AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Dere høye damer (175 cm+): Hvordan er klesstilen din? Og hvilken str bruker du? Jeg er 180 cm høy og str M/38, og litt usikker på hva som kler meg best. Anonymkode: 04953...e9e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Jeg er også 180 cm høy, og bruker str M/38-40. Stilen min kan vel kanskje best beskrives som elegant, og noe preppy. På jobb bruker jeg som oftest pene bukser (type dressbukse stil, eller mørke olabukser) eller pencil-skjørt med silkebluser eller blazer og en pen topp under. Har også noen enkle, men elegante kjoler fra Tiger og Filippa K som jeg gjerne bruker på jobb. (Bruker forresten disse klærne og denne typen stil også hvis jeg skal ut med venninner, på fest, i selskap osv). På privaten kler jeg meg mer avslappet, og der kommer det preppy mer inn. Da bruker jeg mye både lyse og mørke olabukser, chinos, stripete bomulls-gensere, t-skjorter med krage, kjoler i college-stoff, hettejakker osv. Har en del Jean Paul- og Gant-klær som går i denne stilen, men også H&M (L.O.G.G), Lindex (Holly & Whyte) og Kapp Ahl (Hampton Republic) har innimellom fine plagg. Holly & Whyte-kolleksjonen hos Lindex har forresten også en del av den typen klær jeg bruker på jobb/til selskapeligheter. Anonymkode: 74cd4...054
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Jeg er 177 høy og bruker S/36. For min del syns jeg hva man kler har ofte har med proporsjoner å gjøre, mer enn lengde i seg selv. Jeg har lange bein og relativt kort overkropp sammenlignet med beina. Bruker mye skinny jeans med god passform, korte skjørt, ankle boots i skinn, høye støvletter, ellers sneakers og gjerne en topp, genser/cardigan med litt lengde på, ikke trange, men heller ikke veldig oversized. Er veldig glad i klassiske kåper/trenchcoats som framhever midjen, de "androgyne" syns jeg blir for lite feminine. Bruker mye klassiske farger; svart, grått, hvitt, kamel, men gjerne med feminine innslag/mønstre. Av tilbehør er jeg glad i store skjerf om høsten/vinteren, vesker og solbriller. Anonymkode: 356a8...a93
annebanane Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Klesstilen min varierer veldig. Kan være alt fra preppy, sporty, avslappet, pyntet til normal. Så lenge klærne sitter skikkelig så kan da en da bruke det meste. Eneste jeg sliter skikkelig med som høy er å finne komfortable bukser som er lange nok i beina. Størrelsesmessig er jeg en del større en deg, men går i de fleste type plagg likevel.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 Den 16.8.2016 at 22.37, AnonymBruker skrev: Jeg er også 180 cm høy, og bruker str M/38-40. Stilen min kan vel kanskje best beskrives som elegant, og noe preppy. På jobb bruker jeg som oftest pene bukser (type dressbukse stil, eller mørke olabukser) eller pencil-skjørt med silkebluser eller blazer og en pen topp under. Har også noen enkle, men elegante kjoler fra Tiger og Filippa K som jeg gjerne bruker på jobb. (Bruker forresten disse klærne og denne typen stil også hvis jeg skal ut med venninner, på fest, i selskap osv). På privaten kler jeg meg mer avslappet, og der kommer det preppy mer inn. Da bruker jeg mye både lyse og mørke olabukser, chinos, stripete bomulls-gensere, t-skjorter med krage, kjoler i college-stoff, hettejakker osv. Har en del Jean Paul- og Gant-klær som går i denne stilen, men også H&M (L.O.G.G), Lindex (Holly & Whyte) og Kapp Ahl (Hampton Republic) har innimellom fine plagg. Holly & Whyte-kolleksjonen hos Lindex har forresten også en del av den typen klær jeg bruker på jobb/til selskapeligheter. Anonymkode: 74cd4...054 Hei! Anonymkode: 9ccb3...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå