Gå til innhold

EL - blir helt forvirret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger litt hjelp. Jeg bruker sånn app på tlf for å følge sånn ca. når menstruasjonen skal komme, og når jeg har EL. Føler ikke at kroppen viser noen tegn til EL, og jeg har sjekket appen med mnd fra jeg sluttet på pillen ved jul. Etter det har jeg varierende sykluser på alt fra 21-30 dager. Er jo ikke akkurat lett å finne ut når jeg har EL da :P haha. Blir helt forvirret. Noen med erfaringer? Hva kan jeg gjøre? 

I følge appen så starter jeg i blant noen dager for tidlig (alt fra 2-7 dager tidligere enn forventet).

Skal begynne prøvingen etter jul, så vil ha litt oversikt før den tid kommer :)

Takk for svar! 

Anonymkode: 745a4...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan sjekke etter el-slim. Når du begynner å prøve kan du kjøpe el-tester. Det er noen relativt rimelige på ebay.

Anonymkode: 061f3...1ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan sjekke etter el-slim. Når du begynner å prøve kan du kjøpe el-tester. Det er noen relativt rimelige på ebay.

Anonymkode: 061f3...1ba

Jeg har ikke sett det i det hele tatt..det som gjør meg nervøs. Har tittet etter det, for har hatt det før (tror jeg), og siste året har ikke kroppen vist noen ting. Må El slim være helt type gjennomsiktig nesten? For har hatt en del hvit utflod, men det er vel ikke samme greia..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle som har ELslim. Har man sex jevnlig, så kan det også være vanskelig å skille dette :). Bruk ELtester.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

8 timer siden, Snurrepurre skrev:

Er ikke alle som har ELslim. Har man sex jevnlig, så kan det også være vanskelig å skille dette :). Bruk ELtester.. :) 

Ånei, det var da godt å høre:) hehe. Men når skal man ta disse el-testene? Er det noen dager etter siste dag i menstruasjonen, eller med en gang man er ferdig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man begynner somregel på dag 10 og fortsetter til man har identifisert stigning og fall igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Snurrepurre skrev:

Man begynner somregel på dag 10 og fortsetter til man har identifisert stigning og fall igjen :) 

Takk :) Da prøver jeg det neste mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Puny skrev:

Hvilken app bruker du?

Den heter "Period tracker" :) vet ikke om det er den beste men. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...