Gå til innhold

frisører i Kr.sand


Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

Jeg trodde jeg hadde funnet drømmefrisøren min her i byen for en stund tilbake! ettersom jeg har hodet mitt fullt av extensions i alle regnbuens farger mesteparten av tiden, er det viktig for meg å ha en billig frisør, ettersom det kreves en del vedlikehold. Nå har jeg ikke ei stripe i håret, tok de ut for litt avlastning, og nå ønsker jeg å sette de inn igjen. Hørte med frisøren i dag, hun skulle ha 25 kroner for ei stripe! Det vil si, jeg har stripene selv, som er kjøpt derfra, og de er brukte, og det tar to sekund for de å sette i ei stripe! Det verste er at første gang jeg gikk der, så tok de 4 kroner for dette! Men så har de merket seg at jeg er god kunde, og hever prisene for hver gang! Er dette lov??? Jeg gir opp, aner ikke hvor jeg skal få sette de i igjen! Er jo nesten ingen frisører i området som gjør dette her! Jeg ble så paff i dag, at jeg bare stotret fram et " det der er altfor dyrt for meg", og gikk min vei.. det er snakk om 100 striper jeg skal ha i håret mitt, så kan vel ikke si det ble billig!! :evil: Jeg er sinna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

Det er bare en frisør for meg i Kristiansand, og det er Cindy på a-salong på sørlandssenteret. Men der er det ikke billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Da jeg hadde extensions (fra Dome, som flettes inn i håret), tok de timespris, ikke pris pr stk. Sist gang jeg hadde det, hadde jeg vel 150 stk i håret, og det kostet meg ca 3000. Men det er fire år siden nå. Den typen extensions kan ikke brukes om igjen, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...