Pludre Skrevet 21. juli 2002 #1 Skrevet 21. juli 2002 Hei :D Her er listen over hva vi skal servere i baren, vi skal ha fri bar med min bror som bartender. Han er kjempedyktig, og det blir litt stil over ting BARMENYEN * Martini Coctail ( tre varianter ) * Hair Raiser * Moskow Mule * Screwdriver * Pink Gin * Horses Neck * Gin Tonic * Rom Tonic * Tom Collins * Blue Lagoon * Cuba Libre * Manhattan * Long Island Icetea * Fjellbekk * Våken hele natta Nå ? Hva syns dere ? Vil gjerne ha deres mening om denne !! Er det noe annet vi bør ha med ?? Klem fra Pludre :D
Barbie Skrevet 21. juli 2002 #2 Skrevet 21. juli 2002 Tja,sikkert godt dette,men jeg kjente ikke igjen halvparten av det. Hva med Baileys,Cognac osv da? Ismen
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #4 Skrevet 22. juli 2002 Whiskey! Baileys,Cognac som ismen nevner Kjente heller ikke til mye av dette, men ville nok inkludert m/ vodka Battery da dette er litt pop. Tror egentlig ikke det er så viktig å ha alle disse typene drinker. Bare de mest vanligste. Men det bestemmer dere selv.
Augustbrud02 Skrevet 22. juli 2002 #5 Skrevet 22. juli 2002 Dere bør kanskje ha litt vin i tillegg? Vi har forresten valgt å droppe å ha Battery fordi det er så vanvittig dyrt. Det går fort mange bokser av sånt, men gjestene finner non andre ting de vil like også. I tillegg ville jeg nok hatt San Fransisco og Irish Coffe jeg da. :D
Pludre Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2002 Hei ! Takk for all responsen :D Jeg glemte jo det viktigste, vi skal selvfølgelig ha disse tingene i tillegg: Whiskey Baileys Rødvin Hvitvin Cider Cognac Diverse annet Men det var en kjempeide å ta med Irish Coffee og San Fransisco. Noen flere som har forslag så taes de imot med takk :D :D Pludre :D
jbkaarud Skrevet 22. juli 2002 #7 Skrevet 22. juli 2002 Øl??? Trodde de fleste mannfolk (samt en del kvinnfolk) foretrakk det fremfor drinkene (foruten whiskey og cognac vel og merke). :D Syntes ellers at de drinkene hørtes veldig spennende ut, selv om jeg som regel selv drikker rødvin hvis jeg drikker noe. :D
Pludre Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2002 Heisann igjen ! Ja, jeg glemmer stadig noe :o Selvfølgelig skal vi ha ØL !!! Både vanlig Hansaøl og skikkelig Vossaøl, hjemmelaga sådan. Det skal bli så gøy å overraske noen av våre gjester som vi vet liker dette, tror det blir bra jeg :D Ellers så har jeg glemt Vodka og Gin, samt maritinier av forskjellig slag. Søt, halvtørr og jævlig tørr Eller det heter vel sec !? Også skal vi ha mineralvann av diverse sorter, bl. annet Fanta Exotic. Kjempefin å blande med :D Også masse isterninger !!!! Har jeg fått med meg alt nå da ????? Tar gjerne mot forslag fra flere Pludre :D
viwi Skrevet 23. juli 2002 #9 Skrevet 23. juli 2002 For å være helt ærlig så hørtes det litt voldsomt ut.. Skal dere skrive liste over alt dere har kanskje og sette ved baren?? Det hørtes fryktelig dyrt ut!! Min erfaring er at folk går for det enkle og mest vanlige. I vårt bryllup gikk det aller mest whiskey, cognac, bayleys og øl....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå