Gå til innhold

Prøver å finne tegnefilm-serie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å finne en tegnefilm-serie jeg så som barn som het "sophie et virginie," fransk, fra 90-tallet. Jeg klarer å finne det på fransk, og noe på tysk men jeg kan ingen av delene:\ Noen som er flinkere med google enn meg som finner en plass jeg kan streame, kjøpe, hva som helst?:P Prøvde å spørre på platekompaniet om det var mulig å bestille inn, men det var ikke noe de kunne få tak i. Fikk aldri sett de to siste episodene og det plager meg enda :fnise: Hjelp, vær så snill! 

MV5BZWEzMWY3ZmItNmU4Zi00NzlhLWEwYjAtYWMz

Anonymkode: 1ae28...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Youtube har ett par (eller alle) episoder med engelsk sub; Sophie and Virginie :)  Søker du bare på Sophie and Virginie english/Eng sub så kommer det opp :) 

Skrevet

Finner kun første episode? :\ Noen står det engelsk sub på men som ikke faktisk har.

Skrevet

Nei da vet jeg ikke :/ 
Prøvd å lete litt rundt, men virker som den bare gikk på tv og er det ingen som tok opp, så er det kanskje umulig å finne resten :/  Du får lære deg fransk :fnise: 

Skrevet
3 minutter siden, Chibi skrev:

Nei da vet jeg ikke :/ 
Prøvd å lete litt rundt, men virker som den bare gikk på tv og er det ingen som tok opp, så er det kanskje umulig å finne resten :/  Du får lære deg fransk :fnise: 

Er jaggu tett før :fnise: Kanskje reise til Frankrike for å lete:P

• Liker 1
Skrevet

Hehe lykke til ialelfall :)
Får håpe du finner den ^_^

Skrevet
3 minutter siden, Chibi skrev:

Hehe lykke til ialelfall :)
Får håpe du finner den ^_^

Takk takk ^^,

Skrevet

Det var en utrolig koselig serie, husker den gikk på Foxkids. :) prøvd å lete etter den selv men fant ikke heller :/

Men siden det faktisk gikk på TV i Norge bør det jo være i ett slags arkiv i Norge ett sted... Vet ikke om det kunne ha gått an å ha skrevet til de som drev foxkids på brev/epost men er jo sikkert veldig vanskelig å finne siden kanalen ble nedlagt. Trist at slike tegnefilmer ikke kan dukke opp på andre kanaler :icon_frown:

Skrevet
28 minutter siden, LadyGirl skrev:

Det var en utrolig koselig serie, husker den gikk på Foxkids. :) prøvd å lete etter den selv men fant ikke heller :/

Men siden det faktisk gikk på TV i Norge bør det jo være i ett slags arkiv i Norge ett sted... Vet ikke om det kunne ha gått an å ha skrevet til de som drev foxkids på brev/epost men er jo sikkert veldig vanskelig å finne siden kanalen ble nedlagt. Trist at slike tegnefilmer ikke kan dukke opp på andre kanaler :icon_frown:

Ja, husker jeg så det der:) Kan jo prøve meg på epost til foxkids og kanskje produsentene i ren desperasjon. Men hadde jo vært lettvint om det var et arkiv i Norge ja. Akk:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...