AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Var i Alanya i oktober i fjor (3 uker). Vært der en del ganger tidligere, så kjenner litt til noe tyrkere. Han ene jobber på en kafe, og vi har vært på hils og smalltak i flere år. I fjor så var vi ute og danset et par kvelder og det var hyggelig. Han ville at vi skulle holde kontakten. Når jeg dro fra Alanya begynte han å ringe meg ned.... det startet allerede når jeg var på flyplassen... Etter en slik voldsom "interesse" eller masing fra han ønsker jeg ikke lengre noe kontakt med hans. Svarte han dette. Han responderte ikke. Men sluttet å ringe. Nå i sommer derimot, har han fortsatt å ringe meg. Jeg har ikke svart.. Men det virker ikke som om han tar hintet... Hva skal jeg gjøre? Hvordan få han til å slutte å ringe meg? Jeg er ikke interessert i et forhold med han. Anonymkode: f7d04...cbd
accountdeleted Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var i Alanya i oktober i fjor (3 uker). Vært der en del ganger tidligere, så kjenner litt til noe tyrkere. Han ene jobber på en kafe, og vi har vært på hils og smalltak i flere år. I fjor så var vi ute og danset et par kvelder og det var hyggelig. Han ville at vi skulle holde kontakten. Når jeg dro fra Alanya begynte han å ringe meg ned.... det startet allerede når jeg var på flyplassen... Etter en slik voldsom "interesse" eller masing fra han ønsker jeg ikke lengre noe kontakt med hans. Svarte han dette. Han responderte ikke. Men sluttet å ringe. Nå i sommer derimot, har han fortsatt å ringe meg. Jeg har ikke svart.. Men det virker ikke som om han tar hintet... Hva skal jeg gjøre? Hvordan få han til å slutte å ringe meg? Jeg er ikke interessert i et forhold med han. Anonymkode: f7d04...cbd ...blokkere...? 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Si til ham at om han ikke slutter så blokkerer du nummeret hans. Og så blokkerer du nummeret hans. Anonymkode: 87be3...547 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var i Alanya i oktober i fjor (3 uker). Vært der en del ganger tidligere, så kjenner litt til noe tyrkere. Han ene jobber på en kafe, og vi har vært på hils og smalltak i flere år. I fjor så var vi ute og danset et par kvelder og det var hyggelig. Han ville at vi skulle holde kontakten. Når jeg dro fra Alanya begynte han å ringe meg ned.... det startet allerede når jeg var på flyplassen... Etter en slik voldsom "interesse" eller masing fra han ønsker jeg ikke lengre noe kontakt med hans. Svarte han dette. Han responderte ikke. Men sluttet å ringe. Nå i sommer derimot, har han fortsatt å ringe meg. Jeg har ikke svart.. Men det virker ikke som om han tar hintet... Hva skal jeg gjøre? Hvordan få han til å slutte å ringe meg? Jeg er ikke interessert i et forhold med han. Anonymkode: f7d04...cbd Si at du har forlovet deg og at forloveden din ikke liker at menn ringer til deg Anonymkode: a4814...135
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var i Alanya i oktober i fjor (3 uker). Vært der en del ganger tidligere, så kjenner litt til noe tyrkere. Han ene jobber på en kafe, og vi har vært på hils og smalltak i flere år. I fjor så var vi ute og danset et par kvelder og det var hyggelig. Han ville at vi skulle holde kontakten. Når jeg dro fra Alanya begynte han å ringe meg ned.... det startet allerede når jeg var på flyplassen... Etter en slik voldsom "interesse" eller masing fra han ønsker jeg ikke lengre noe kontakt med hans. Svarte han dette. Han responderte ikke. Men sluttet å ringe. Nå i sommer derimot, har han fortsatt å ringe meg. Jeg har ikke svart.. Men det virker ikke som om han tar hintet... Hva skal jeg gjøre? Hvordan få han til å slutte å ringe meg? Jeg er ikke interessert i et forhold med han. Anonymkode: f7d04...cbd Det er litt politiske uroligheter der nå, det kan hende at en del tyrkere har lyst til å flytte fra landet... og enkleste måten er jo å bli forelsket i en norsk dame, gifte seg og flytte hit, bo her et par år til de får oppholdstillatelse, og så skille seg. Anonymkode: a4814...135 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Det skal ikke være nødvendig å komme med unnsyldninger. Han skal respektere at du ikke ønsker kontakt. Blokker han på alle kanaler. Håper du har lest tråden her inne om hun som ble vodtatt i Tyrkia. Vær forsiktig. Anonymkode: ff5ad...80d 2
kubein Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal ikke være nødvendig å komme med unnsyldninger. Han skal respektere at du ikke ønsker kontakt. Blokker han på alle kanaler. Håper du har lest tråden her inne om hun som ble vodtatt i Tyrkia. Vær forsiktig. Anonymkode: ff5ad...80d . Endret 16. august 2016 av kubein
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal ikke være nødvendig å komme med unnsyldninger. Han skal respektere at du ikke ønsker kontakt. Blokker han på alle kanaler. Håper du har lest tråden her inne om hun som ble vodtatt i Tyrkia. Vær forsiktig. Anonymkode: ff5ad...80d Ja, jeg leste tråden nå.. trist Jeg har ihverfall ikke vært utsatt for et overgrep. Men jeg forstår ikke hvorfor han ikke tar hintet. Vi befinner oss laaaaangt fra hverandre, og det burde være større sjanse for han å finne noen nærmere.. I hvert fall når jeg har vært avvisende siden november/desember... Han har kun telefonnummeret mitt, vi er ikke venner på fb eller andre sosiale medier. Anonymkode: f7d04...cbd
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg leste tråden nå.. trist Jeg har ihverfall ikke vært utsatt for et overgrep. Men jeg forstår ikke hvorfor han ikke tar hintet. Vi befinner oss laaaaangt fra hverandre, og det burde være større sjanse for han å finne noen nærmere.. I hvert fall når jeg har vært avvisende siden november/desember... Han har kun telefonnummeret mitt, vi er ikke venner på fb eller andre sosiale medier. Anonymkode: f7d04...cbd han er tydelig desperat etter å komme seg ut av landet pga urolighetene. Det er ikke deg han er interessert i, men å få komme seg til Norge! Ikke la deg lure. Si fra på en fin måte at du ikke er interessert i han og aldri kommer til å bli det. Dersom han fortsatt begynner å mase, blokkerer du han. Pass på å blokkere han på facebook og, selv om dere ikke er venner der, kan det hende han stadig søker deg opp og ser på bildet ditt... For å få han til å glemme deg fortere, blokker han. Da finner han ikke navnet ditt eller bildet ditt, og blokker han på tlf så slipper du maset hans. Anonymkode: a4814...135 2
Raven Emerald Skrevet 16. august 2016 #10 Skrevet 16. august 2016 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå