Gå til innhold

Er det bare Gwen Stefani-looks som kler rød leppestift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden fortalte noen meg at folk med svart hår aldri skal bruke rød leppestift. Kun de med blondt hår. Kvinner som ligner på Gwen Stefani kan bruke rød leppestift, men ikke mørkhårede folk. Er dere enige eller uenige i dette? Jeg er helt uenig.

Anonymkode: 6acb8...063

Videoannonse
Annonse
Gjest SuperSonic
Skrevet

Nei. Det finnes flere nyanser av rødt, og det er forskjell på om det er blått i bunn feks. Du bør finne en som passer deg, hvis ikke så kan det se merkelig ut. 

Skrevet
1 minutt siden, SuperSonic skrev:

Nei. Det finnes flere nyanser av rødt, og det er forskjell på om det er blått i bunn feks. Du bør finne en som passer deg, hvis ikke så kan det se merkelig ut. 

Okey. Takk for svar.

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Helt uenig. Tenk på Dita Von Teese, for eksempel. Nydelig med røde lepper. Enig med SuperSonic.

Gjest SuperSonic
Skrevet

Hvis du har varme og mørke toner passer du bedre røde lepestift med gule eller oransje toner. Jeg er feks mørk i hår men har kalde hudtoner og går for blånyanser. Hvis du er usikker på hvilke lepestiftfarger som inneholder hvilke toner så kan du dra til en Kicks butikk feks så finner de en for deg

Skrevet
33 minutter siden, Keiserensnyeklær skrev:

Helt uenig. Tenk på Dita Von Teese, for eksempel. Nydelig med røde lepper. Enig med SuperSonic.

Ja, eller henne:

Skrevet

De fleste lyse kvinner kler rød lebestift

Skrevet
40 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

De fleste lyse kvinner kler rød lebestift

Ikke rosa?

Skrevet

Jeg har asiatisk/afrikansk trekk og bruker kun rød leppestift som sminke. Det har jeg fått bare komplimenter for😊

Anonymkode: 0397c...5b9

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Alle kan bruke rød leppestift, må bare finne den rette rød fargen som passer til hver enkelts hud tone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...