AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Har datet en jente i snart to måneder og ting er flott, men i det siste har hun virket litt gretten til tider. Uansett, jeg dro ut på byen med noen kompiser i helga og drakk meg full. Dette er ikke noe jeg gjør ofte, men det var gøy. Da jeg og henne møttes på mandag etter helga, spurte hun hva jeg hadde gjort i helga. Det virket som hun ble skikkelig sur da jeg sa at jeg var ute på byen og var bakfull på søndagen. Jeg fortalte litt mer hva vi gjorde ute, men da svarte hun veldig bryskt at "jeg vil ikke vite hva du gjorde!". Hvorfor ble hun sur for noe slikt? Det var helt uskyldig moro. Anonymkode: d529e...249
makkapakka Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 du burde vel spurt henne om hvorfor hun ble sur, ikke KG 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Ingen anig om hvorfor hun ble sur for det så lenge du ikke avlyste planer med henne i siste liten for å gå ut. Spesielt. Anonymkode: 89eb9...bce 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Fordi hun liker deg og ble nedprioritert for fylla og bakrus, som også har trusler som andre damer (fulle damer). Anonymkode: 0813b...cc6 8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 For en sutrekopp det der hadde jeg ikke giddet å holdt på med. Anonymkode: 46d37...97b 1
Forundret.. Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Hun er nok usikker og ble sjalu fordi hun kanskje gikk ut i fra at du flørta med andre damer eller noe slikt.. Aner egentlig ikke, gjetter bare. Spør henne hva hun er sur for. 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 Mellom linjene så kan det vel tyde på at hun ikke syntes noe særlig om å dra ut på byen og drikke mye, og/eller at hun tror at du har flørtet med noen andre. Nå har du lært at man ikke trenger å utbrodere hva du gjorde ovenfor en ny date, man nevner kort og enkelt at man var en liten tur ute uavhengig av hvor mye du drakk eller ikke drakk og hva du gjorde. Man skal selvsagt heller ikke lyve, men det lønner seg å holde kortene litt tett når man ikke kjenner hverandre så godt ennå. Anonymkode: cfe54...507 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 Flere teorier 1- hun syntes at du burde være med henne (men sa det ikke fordi du "burde" vite det selv) 2- frykt for at du flørter med andre damer (alltid en risiko når man er dritings selv om man ikke mener noe med det) 3-hun hater fyll (å mener da at ingen andre skal synes det er gøy) 4-hun ville gjerne vite det før du dro ut (kontrollfreak) Anonymkode: c77b0...2b8 6
herremann Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 sjalu og usikkerhet. du har enten å alltid gjøre som hun sier, så hun ikke blir sint. (aka. tøffel) eller å være en selvsikker person og også gjøre litt av hva du vil, men da kommer hun alltid til å kjefte og være sint.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #10 Skrevet 16. august 2016 Hun vet at menn stort sett drar på byen for å sjekke damer, og er redd for at du fortsatt er på jakt etter andre. Kan være at hun av ulike grunner anser deg for å være en player, eller at hun generelt har dårlig erfaringer. Gjør ikke mye godt å poste her i alle fall. Bare ta kontakt for en date som normalt. Anonymkode: a3063...1c4 1
a l'orange Skrevet 16. august 2016 #11 Skrevet 16. august 2016 (endret) ⭐️ Endret 30. november 2020 av a l'orange
sjonkelrolf Skrevet 16. august 2016 #12 Skrevet 16. august 2016 9 minutter siden, a l'orange skrev: 5 - hun kjører en test for å se hvordan han reagerer. Denne testen er mest sannsynlig ikke bevisst fra hennes side en gang (og hun ønsker egentlig at han skal irettesette henne for å være sur). Mitt forslag er å ta dette opp med henne, si at du ikke gidder å være med henne så lenge hun er sur og gretten for ting. Ah, disse shit-testene...
