AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Jeg prøver å finne en tegnefilm-serie jeg så som barn som het "sophie et virginie," fransk, fra 90-tallet. Jeg klarer å finne det på fransk, og noe på tysk men jeg kan ingen av delene:\ Noen som er flinkere med google enn meg som finner en plass jeg kan streame, kjøpe, hva som helst?:P Prøvde å spørre på platekompaniet om det var mulig å bestille inn, men det var ikke noe de kunne få tak i. Fikk aldri sett de to siste episodene og det plager meg enda Hjelp, vær så snill! Anonymkode: 1ae28...910
Chizue Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Youtube har ett par (eller alle) episoder med engelsk sub; Sophie and Virginie Søker du bare på Sophie and Virginie english/Eng sub så kommer det opp
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Finner kun første episode? :\ Noen står det engelsk sub på men som ikke faktisk har. Anonymkode: 1ae28...910
Chizue Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Nei da vet jeg ikke :/ Prøvd å lete litt rundt, men virker som den bare gikk på tv og er det ingen som tok opp, så er det kanskje umulig å finne resten :/ Du får lære deg fransk
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 3 minutter siden, Chibi skrev: Nei da vet jeg ikke :/ Prøvd å lete litt rundt, men virker som den bare gikk på tv og er det ingen som tok opp, så er det kanskje umulig å finne resten :/ Du får lære deg fransk Er jaggu tett før Kanskje reise til Frankrike for å lete:P Anonymkode: 1ae28...910 1
Chizue Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Hehe lykke til ialelfall Får håpe du finner den ^_^
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 3 minutter siden, Chibi skrev: Hehe lykke til ialelfall Får håpe du finner den ^_^ Takk takk ^^, Anonymkode: 1ae28...910
LadyGirl Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 Det var en utrolig koselig serie, husker den gikk på Foxkids. prøvd å lete etter den selv men fant ikke heller :/ Men siden det faktisk gikk på TV i Norge bør det jo være i ett slags arkiv i Norge ett sted... Vet ikke om det kunne ha gått an å ha skrevet til de som drev foxkids på brev/epost men er jo sikkert veldig vanskelig å finne siden kanalen ble nedlagt. Trist at slike tegnefilmer ikke kan dukke opp på andre kanaler
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 28 minutter siden, LadyGirl skrev: Det var en utrolig koselig serie, husker den gikk på Foxkids. prøvd å lete etter den selv men fant ikke heller :/ Men siden det faktisk gikk på TV i Norge bør det jo være i ett slags arkiv i Norge ett sted... Vet ikke om det kunne ha gått an å ha skrevet til de som drev foxkids på brev/epost men er jo sikkert veldig vanskelig å finne siden kanalen ble nedlagt. Trist at slike tegnefilmer ikke kan dukke opp på andre kanaler Ja, husker jeg så det der:) Kan jo prøve meg på epost til foxkids og kanskje produsentene i ren desperasjon. Men hadde jo vært lettvint om det var et arkiv i Norge ja. Akk:P Anonymkode: 1ae28...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå