Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Carola sin "himlen i min famn" er den vakraste julesongen eg veit om! Teksten finn du her. Kva er din yndlings-julesong?
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2004 #2 Skrevet 12. november 2004 "En stjerne skinner i natt" med Oslo gospelkor setter meg alltid i julehumør
Fakse Skrevet 12. november 2004 #4 Skrevet 12. november 2004 "En stjerne skinner i natt" med Oslo gospelkor setter meg alltid i julehumør Ja, den også "Det lyser i stille grender" er mine favoritter.
Gjest Tex Skrevet 12. november 2004 #5 Skrevet 12. november 2004 En stjerne skinner i natt er min favoritt.
Suzy Skrevet 12. november 2004 #6 Skrevet 12. november 2004 Deilig er jorden - ingen over ingen ved siden. Jeg får alltid tårer i øynene av den.
April Skrevet 12. november 2004 #7 Skrevet 12. november 2004 O`helga natt synes jeg er utrolig flott, får tårer i øynene når jeg hører den..
Arwen Skrevet 12. november 2004 #8 Skrevet 12. november 2004 Deilig er jorden - ingen over ingen ved siden. Jeg får alltid tårer i øynene av den. Samme her. Utrolig vakker.
Tuddelidu Skrevet 12. november 2004 #9 Skrevet 12. november 2004 Alle de som er nevnt her er jo så fine... Men nordnorsk julesalme er også veldig, veldig fin.
Midnattsol Skrevet 12. november 2004 #10 Skrevet 12. november 2004 O`helga natt synes jeg er utrolig flott' date=' får tårer i øynene når jeg hører den..[/quote'] Enig, den er nydelig!
RoadQueen Skrevet 12. november 2004 #11 Skrevet 12. november 2004 Det lyser i stille grender - tekst avJakob Sande er også nydelig.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #12 Skrevet 12. november 2004 Jeg vet ikke helt hva den heter, men den er engelsk og litt av teksten er "Ding, dong, merrily o high" eller noe slikt, og i refrenget synger de "Gloria" ganske mange ganger... Uff, er ikke sikker på tittelen, men kanskje dere vet hvilken jeg mener..? Refrenget gir meg tårer i øynene, og så har jeg spesielle minner om den sangen... Av norske julesanger er "En stjerne skinner i natt" og "Det lyser i stille grender" like nydelige for meg...
Saeria Skrevet 12. november 2004 #13 Skrevet 12. november 2004 Den heter faktisk Ding Dong Merrily On High. Jeg synes det er så maaange fine, men en av de fineste norske er Rolf Just Nilsens Julekveld i Skogen. *Saeria sitter og hører på den*
Arwen Skrevet 12. november 2004 #14 Skrevet 12. november 2004 Veslo: Den Carola sangen var også helt nydelig. Lastet den ned nå
NullHull Skrevet 12. november 2004 #15 Skrevet 12. november 2004 Av de tradisjonelle norske må det bli Deilig er jorden,også her- mektige saker! Ellers har Chris Rea's "Driving home for Christmas" blitt en sang som jeg liker mer og mer. Særlig etter at den ble brukt i Nidar-reklamen, får meg alltid i julestemning, selvom jeg ikke spiser marsipan .
Gjest lmari Skrevet 12. november 2004 #16 Skrevet 12. november 2004 Julekveld i skogen blir jeg alltid så lei meg av, så den prøver jeg å unngå å høre på... Deilig er jorden er den absolutte julesangen for meg, så kommer En stjerne skinner i natt og O'helga natt på de to neste plassene.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #17 Skrevet 12. november 2004 Julekveld i skogen blir jeg alltid så lei meg av, så den prøver jeg å unngå å høre på... . Det skal du ikke bli. Det ble skrevet med en ironisk blikk på jula og klisjene som er så kjente. Egentlig en julerevysang synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #18 Skrevet 12. november 2004 "Nå tennes tusen julelys". Den er så fin... Og så liker jeg veldig godt "O holy night" og "O come all ye faithful" med Celine Dion.
Nella Skrevet 12. november 2004 #19 Skrevet 12. november 2004 Deilig er jorden er fin. Julekveld i skogen også, og Do they know it's christmas (kommer jo ny innspilling i år) Og den sangen som han gresshoppa synger på slutten av Disneyfilemene som går på julafte Er egentlig MASSE fine julesanger.
Arwen Skrevet 12. november 2004 #20 Skrevet 12. november 2004 Og den sangen som han gresshoppa synger på slutten av Disneyfilemene som går på julafte when you wish upon a star
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå