AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Del Skrevet 16. august 2016 Jeg kan ikke fortelle deg hvordan du skal bruke det, men jeg kan fortelle hvordan jeg bruker det Du må selv rådføre deg med lege. Jeg startet på provera på valgfri dag. Tok to tabletter daglig i 10 dager. Deretter fikk jeg mensturasjon tre dager etter pilleslutt. På dag 3 i mens-syklusen startet jeg på Leteozol (annet medikament, men med samme formål som Pergotime). Tok to piller om dagen i 5 dager. Anonymkode: 39124...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 16. august 2016 #2 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Du må ringe gynekologen eller klinikken som har skrevet ut, og spørre. Det kan være individuelt, og det høres ut som om du behøver litt veiledning i hva de ulike preparatene gjør. Blant annet sammenhengen mellom pergotime og eggløsning, og når man bør ha samleie i forhold til det. Endret 16. august 2016 av Athene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Del Skrevet 16. august 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke fortelle deg hvordan du skal bruke det, men jeg kan fortelle hvordan jeg bruker det Du må selv rådføre deg med lege. Jeg startet på provera på valgfri dag. Tok to tabletter daglig i 10 dager. Deretter fikk jeg mensturasjon tre dager etter pilleslutt. På dag 3 i mens-syklusen startet jeg på Leteozol (annet medikament, men med samme formål som Pergotime). Tok to piller om dagen i 5 dager. Anonymkode: 39124...626 Takk for svar. Gyn sa vel at jeg skulle bruke provera i 5 dager også vil jeg få blødning, men jeg ble ikke fortalt når jeg skal begynne med pergo? om det er med en gang eller etter x antall dager :o hjelp, jeg blir helt surrete i hue av detta.. Anonymkode: 086a4...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #4 Del Skrevet 16. august 2016 47 minutter siden, Athene skrev: Du må ringe gynekologen eller klinikken som har skrevet ut, og spørre. Det kan være individuelt, og det høres ut som om du behøver litt veiledning i hva de ulike preparatene gjør. Blant annet sammenhengen mellom pergotime og eggløsning, og når man bør ha samleie i forhold til det. Ja det er helt klart, jeg skjønner ingenting! Får ringe gyn.. Takk for svar Anonymkode: 086a4...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå