AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Noen som har erfaring med dette?Både gode og dårlige erfaringer tas i mot. På forhånd takk for svar Anonymkode: ec1a2...8cd
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Jeg har to hjemme, er godt fornøyd. Liker særlig modellen med tak på. Det blir mindre søl utenfor kassen enn med vanlig kasse og standard type sand. Tømmer bunnkammeret ca. hver 1-2 uke, plukker ut av kassen en gang daglig. Lukter ikke spesielt mye, bare litt sagflis. Det tok kattene et par uker å bli vant til dem, men det blir en tilvenningsperiode uansett hvilken strø man bytter til. Anonymkode: 2789e...69d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Jeg bruker do med lokk nå,men det hindrer ikke pusefrøkna i å strø sanda all over the place og jeg begynner å bli lei litt lei Men blir det noe søl fra den typen sand? Må jo bytte hele doen og ser det er ganske stor prisforskjell på de ulike peewee doene Anonymkode: ec1a2...8cd
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker do med lokk nå,men det hindrer ikke pusefrøkna i å strø sanda all over the place og jeg begynner å bli lei litt lei Men blir det noe søl fra den typen sand? Må jo bytte hele doen og ser det er ganske stor prisforskjell på de ulike peewee doene Anonymkode: ec1a2...8cd Det kan følge med et par strøbiter ut når de hopper ut av kassen. Men det er relativt store biter med tørr, komprimert trestrø som er mye lettere å feie opp enn vanlig kattesand. Det bør heller ikke bli noe særlig sagflis å snakke om hvis du plukker ut av kassen regelmessig og tømmer bunnkammeret før det blir stappfullt. Når jeg plukker ut av kassen drar jeg kjapt gjennom strøet med spaden for hjelpe sagflisen gjennom risten. Det er ikke et must å ha tak på, men det hjalp min katt som noen ganger går litt bananas med gravingen. Normale katter greier seg sikkert uten. Anonymkode: 2789e...69d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan følge med et par strøbiter ut når de hopper ut av kassen. Men det er relativt store biter med tørr, komprimert trestrø som er mye lettere å feie opp enn vanlig kattesand. Det bør heller ikke bli noe særlig sagflis å snakke om hvis du plukker ut av kassen regelmessig og tømmer bunnkammeret før det blir stappfullt. Når jeg plukker ut av kassen drar jeg kjapt gjennom strøet med spaden for hjelpe sagflisen gjennom risten. Det er ikke et must å ha tak på, men det hjalp min katt som noen ganger går litt bananas med gravingen. Normale katter greier seg sikkert uten. Anonymkode: 2789e...69d Min frøken faller ikke under det man vil kalle normal.Hun går mildt sagt banas til tider.Til tross for do med lokk greier hun fint å lage sandkasse på gulvet utafor,så da må jeg nok ha do med lokk nå også. Takk igjen for svar Anonymkode: ec1a2...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå