Nelle Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 Min mormor døde i dag. Hun har vært en vesentlig del av mitt liv så lenge jeg har levd, og det er rart at hun er borte. Allikevel -hun var svært syk nå på slutten, og det var nok best at hun fikk slippe nå. Livet har det med å selv si i fra når det er over... Hun var lidenskapelig opptatt av småfugler, og jeg har så lyst til å finne et dikt om småfugler som kan passe i hennes begravelse. Noen som har noen tips? Klem til meg selv og til alle andre som har mistet noen de er glad i. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #2 Del Skrevet 12. november 2004 Kondolerer. Kva med "Småsporven gjeng i tunet" av Arne Garborg? B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 4. februar 2005 #3 Del Skrevet 4. februar 2005 Hva med salmen "Ikke en spurv til jorden"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #4 Del Skrevet 12. mars 2005 Eller "den som ikke kvitrer forvitrer" av Krøvel Wellevold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå