Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sidan eg i år er fattig student (som i tillegg sparar til bryllup), tenkte eg å vere litt alternativ og kreativ og lage dei fleste julegåvene i år. Er det nokon som har tips til kva som kan lagast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner massevis av tips inne på mange av de andre innleggene her inne. Lykke til! :)

Skrevet

Jeg prøver alltid å lage endel julegaver, jeg. I fjor laget jeg tovede vesker til alle venninner og kusiner, året før strikket jeg skjerf til de fleste, året før det laget jeg armbånd av strikket ståltråd og perler osv.

I år skal jeg strikke og hekle sånne trekantsjal til en del av venninnene. Til noen skal jeg sy trekk til varmeflasker av fleecepledd. Og til noen vennepar lager jeg kalender med bilder av oss sammen med dem det siste året (tar mye bilder...) Da bruker jeg bare papp og skriver ut kalenderark på pc-en.

Hjemmelaget godterier eller mat er alltid en schlager. Et år laget jeg såpe og la i små kurver sammen med en badesvamp og sånn skrubbehanske, det slo også godt an.

Skrevet

Lager to typer hjemmelagede gaver i år: Perlesmykker til de "nære" - søstra mi, svigerinner, gode venninner. Og så lager vi hjemmelaget konfekt og fudge til mer "perifere" venner som bare skal få en liten oppmerksomhet.

Tidligere har jeg ofte laget brente mandler, og det er alltid populært!

Skrevet

Ts en tur på biblioteket og lån noen hobby-bøker for inspirasjon. Hva er du flink til, hva kan du fra før, er det noe du har lyst til å lære? Det meste blir fine julegaver, det er bare å hive igang fantasien!

Jeg sverger til toving (tror jeg har mumlet noe om ullens fantastiske egenskaper på et par andre tråder å...). Det er billige materialer, mulighetene er omtrent ubegrenset, det er enkelt å holde på med og resultatet blit usedvanlig bra!

Skrevet
Lager to typer hjemmelagede gaver i år: Perlesmykker til de "nære" - søstra mi, svigerinner, gode venninner. Og så lager vi hjemmelaget konfekt og fudge til mer "perifere" venner som bare skal få en liten oppmerksomhet.

Tidligere har jeg ofte laget brente mandler, og det er alltid populært!

Har du oppskriftene på julegodteriet ditt??

Skrevet

Har kjøpt jule-KK, jeg - der sto det mange oppskrifter. Så skal prøve dem.

Ellers har jeg ofte lagd brente mandler, kjempeenkelt med den oppskrifta jeg bruker:

500 g mandler

500 g melis

1/4 dl vann

Hell alt i tykkbunnet gryte. Sett på varmen, og rør hele tida. Først blir det en tynn melisglasur, så fordamper vannet og det ser ut som sukker. Fortsett å røre.

Følg nøye med i bunnen - for etter ei stund blir sukkeret til karamell. Rør masse helt til alt sukkeret er blitt brunt og dekker mandlene (og ikke et øyeblikk lenger - svidd karamell er ikke godt!), hell alt ut på et stekebrett/plate smurt med olje.

Plukk fra hverandre med to gafler med det samme, det må skje FORT. Og så lar du det avkjøles. Namnam!

Skrevet

Eg lagar alltid nokre av julegåvene sjølv:

* KALENDER

Viss du har printar heime, kan du finne malar på nettet, trur eg

Hobbybutikkar og fotobutikkar har også ulike variantar av kalender til å dekorera sjølv

Du kan dekorera med:

- foto av deg og din familie, husdyr, landskap

- dikt

- sitat av diverse slag, kloke ord, kjerringråd, gamle merkedagar

- kombinasjon av det ovanfor

* DEKORERTE KOPPAR/KRUS

Du treng:

- einsfarga koppar/krus utan dekorering (IKEA har mange fine og rimelege)

- glas/porselensmåling

Alt etter kor erfaren og læredyktig du er, kan du velga mellom maling å påføra med pensel, og å påføra med penn.

Eg syns sistnemnde var lettast når eg ikkje hadde så mykje erfaring med glasmåling frå før.

- Du kan dekorera med fri hand, og/eller du kan også gje koppane namn.

Alt etter kor store gåver du pleier å gje mottakaren, kan du jo gje alt frå 1-x antal koppar.

Forslag til koppnamn:

- Sølekoppen

- Masekoppen

- Rotekoppen

- Kaffekoppen

- Edderkoppen

- Tullekoppen

- Tøysekoppen

- Skravlekoppen

- Rett-i-Koppen

- TV-koppen

- Fnisekoppen

- Fjasekoppen

- Turkoppen

- Hyggekoppen

- Suppekoppen

Så kan ein lage fleire namn sjølv som kan passa til mottakar. Eg laga t.d. ein til mor mi som heitte 'Kryssordkoppen', for ho løyser masse kryssord.

Ein kan også skriva andre ting, små vers eller ordtak eller kva som fell ein inn.

Glasmåling kan også brukast på glas, sjølvsagt, og dekoreringa treng ikkje vera så komplisert for å verta ganske fin!

* ØSKJER MED LYS

Du treng:

- Ønskjer å dekorera (du kan kjøpa i hobbybutikk, eller bruka t.d skoøskjer eller andre som passar i str)

- måling (hobby-)

- ev. bilete eller serviettmotiv å lima på

- lys og/eller serviettar

Eg har først måla øskja med den ønska fargen, og så pynta med decoupage etterpå.

Serviettmotiv og glansbilete er mine favorittar.

Litt glitter kan også vera fint.

Eg velgjer som regel ein farge og/eller motiv som matchar fargen på lysa/serviettane, som skal leggast i tilslutt.

Så har mottakar ein dekorativ oppbevaringsplass for lys og serviettar som kan gjenbrukast om ønskeleg :)

Sånne øskjer kan sjølvsagt også brukast som konfektøskje, kakeøskje, eller gaveøskje til noko anna :)

* DIKTBOK

Skriv du dikt sjølv, kan du jo laga ei diktbok!

Det går an å få trykt si eiga bok no, i ulike antal, men kan ikkje hugsa kvar på internettet eg fann det.Sjølv skreiv eg dei først inn på PCen på Word, printa dei ut, klippa dei til, og lima dei inn i ei fin bok eg hadde kjøpt, og til kvart dikt skreiv eg litt om kva som hadde inspirert meg eller kven det ev. var retta mot.

Eg hadde også små bilete med, alt etter kva diktet handla om. Eit dikt eg har skrive, var inspirert av eit spesielt maleri, så eg fann ein liten kopi av det og limte inn.

Er du kjend for dine spennande matrettar, kan du jo heller laga ei oppskriftsbok :)

* MINNEBOK / SCRAPBOOK

Alt om det er vener, søsken , foreldre eller andre som skal motta den, kan du laga ein minnebok/scrapbook til dei. Den kan innehalda bilete og kommentarar til familiebilete, festar, reiser o.l. som mottakar vil ha glede av og kanskje også har vore med på?

Trur det er forslag til Scrapbooks ein annan stad på Kvinneguiden, så ein kan jo leita

etter tips der :)

Skrevet

Kan du strikke så er jo et godt sjerf eller hjemmestrikka ullsokker ganske gode da!

Skrevet

Jeg syns dørskilt er moro å lage. hvis personen man lager til har spesielle intr så kan skiltet "vise" det.

Eks en som er bilgal, lim på en bil og "skriv"her bor:____

med skrift som ser ut som eksosen som kommer ut av bilen

Bruk fantasien!!!!!!!Det er moro det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...