en fei når jeg har pengene til neste år? Anonymkode: f80aa...557 Flere kosmetiske sykepleiere gjør nesekorreksjoner med fillere. Er ikke det et bedre alternativ? Anonymkode: 6bb3b...323
Rumle Skrevet 18. august 2016 #11 Skrevet 18. august 2016 Tror du får flere svar om du poster denne i forbruker/økonomi forumet?
ajarRun Skrevet 18. august 2016 #12 Skrevet 18. august 2016 Den 16.8.2016 at 17.16, AnonymBruker skrev: Hei. Dette er egentlig bare noe jeg lurer på, ettersom jeg har lyst til å operere nesa mi nå i år. Operasjonen koster ca. 40-50tusen. Dette beløpet kan jeg spare meg opp til frem til mars til neste år. Så jeg har råd selvfølgelig om jeg gjør det til neste år. Men jeg har lyst til å gjøre det i år, men hvordan blir det hvis jeg bruker kredittkort på dette? Hvordan kan jeg finansiere det i mnd? La oss si at jeg bruker kredittkortet til operasjonen, hvor mye vil kreditten stige hvis jeg betaler litt og litt ned i mnd og så alt i en fei når jeg har pengene til neste år? Anonymkode: f80aa...557 Du må betale minimum 3% på de fleste kredittkort, så du må betale minst 1500 i måneden. Hvor mye rentene blir kommer an på kortet. Mellom 917 kroner per måned (25% rente) og 584 (14% rente) må du forvente. Hvis du betaler det ned til mars vil det altså koste under 7000 kroner. Så lenge du betaler rentene vil selvsagt ikke lånet øke, men alle kredittkortene jeg har krever minimum 250 til 400 kroner i måneden eller 3% (det som blir mest). Den 16.8.2016 at 17.22, AnonymBruker skrev: Dersom du bruker kredittkort kan det fort komme opp i dobbel pris. Og hva skal du gjøre om du ikke får engene som planlagt eller det kommer store utgifter som du ikke har planlagt. Det lønner seg alltid å vente med noe til du faktisk har råd, og nesa di kommer ikke til å gå sin vei mens du venter. Anonymkode: 5f3aa...5d9 Så lenge hun betaler minstebeløpet vil det jo ta 50-90 måneder. Den 16.8.2016 at 0.04, AnonymBruker skrev: Mange klinikker gådtar ikke betaling med kredittkort. Og ikke uten grunn. Anonymkode: 4de61...86e Regner det er for at de er gjerrige og/eller useriøse. De fleste kredittkort lar deg heldigvis overføre penger til konto, så det er ikke en hindring.
Leeloo Skrevet 18. august 2016 #13 Skrevet 18. august 2016 Ville nok ventet, men sjekk om ikke klinikken tilbyr nedbetaling med en rimeligere rente enn du har på kredittkortet ditt om du virkelig ikke klarer å vente. Jeg var nettopp innom en klinikk for konsultasjon om å fikse noen sprengte blodkar, og jeg så de tilbød avbetaling på den langt dyrere behandlingen for åreknuter, rente og gebyrfritt i opptil 11 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå