AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Hei Jeg skal endelig få foten ut av døra og begynne og trene på gruppetimer (pilates, steps, yoga, spinning, running(?)), og lurer på om det er noe man skal ha med til disse timene. Jeg har hatt prøvetime på spinning før og vet at vannflaske og eget "svettehåndkle" er et must, men er dette nødvendig på alle gruppetimene? Trenger man å ha med egen matte på yogatimer? Og går det greit å ta buss fra treningssenteret og hjem selv om man er litt svett? Anonymkode: d1646...48f
Gjest Khloe Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 (endret) Jeg pleier hvertfall alltid å ha med meg både vannflaske og håndkle, uansett om jeg skal på gruppetime eller trene styrke. Kan være greit å ha når svetten fosser, samt at det er greit å legge et håndkle på matter/apparater av hensyn til egen og andres svette. Ta alltid håndkle med for sikkerhetsskyld, det tar jo ikke store plassen Ellers er det ikke noe du trenger å ha med. På de fleste treningssentre er det yogamatter som du kan låne. Så da er det bare igjen å ta hensyn til andre, men det sier jo seg selv! Og må du ta buss, så må du ta buss. Men kanskje ta med deg en ekstra t-skjorte som du kan skifte til etter trening? Da slipper du at den verste svettelukta sprer seg, og du begynner ikke å fryse. Win win for alle på bussen Kos deg på trening! Endret 16. august 2016 av Khloe
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 39 minutter siden, Khloe skrev: Jeg pleier hvertfall alltid å ha med meg både vannflaske og håndkle, uansett om jeg skal på gruppetime eller trene styrke. Kan være greit å ha når svetten fosser, samt at det er greit å legge et håndkle på matter/apparater av hensyn til egen og andres svette. Ta alltid håndkle med for sikkerhetsskyld, det tar jo ikke store plassen Ellers er det ikke noe du trenger å ha med. På de fleste treningssentre er det yogamatter som du kan låne. Så da er det bare igjen å ta hensyn til andre, men det sier jo seg selv! Og må du ta buss, så må du ta buss. Men kanskje ta med deg en ekstra t-skjorte som du kan skifte til etter trening? Da slipper du at den verste svettelukta sprer seg, og du begynner ikke å fryse. Win win for alle på bussen Kos deg på trening! Takk for utfyllende svar Forståelig at jeg kanskje burde ha med håndkle og flaske likevel, men pleier man å plassere dette inntil veggen mens man har gruppetimen eller å plassere det ved siden av seg? Ts Anonymkode: d1646...48f
Hot mess Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for utfyllende svar Forståelig at jeg kanskje burde ha med håndkle og flaske likevel, men pleier man å plassere dette inntil veggen mens man har gruppetimen eller å plassere det ved siden av seg? Ts Anonymkode: d1646...48f Ikke ved siden av deg, da kommer du eller sidemann til å snuble i vannflaska, skli på håndkleet etc. Å ta bussen hjem gjennomsvett ser ikke fresht ut, men fersk svette lukter ikke noe særlig. Helt greit å ta bussen hjem etter trening. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 16 minutter siden, Hot mess skrev: Ikke ved siden av deg, da kommer du eller sidemann til å snuble i vannflaska, skli på håndkleet etc. Å ta bussen hjem gjennomsvett ser ikke fresht ut, men fersk svette lukter ikke noe særlig. Helt greit å ta bussen hjem etter trening. Det er enten å ta bussen hjem eller å gå i 30-40 minutter (mest sannsynligvis i regn) Takk for svar! Ts Anonymkode: d1646...48f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Helt greit å ta bussen hjem, som sagt, fersk svette lukter lite. Anonymkode: 2794a...a66
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er enten å ta bussen hjem eller å gå i 30-40 minutter (mest sannsynligvis i regn) Takk for svar! Ts Anonymkode: d1646...48f Det er HELT i orden å ta bussen hjem selv om du er svett! Som personen over meg har svart: fersk svette lukter ikke vondt. Derimot kan det godt hende du blir kald dersom du går i en gjennomsvett t-skjorte, derfor kan det være greit å skifte til en tørr trøye og ha med en genser. Men ikke pga lukta :-) Anonymkode: 02fc8...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå