AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Er så betatt av en fyr som dagen, føler meg helt syk. Greia er at det ikke kan bli noe mellom oss, aldri. Hvordan bli kvitt den betattheten? Anonymkode: 6addb...ee7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 1. Tid 2. Finn en ny. Selvom det ikke er noe fristende, og "det er ingen som kan toppe han", så hjelper det Anonymkode: 9ff02...3e0 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så betatt av en fyr som dagen, føler meg helt syk. Greia er at det ikke kan bli noe mellom oss, aldri. Hvordan bli kvitt den betattheten? Anonymkode: 6addb...ee7 Hvorfor kan det ikke bli noe? Anonymkode: 182b4...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Tid 2. Finn en ny. Selvom det ikke er noe fristende, og "det er ingen som kan toppe han", så hjelper det Anonymkode: 9ff02...3e0 Du har sikkert rett, men vil ikke ha noen andre.. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan det ikke bli noe? Anonymkode: 182b4...2ef Han er altfor bra for meg. Anonymkode: 6addb...ee7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har sikkert rett, men vil ikke ha noen andre.. Han er altfor bra for meg. Anonymkode: 6addb...ee7 Det har jeg og alltid sagt når jeg er betatt. Tro meg, det går over når du finner en ny å være betatt over. Anonymkode: 9ff02...3e0 4
Dina86 Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har sikkert rett, men vil ikke ha noen andre.. Han er altfor bra for meg. Anonymkode: 6addb...ee7 Det er du som tenker at han er for bra for deg mener du? Hva gjør at du tenker det? Vi er alle forskjellige, tror ikke det blir riktig å si at noen er "for bra/god" i forhold til en annen. Hvor godt kjenner du han, vet du hvilken type jente han liker? Er det derfor du tenker det? 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #7 Skrevet 15. august 2016 Tving deg selv til å fokusere på andre ting Anonymkode: 01ec6...d9b
Sykkelkopp Skrevet 15. august 2016 #8 Skrevet 15. august 2016 Ignorer personen fullstendig om du har gitt han opp helt. Blokk på facebook,snap, instagram. Unngå å treffe ham sosialt så godt du kan. MEN jeg ville prøvd sjansen min med ham først før du gjør det 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #9 Skrevet 15. august 2016 Vet ikke om han er singel engang.. tS Anonymkode: 6addb...ee7
Sykkelkopp Skrevet 15. august 2016 #10 Skrevet 15. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om han er singel engang.. tS Anonymkode: 6addb...ee7 So? Finn det ut 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #11 Skrevet 15. august 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har sikkert rett, men vil ikke ha noen andre.. Han er altfor bra for meg. Anonymkode: 6addb...ee7 Det er ikke et godt nok svar til at du bør få tips til hvordan du skal komme over han. Har han gjort det klart og tydelig at han ikke er interessert i deg? Eller gjort noe annet som gjør at du bør komme over han? Anonymkode: 182b4...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #12 Skrevet 15. august 2016 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: So? Finn det ut Du har ikke møtt han, men du vet at han er for bra for deg? Anonymkode: 0c291...60e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #13 Skrevet 15. august 2016 Har møtt han, men vet ikke sivilstatusen hans. Han har et utseendet og utdanning som er langt over mitt nivå! Anonymkode: 6addb...ee7
Sykkelkopp Skrevet 15. august 2016 #14 Skrevet 15. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har møtt han, men vet ikke sivilstatusen hans. Han har et utseendet og utdanning som er langt over mitt nivå! Anonymkode: 6addb...ee7 Okey, så han har allerede avlsått deg i hodet ditt. Ingenting å tape på å prøve seg da 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #15 Skrevet 15. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har møtt han, men vet ikke sivilstatusen hans. Han har et utseendet og utdanning som er langt over mitt nivå! Anonymkode: 6addb...ee7 Du har møtt han som i date eller i forbifarten? Det bør uansett være han som avgjør om han liker deg eller ikke. Kanskje han ikke bryr seg om utdannelse eller utseende. Har han gitt inntrykk av å like deg? Anonymkode: 0c291...60e 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #16 Skrevet 16. august 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har møtt han som i date eller i forbifarten? Det bør uansett være han som avgjør om han liker deg eller ikke. Kanskje han ikke bryr seg om utdannelse eller utseende. Har han gitt inntrykk av å like deg? Anonymkode: 0c291...60e Jeg veit liksom ikke. Han smiler til meg og er hyggelig, men kan hende at han bare er sånn. Men jeg dåner jo selvsagt av det Anonymkode: 6addb...ee7
Dina86 Skrevet 16. august 2016 #17 Skrevet 16. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg veit liksom ikke. Han smiler til meg og er hyggelig, men kan hende at han bare er sånn. Men jeg dåner jo selvsagt av det Anonymkode: 6addb...ee7 Når og hvor møter du han? Har det vært tilfeldig, som i butikken for eksempel? Jeg ville prøvd å tørre litt mer, snakke mer med han (hvis dere allerede har snakket sammen). Jeg er veldig dårlig på sånne ting, å risikere noe negativt/ et avslag. Du kan jo ta det forsiktig, ikke gjøre det så åpenbart at du liker han før du ser noen tegn på at han liker deg. Syns du er tøff hvis du prøver. Er jo bedre å prøve enn å angre på at du ikke tok sjansen! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå