Gå til innhold

Flere testegalne frøkner her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde bestemt meg etter sist PP at nå skal jeg aldri mer teste før IKM, men så nærmer IKM seg og galskapen er i gang. For hver negativ test jeg tar til mer mister jeg troa/håpet😜 i dag er det 3 dager til IKM og jeg skal ikke ta flere tester. Tok en i går som var blendahvit. Jeg vet at det kan være for tidlig å teste, men siden jeg en gang tidligere testet positiv 5 dager før IKM tenker jeg at det gikk ikke denne PP'n heller.

Hvordan er det med dere andre som snart har IKM? Har dere noen symptomer? Denne syklusen har jeg hatt minimalt med symptomer etter EL. Hadde vedig vonde ømme bryster i går, men i dag er de helt fine igjen. For min del har minimalt med symptomer et bra tegn i forhold til tidligere graviditeter, men magefølelsen min sier at det ikke har klaffet denne gangen heller. Vi venter på innkallelse for utrending. Selv om vi "kun" har prøvd i 6 mnd. Dette er pga jeg er blitt over 35 år.

Anonymkode: a74b0...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Theakri

akkurat som jeg skulle sagt det selv! lover meg selv gang på gang at jeg skal vente med å teste! :fnise:
"Heldigvis" har ikke testene mine kommet i posten enda, selv om jeg tror de kommer idag, så da går jeg vel på en smell! er 9dpo i dag så igrunn alt for tidlig å teste..Har hatt lite symptomer, har ømme bryster men det er noe jeg har etter EL og mot ikm.. 
har også hatt noen stikkinger og murringer i magen, føler tanta er like rundt hjørnet! Har ingen god magefølelse jeg heller!

Håper dere får utredning og at det blir enklere for dere! :) men hvem vet? kanskje det har klaffet denne mnd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Theakri skrev:

akkurat som jeg skulle sagt det selv! lover meg selv gang på gang at jeg skal vente med å teste! :fnise:
"Heldigvis" har ikke testene mine kommet i posten enda, selv om jeg tror de kommer idag, så da går jeg vel på en smell! er 9dpo i dag så igrunn alt for tidlig å teste..Har hatt lite symptomer, har ømme bryster men det er noe jeg har etter EL og mot ikm.. 
har også hatt noen stikkinger og murringer i magen, føler tanta er like rundt hjørnet! Har ingen god magefølelse jeg heller!

Håper dere får utredning og at det blir enklere for dere! :) men hvem vet? kanskje det har klaffet denne mnd??

Godt å høre at jeg ikke er alene om dette her😬 spennende tider hver eneste dpo-land uansett. Kanskje du er flink og klarer å holde deg unna testingen før du får testene i posten denne perioden😀 Tusen takk, vet jo aldri og vi må jo håpe helt til det motsatte er bevist! Jeg er i dag 11 dpo. Vi får holde motet oppe alle sammen🙌🏻

Anonymkode: a74b0...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre at jeg ikke er alene om dette her😬 spennende tider hver eneste dpo-land uansett. Kanskje du er flink og klarer å holde deg unna testingen før du får testene i posten denne perioden😀 Tusen takk, vet jo aldri og vi må jo håpe helt til det motsatte er bevist! Jeg er i dag 11 dpo. Vi får holde motet oppe alle sammen🙌🏻

Anonymkode: a74b0...156

Ja, vi får tro det! selv om jeg synes det er litt spennende og teste også, selv om jeg som regel vet svaret :fnise: Vi får nesten holde motet oppe! en dag er det vår tur :laugh::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Hver gang ;) er like bestemt før EL, på at nei, venter til IKM. Så etter EL, så bli viljestyrken svakere.. Daaaag for dag.. 8-9 DPO er jeg tom for viljestyrke, og tester i vei! :D bruker strips da. For å ikke ruinere meg totalt!! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester hele tiden og har ikke det grann dårlig samvittighet for det. Hvorfor skulle det være galt å teste hele tiden? Ja jeg blir litt skuffet i det jeg ser at den er negativ, men jeg vil mye heller det enn å gå en eneste dag ekstra uten å vite at jeg er gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Puny skrev:

Jeg tester hele tiden og har ikke det grann dårlig samvittighet for det. Hvorfor skulle det være galt å teste hele tiden? Ja jeg blir litt skuffet i det jeg ser at den er negativ, men jeg vil mye heller det enn å gå en eneste dag ekstra uten å vite at jeg er gravid. 

