Gå til innhold

Sommerskole/AKS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter som skal begynne i første klasse til uken.

Skolen var veldig klare på at hun burde begynne på AKS (sfo) minst 1 uke før skolestart, for å bli kjent.

Det gjorde vi, så vi møtte opp i går.

Ingen hadde hørt om henne, og AKS var bare 30 min på morgenen, så var det sommerskole resten av dagen....

Hun ble ikke ropt opp i klassen, for de visste ikke at hun kom, og de andre barna fikk navneskilt, men ikke datteren min. Jeg tenkte de ville ordne det i løpet av gårsdagen, men hun fikk ikke i dag heller....

Vi har ikke får noen som helt info fra AKS om hva hun burde ha med seg. Så jeg ble en smule forbannet i går kveld, når jeg fikk høre av datteren min at hun ikke hadde fått være med i gymsalen, fordi hun ikke hadde meg seg gymsko.... Hvordan skulle jeg vite at jeg måtte sende med det, når jeg ikke visste at de skulle ha gym en gang???

Er det ikke vanlig å få noe info fra AKS om slike ting? eller er det meningen at man skal gjette seg til alt?

Forsøkte å levere et skjema i dag, som vi fikk i går, men ingen av de ansatte som var der i dag visste hvor de skulle gjøre av det!

Jeg har gruet meg fryktelig til skolestart, fordi jeg selv bare har dårlige minner fra skolen, og ikke ønsker at barna mine skal ha det like ille. Alikevel har jeg prøvd å tenke positivt, og at dette skal gå bra. Men etter disse to dagene er jeg jammen ikke så sikker lenger....

Hva pleier dere å sende med på skole/sfo??

Får barna deres mat der, eller må de ha med 2 matpakker hver dag??

Anonymkode: feae8...ad9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen erfaring fra AKS/sfo??

Anonymkode: feae8...ad9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...