Gå til innhold

Vippe-extensions varighet når man trener mye

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lyst til å ta vippe-extensions for å spare tid på badet på morgenen og se freshere ut usminket. Men, jeg trener mye (5 ganger i uken ca) og svetter mye hver gang. Gjør dette at holdbarheten forkortes på vippene? Vasker ansiktet 2 ganger daglig. 

Setter pris på tilbakemeldinger og erfaringer!

Anonymkode: 8a1b4...467

Fortsetter under...

Jeg hadde min første time til vippeextensions i går. Kan oppdatere her når ejg ser hvor lenge vippene varer 😊 Jeg fikk beskjed om at jeg måtte unngå å få vann på vippene 48timer etter behandlingen for at limet skal tørke ordentlig. Man må også unngå produkter med olje i når man har vippeextensions.

Anonymkode: 95dcb...86c

Jeg har ofte vipper om sommeren. Da bader jeg på strand/i basseng hver dag. Null stress. Jeg fyller på etter 4 uker. De fleste fyller på hver 3-5 uke. Det går fint å vaske seg, men ikke bruk oljerens/produkter med olje.

Et øyeblikk siden, Frostrose skrev:

Jeg har ofte vipper om sommeren. Da bader jeg på strand/i basseng hver dag. Null stress. Jeg fyller på etter 4 uker. De fleste fyller på hver 3-5 uke. Det går fint å vaske seg, men ikke bruk oljerens/produkter med olje.

Hvilke renseprodukter bruker du? Hvordan vet man hvile rens som ikke inneholder olje? 

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke renseprodukter bruker du? Hvordan vet man hvile rens som ikke inneholder olje? 

Sminkefjerner har for eksempel olje. Såpe har ofte ikke det. Du kan spørre personen som setter på vippene hva du skal se etter av ingredienser :) 

Anonymkode: 83595...871

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...