Folk er forskjellig og jeg sier ikke at det er noe galt med det, men det er bortkastet penger å teste hver mnd flere dager før IKM☺️

Anonymkode: a74b0...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snurrepurre skrev:

Oh yes! Hver gang ;) er like bestemt før EL, på at nei, venter til IKM. Så etter EL, så bli viljestyrken svakere.. Daaaag for dag.. 8-9 DPO er jeg tom for viljestyrke, og tester i vei! :D bruker strips da. For å ikke ruinere meg totalt!! :P 

Tror jeg må bestille tester fra nettet neste mnd om det heller ikkje går denne PP'n😬 Har du vært gravid før? Eventuelt når fikk du positiv test?☺️

Anonymkode: a74b0...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet 5 dpo. Tullete kanskje, men jeg hadde SÅ lyst! Nå har jeg bare 2 tester igjen, så da venter jeg litt mer. Men har bestilt 30 tester på ebay for under 50 kr. Når jeg får dem kommer jeg til å teste annenhver dag. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er forskjellig og jeg sier ikke at det er noe galt med det, men det er bortkastet penger å teste hver mnd flere dager før IKM☺️

Anonymkode: a74b0...156

tja... det kan jo koste så lite som  i underkant av en krone per eggløsningstest/graviditetstest så denne mnd. har jeg "kastet bort" kanskje 20 kr. da. Det lever jeg godt med...

Som du sier plutselig får man positiv test 5 dager før IKM, jeg vil ikke gå 5 dager uten å vite.

Endret av Puny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg må bestille tester fra nettet neste mnd om det heller ikkje går denne PP'n😬 Har du vært gravid før? Eventuelt når fikk du positiv test?☺️

Anonymkode: a74b0...156

Har vært gravid en gang tidligere (endte i SA), og fikk svak positiv 9dpo.. Denne syklusen ser det ut til at jeg eeendelig var heldig igjen :) og fikk en svak positiv i dag ❤️ 9/10DPO denne gangen og :) har uregelmessig syklus og, og fikk bare testet etter EL 1 gang, hvor den var nesten positiv. Derfor jeg er usikker på om jeg er 9 eller 10 DPO :) 

slik så min ut i dag: 

image.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Har vært gravid en gang tidligere (endte i SA), og fikk svak positiv 9dpo.. Denne syklusen ser det ut til at jeg eeendelig var heldig igjen :) og fikk en svak positiv i dag ❤️ 9/10DPO denne gangen og :) har uregelmessig syklus og, og fikk bare testet etter EL 1 gang, hvor den var nesten positiv. Derfor jeg er usikker på om jeg er 9 eller 10 DPO :) 

slik så min ut i dag: 

image.jpeg

Fantastisk, gratulerer så mye👏🏻☺️ kjøper du testene på Ebay? Håper spiren klorer seg fast denne gangen💕 Jeg har som sagt kun kjøpt tester på apoteket, så da blir det dyrt å starte me testingen fra 10Dpo som jeg har gjort en del ganger🙈☺️

Anonymkode: a74b0...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Frostrose skrev:

Jeg testet 5 dpo. Tullete kanskje, men jeg hadde SÅ lyst! Nå har jeg bare 2 tester igjen, så da venter jeg litt mer. Men har bestilt 30 tester på ebay for under 50 kr. Når jeg får dem kommer jeg til å teste annenhver dag. :P

He he, men er det kun fra ebay man får de så billig? Jeg har ikke ebay konto.

Anonymkode: a74b0...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk, gratulerer så mye👏🏻☺️ kjøper du testene på Ebay? Håper spiren klorer seg fast denne gangen💕 Jeg har som sagt kun kjøpt tester på apoteket, så da blir det dyrt å starte me testingen fra 10Dpo som jeg har gjort en del ganger🙈☺️

Anonymkode: a74b0...156

Tusen takk 😘 Krysser alt jeg har! Jeg bestiller fra billigetester.no :) 

Endret av Snurrepurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Tusen takk 😘 Krysser alt jeg har! Jeg bestiller fra billigetester.no :) 

Takk for tips. Da blir det bestilling der på meg etter IKM om jeg ikke er like heldig som deg☺️💕

Anonymkode: a74b0...156

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom den ekle tanta 2 dager før IKM. Jaja da er det bare til å bestille tester på nett til neste prøveperiode! Lykke til dere andre som går og venter☺️

Anonymkode: a74b0...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg tester fra 5 dpo :P bestiller alltid 50-75 hcg tester så jeg kan gjøre det ;) nå er jeg 8 dpo å har allerede fått svakt positivt :sol:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pixxi skrev:

Ja jeg tester fra 5 dpo :P bestiller alltid 50-75 hcg tester så jeg kan gjøre det ;) nå er jeg 8 dpo å har allerede fått svakt positivt :sol:

Gratulerer så mye💕 Håper vi alle kommer etter snart. Snart er det ny runde med prøving, men fy så surt det er å ha tanta på besøk😜

Anonymkode: a74b0...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i går, 1 dag før IKM. Testet negativt to dager tidligere. Vær tålmodige, jenter 😊

Anonymkode: 24518...a78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv digital test i dag 12dpo! :D litt uvirkelig.. Siden jeg mistet sist klarer jeg  ikke helt å "leve meg inn" og bli glad, selvom jeg selvfølgelig er det! Er vanskelig å slappe av med at dette antagelig går bra.. :/ har legetime i dag, så da får jeg forhåpentligvis noen beroligende ord <3 

Endret av Snurrepurre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...