exictence Skrevet 16. august 2016 #13 Skrevet 16. august 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ble hun sur for noe slikt? Det var helt uskyldig moro. Anonymkode: d529e...249 Du skulle spurt henne om hun synes det var dumt av deg å gå ut på byen og drikke deg full og at søndagen var du bakfull? Jeg hadde vel ikke akkurat blitt sur, men hadde sannsynligvis blitt litt lei fordi jeg hadde håpet du var en jeg ville blitt kjæreste med. Men er ikke interessert i en gutt som går på byn og drikker seg så full at neste dag er han bakfull. Greit nok at det kan skje en sjelden gang ved uhell at man drikker over styr, men det er negativt og skal helst ikke skje. En ting er å kose seg ute med litt for mye å drikke. En annen ting er å drikke seg sørpefull, som det hørtes ut at du gjorde. 1
a l'orange Skrevet 16. august 2016 #14 Skrevet 16. august 2016 (endret) ⭐️ Endret 30. november 2020 av a l'orange
a l'orange Skrevet 16. august 2016 #15 Skrevet 16. august 2016 (endret) ⭐️ Endret 30. november 2020 av a l'orange 1
sol87 Skrevet 16. august 2016 #16 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har datet en jente i snart to måneder og ting er flott, men i det siste har hun virket litt gretten til tider. Uansett, jeg dro ut på byen med noen kompiser i helga og drakk meg full. Dette er ikke noe jeg gjør ofte, men det var gøy. Da jeg og henne møttes på mandag etter helga, spurte hun hva jeg hadde gjort i helga. Det virket som hun ble skikkelig sur da jeg sa at jeg var ute på byen og var bakfull på søndagen. Jeg fortalte litt mer hva vi gjorde ute, men da svarte hun veldig bryskt at "jeg vil ikke vite hva du gjorde!". Hvorfor ble hun sur for noe slikt? Det var helt uskyldig moro. Anonymkode: d529e...249 Jeg synes det høres ut som et VELDIG dårlig tegn, hvis det nå er slik at hun er sur fordi du gikk på byen. At noen mener at man skal slutte å ha et sosialt liv så snart man er i et forhold, betyr ikke at det skal være slik. Men du må selvfølgelig spørre henne om hvorfor hun er sur, da hun tydeligvis ikke er voksen nok til å uttrykke dette selv.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #17 Skrevet 16. august 2016 6 - Hun har mistet interessen og er bitch slik at du skal gjøre det slutt og blir den store stygge ulven. Anonymkode: 9260c...c1c
fiole Skrevet 16. august 2016 #18 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen anig om hvorfor hun ble sur for det så lenge du ikke avlyste planer med henne i siste liten for å gå ut. Spesielt. Anonymkode: 89eb9...bce Ja det synes jeg og, for det er ikke slik at man skal kutte ut kompiser og venninner fordi en har fått seg kjæreste. Livet vil by på "trusler" i så måte hvor som helst i forhold til det motsatte kjønn. Tillit er jo det som er grunnleggende i alle forhold også i startfasen...
exictence Skrevet 16. august 2016 #19 Skrevet 16. august 2016 13 minutter siden, a l'orange skrev: Ikke helt usannsynlig at det der er grunnen, nei. Jeg tenker at man har litt forventninger til mennesker basert på hvordan de ellers fungerer, så kanskje hun rett og slett ble overrasket og skuffet. Sur er uansett en uting. 10 minutter siden, sol87 skrev: Jeg synes det høres ut som et VELDIG dårlig tegn, hvis det nå er slik at hun er sur fordi du gikk på byen. At noen mener at man skal slutte å ha et sosialt liv så snart man er i et forhold, betyr ikke at det skal være slik. Men du må selvfølgelig spørre henne om hvorfor hun er sur, da hun tydeligvis ikke er voksen nok til å uttrykke dette selv. Ja, det er ikke bra at hun ble sur. Og man skal selvsagt ikke kutte ut sosialt liv når man er i et forhold. Men mener du at å ivareta et sosialt liv på en positiv måte er å dra på byn og drikke seg dritings?
sol87 Skrevet 16. august 2016 #20 Skrevet 16. august 2016 19 minutter siden, exictence skrev: Ja, det er ikke bra at hun ble sur. Og man skal selvsagt ikke kutte ut sosialt liv når man er i et forhold. Men mener du at å ivareta et sosialt liv på en positiv måte er å dra på byn og drikke seg dritings? Jeg kunne ikke se at personen hadde skrevet at han var dritings, nei. Men ja, en del av mitt sosiale liv er å gå på byen (ikke nødvendigvis drikke meg dritings da, det er så ubehagelig dagen etterpå), sånn sett ser jeg på det å gå på byen som en relativt naturlig del av mange unge menneskers liv. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå