AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Jeg har alltid hatt hårlengde ca til rett nedforbi brystene, og har alltid håret bak ørene. Når jeg ser på tv osv, så har kvinner flest håret hengende rett ned. Håret henger da så langt frem at at bøyer man hodet bittelitt frem så faller håret frem over øynene, halveis over iallefall. Det betyr at skal man ikke stadig ta det bort med hånda så må man riste/kneise med hodet for å få håret bort fra øynene og tilbake til ca der øyenbrynet slutter. Jeg har fryktelig lyst til å ha håret bare hengende ned, men føler det er så upraktisk, håret vil være i veien hele tiden og man må kneise med nakken for å ja.. og det føles for meg som litt at man tror man er noe liksom. Prøver dette for meg selv foran speilet, men føler jeg skuler halve ansiktet også ved å ha det hengende rett ned, i forhold til at man åpner opp ved å ha håret bak ørene. Vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, jeg har bare fått det for meg at jeg har lyst å klippe pannelugg igjen, og klippe opp håret litt/gradere det litt i fronten. Noen som har noen tanker om dette, har dere håret rett ned, hvordan fungerer det for dere, eller tar dere håret bak ørene? Anonymkode: 5b126...2bb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Tenker det samme. Jeg klarer ikke å ha håret hengende ned en gang! Må ha det oppe i en ball. Dette har ført til at jeg nå har tynt hår. Mister ufattelig mye hår. Vurderer å klippe det skulder-kort. Men vet at jeg kommer til å angre Anonymkode: 0eba3...cdb
Sulosi Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Her er det enten lugg eller "ører". Skjønner godt tankegangen ts. Hvordan andre klarer å bare la håret henge ned uten ett tonn skum/spray (skikkelig 80 talls mengder) ol for å holde det borte fra ansiktet er for meg ubegripelig.
Gjest Mibella Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Sånn pleier jeg å ha håret mest nå om dagen. Mest sånn som de to øverste av de tre:
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Er det deg Mibella på det første / største bildet? Nydelig jente og fantastisk hår TS Anonymkode: 5b126...2bb
Gjest Mibella Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det deg Mibella på det første / største bildet? Nydelig jente og fantastisk hår TS Anonymkode: 5b126...2bb Nei det er fra google håret er ganske likt bare i en annen farge.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #7 Skrevet 15. august 2016 2 minutter siden, Mibella skrev: Nei det er fra google håret er ganske likt bare i en annen farge. Ok Hvordan får du håret til å være luftig på toppen, og ikke flatt grunnet vekten fra knuten/ håret bak? TS Anonymkode: 5b126...2bb
Gjest Mibella Skrevet 15. august 2016 #8 Skrevet 15. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ok Hvordan får du håret til å være luftig på toppen, og ikke flatt grunnet vekten fra knuten/ håret bak? TS Anonymkode: 5b126...2bb Jeg bruker tørrshampo i røttene hvis det er litt flatt en dag (Batiste er veldig bra og lukter nydelig), og bruker børsten for å få opp volum før jeg fester strikken. Men vanligvis bare drar jeg litt i det etter jeg har ordnet hårstrikken så håret ikke sitter så stramt rundt hodet, det hjelper ofte veldig til å få en bra look synes jeg.
Fru Uperfekt Skrevet 15. august 2016 #9 Skrevet 15. august 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid hatt hårlengde ca til rett nedforbi brystene, og har alltid håret bak ørene. Når jeg ser på tv osv, så har kvinner flest håret hengende rett ned. Håret henger da så langt frem at at bøyer man hodet bittelitt frem så faller håret frem over øynene, halveis over iallefall. Det betyr at skal man ikke stadig ta det bort med hånda så må man riste/kneise med hodet for å få håret bort fra øynene og tilbake til ca der øyenbrynet slutter. Jeg har fryktelig lyst til å ha håret bare hengende ned, men føler det er så upraktisk, håret vil være i veien hele tiden og man må kneise med nakken for å ja.. og det føles for meg som litt at man tror man er noe liksom. Prøver dette for meg selv foran speilet, men føler jeg skuler halve ansiktet også ved å ha det hengende rett ned, i forhold til at man åpner opp ved å ha håret bak ørene. Vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, jeg har bare fått det for meg at jeg har lyst å klippe pannelugg igjen, og klippe opp håret litt/gradere det litt i fronten. Noen som har noen tanker om dette, har dere håret rett ned, hvordan fungerer det for dere, eller tar dere håret bak ørene? Anonymkode: 5b126...2bb Pleier å lage en flette, uten strikk i, når jeg skal lese/se TV eller jobbe på datan
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #10 Skrevet 16. august 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid hatt hårlengde ca til rett nedforbi brystene, og har alltid håret bak ørene. Når jeg ser på tv osv, så har kvinner flest håret hengende rett ned. Håret henger da så langt frem at at bøyer man hodet bittelitt frem så faller håret frem over øynene, halveis over iallefall. Det betyr at skal man ikke stadig ta det bort med hånda så må man riste/kneise med hodet for å få håret bort fra øynene og tilbake til ca der øyenbrynet slutter. Jeg har fryktelig lyst til å ha håret bare hengende ned, men føler det er så upraktisk, håret vil være i veien hele tiden og man må kneise med nakken for å ja.. og det føles for meg som litt at man tror man er noe liksom. Prøver dette for meg selv foran speilet, men føler jeg skuler halve ansiktet også ved å ha det hengende rett ned, i forhold til at man åpner opp ved å ha håret bak ørene. Vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, jeg har bare fått det for meg at jeg har lyst å klippe pannelugg igjen, og klippe opp håret litt/gradere det litt i fronten. Noen som har noen tanker om dette, har dere håret rett ned, hvordan fungerer det for dere, eller tar dere håret bak ørene? Anonymkode: 5b126...2bb Tror det spørs litt hvordan håret ditt er og hvordan fjeset er.... jeg kan godt ha håret hengende ned, det faller seg liksom fint på siden av ansiktet uten å komme frem i fjeset. Datteren min derimot ser fort ustelt ut når hun har håret utslått og det går frem og henger ikke så fint framme, om hun skal ha utslått hår, må hun enten ha diadem eller hårklemme og få håret vekk fra ansiktet, jeg syns egentlig hun kler best å ha håret bak ørene, gjerne med hestehale, eller ved å sette opp luggen i en flette eller lignende, så ansiktet kommer frem. Selv kler jeg ikke så godt å ha håret bak... Anonymkode: 9187c...fd3
Gjest Zalo2 Skrevet 16. august 2016 #11 Skrevet 16. august 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker det samme. Jeg klarer ikke å ha håret hengende ned en gang! Må ha det oppe i en ball. Dette har ført til at jeg nå har tynt hår. Mister ufattelig mye hår. Vurderer å klippe det skulder-kort. Men vet at jeg kommer til å angre Anonymkode: 0eba3...cdb Mister man hår av å ha det satt opp?? Av strikket da eller at det blir "revet i"?
Fredsmegleren Skrevet 16. august 2016 #12 Skrevet 16. august 2016 Pleier å ha en sånn "half ponytail" frisyre eller hestehale. Å ha håret bak ørene klarer jeg ikke fordi det er for tykt, men jeg kan ha det løst et par timer (uten å bli irritert) dersom håret er nyvasket med masse volum slik at det ikke er i øynene.
ViljaH Skrevet 16. august 2016 #13 Skrevet 16. august 2016 Jeg liker ikke å ha håret bak ørene da det ikke er fint på meg. Da må man ha ganske kort og/eller volumiøst hår. Jeg pleier å bare dra det bakover og krølle det litt. Kan ha hestehale eller flette. Foran dataen har jeg ofte headset som funker som hårbøyle.
applestories Skrevet 16. august 2016 #14 Skrevet 16. august 2016 Prøver å ha det hengende ned, men tar meg hele tiden i å putte det bak ørene. Prøver å bli flinkere til å tenke på hvordan jeg ser ut og ikke bare hva som er praktisk, men får det ikke helt til. Fine bilder over her. Skulle ønske jeg kunne sette opp håret på en måte, men det er så tynt at det blir en liten knute på toppen og et gjennomsiktig lag som henger ned. Har også en virvel bak på toppen, mot siden, som gjør at midtskillen går nesten ned i nakken. Tror nok jeg trenger en tur til frisøren for å få litt tips, men jeg hater frisører
Linnpinn9 Skrevet 17. august 2016 #15 Skrevet 17. august 2016 Jeg virkelig HATER å ha håret bare hengende ned. Det er irriterende. Å ha håret bak ørene passer ikke meg. Ser helt dust ut. Så har nesten alltid håret i en hestehale, tutt eller flette. Deilig å få håret bort fra ansiktet.. Vet det er finere når det henger ned, men jeg orker det ikke. Ender bare opp med at jeg tar det i en hestehale uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #16 Skrevet 17. august 2016 Broren min har alltid hatt en drømmedame... vel han endte ikke opp med en slik da, hun han endte opp med var både fet og korthåret :D og brunette.... Men det er en annen sak, han fant vel ut at det var det indre som gjaldt ;-) Men hun han drømte om, hadde langt, bølgete hår som hun hadde dratt til siden, altså - da blir det vel bak øret på ene siden, men så alt håret frem på andre siden? Hva syns dere om den sveisen? Og det er jo greit å bruke hårskum eller hårspray for å få litt kontroll på håret, bruker en krølltang eller lignende, kan man føne håret slik at det står litt slik en vil og ikke lever sitt eget liv. Anonymkode: 9187c...fd3
Bokdamen Skrevet 17. august 2016 #17 Skrevet 17. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Broren min har alltid hatt en drømmedame... vel han endte ikke opp med en slik da, hun han endte opp med var både fet og korthåret :D og brunette.... Men det er en annen sak, han fant vel ut at det var det indre som gjaldt ;-) Men hun han drømte om, hadde langt, bølgete hår som hun hadde dratt til siden, altså - da blir det vel bak øret på ene siden, men så alt håret frem på andre siden? Hva syns dere om den sveisen? Og det er jo greit å bruke hårskum eller hårspray for å få litt kontroll på håret, bruker en krølltang eller lignende, kan man føne håret slik at det står litt slik en vil og ikke lever sitt eget liv. Anonymkode: 9187c...fd3 Herregud for et innlegg. Hva har det med saken å gjøre at damen til din bror er feit og korthåret? 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #18 Skrevet 17. august 2016 2 minutter siden, Bokdamen skrev: Herregud for et innlegg. Hva har det med saken å gjøre at damen til din bror er feit og korthåret? Som sagt: ... men det er en annen sak, om du leste Jeg måtte bare forklare litt det han likte, og at den sveisen er jo ganske sexy, sånn langt hår som er dratt til ene siden. Hva syns dere? Anonymkode: 9187c...fd3
Gjest canacas Skrevet 17. august 2016 #19 Skrevet 17. august 2016 Jeg har aldri helt forstått poenget med langt hår om det skal tilbringe mesteparten av tiden sin i en strikk eller klype. Da må det vel være bedre å klippe det? Jeg har veldig langt hår og det lar jeg falle naturlig, har det sjelden bak ørene (da havner det der av seg selv i så fall). Når håret er langt nok er det også lettere å ta hele håret og legge det bak skuldrene og så blir det gjerne der. Slik er det for meg. Når jeg trener eller lager mat osv har jeg håret i en eller to fletter, liker ikke å ha det for stramt dog (er nøye på hva slags strikker jeg bruker, slik at det ikke sliter på håret). Ellers er håret fritt til å gjøre hva det vil.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #20 Skrevet 17. august 2016 Hår til korsryggen. Alltid bak ørene løst eller i hestehale. Anonymkode: f1613...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå