Gå til innhold

Selvtillit: Må jeg rope høyst for å bli bedre likt av damene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det tid for fadder-uke og mange nye å bli kjent med.

Jeg har lært meg selv bedre å kjenne med åra (jeg er 22), og har funnet ut at jeg er en fyr som ikke rope høyst. Før ropte jeg og snakket høyt fordi jeg trodde det var meg,men det stemmer altså ikke. 

Nå beundrer jeg de guttene som roper høyst og har så mye å snakke om til alt og alle. Men jeg er ikke sånn, jeg er mer rolig og beherska og det er "faen's" så synd da de det ser så mye artigere ut. 

Jeg er utadvendt, lett for å bli kjent med folk, jeg er høy (så jeg er ikke usynlig). Men ofte har jeg tatt på meg ei maske og snakker mye mer enn hva som er den egentlige meg. Kun for å passe inn. 

Føler alle rundt meg "gauker og roper" så høyt når de har drukket litt, jeg har som nevnt - funnet at jeg ikke er slik. Det liker jeg lite! 

Må jeg ta på meg ei maske og vær den som snakker høyt for å bli bedre likt blant dere damer? Hva funker egentlig? Jeg er litt frustrert.. Føler meg selv ikke er godt nok. 

Anonymkode: e3843...724

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei..

Det går an å være svært interessant uten å kauke, skrike høyest, hele tiden vise seg frem og pisse lengst.

Trekk deg selvsikkert tilbake, slapp av og prøv å kos deg i sosiale situasjoner, lytt, vær tilstede og si noe når du har noe å si. 

Anonymkode: 6aa89...2fb

• Liker 9
Skrevet

Jeg liker ikke gutter som roper høyt og må synes. Nå er jeg åtte år eldre enn deg da, men jeg har aldri likt det. 

Men hvis du går etter de mest popelære jentene, så må du bli som de andre guttene, men om du vil finne ei som passer deg, er det mange jenter der ute som liker rolige gutter og som er rolige selv. 

Anonymkode: 6dd5a...118

• Liker 1
Skrevet

Dersom du vil at alle skal like deg, så må du spille skuespill.

Anonymkode: 6a145...fc3

Skrevet

Her reagerer damer forskjellig. Noen liker de som gjør veldig mye ut av seg, andre blir bare slitne av det. Det er nok ingen fasit på det. 

Anonymkode: cd8b1...626

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 21. Kan ikke snakke for alle, men jeg liker ikke de som roper høyest!

Mye bedre å prate på tomannshånd og heller bli kjent en-og-en enn en sånn "hvem kan være festens midtpunkt" -greie. De ser jeg bare på som klovner

Dessuten er det aldri bra å "ha på seg en maske". Vær deg selv, det fungerer best

Anonymkode: 60ac3...963

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid syntes at de som er vennlige og rolige er mye mer interessante enn de som vil vise seg frem - det gjelder både menn og kvinner. Jeg hadde aldri gått for ham som roper høyest - han får alltid mer enn nok oppmerksomhet uansett.

• Liker 3
Skrevet

Små hunder bjeffer høyest. Ikke vær den lille gneldrebikkja. Vær den rolige, stødige mannen.

Anonymkode: 923ad...782

• Liker 5
Skrevet

"Høyst", TS?

Anonymkode: 9f34e...00f

Skrevet

Jeg er den som sitter og observerer, kommer med noen få kommentarer her og der, snakker med damer, er litt mystisk, og merker jeg får mye oppmerksomhet. Damene oppfatter at det er noe med meg de ikke kan sette fingeren på. At jeg kanskje er litt uforutsigbar. 

Og ja, jeg kan knulle de om jeg vil. Det er bare å legge planen, samtidig som man kan go with the flow. Du MÅ ikke være den som roper høyest. Smarte damer ser deg for den du er.

Anonymkode: 509d9...e96

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei..

Det går an å være svært interessant uten å kauke, skrike høyest, hele tiden vise seg frem og pisse lengst.

Trekk deg selvsikkert tilbake, slapp av og prøv å kos deg i sosiale situasjoner, lytt, vær tilstede og si noe når du har noe å si. 

Anonymkode: 6aa89...2fb

Det er dette som egentlig er meg! Problemet da er at jeg kommer i skyggen for "bråkmakerne", det er vel det jeg er lite tilfreds med så jeg prøver å komme på deres nivå. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Små hunder bjeffer høyest. Ikke vær den lille gneldrebikkja. Vær den rolige, stødige mannen.

Anonymkode: 923ad...782

Det er det som er personligheten min egentlig, som jeg ikke vil godta! 

mvh TS.

Skrevet

Merker jeg blir totalt anspent når jeg skal prøve å være en jeg ikke er, anspent i kjeven spesielt! Vet ikke om dette er vanlig, haha! 

- TS (igjen)

Skrevet

Hvorfor prøve å være en man ikke er? Du vil jo til slutt bli avslørt som en fake. 

Og de som gauler høyest er de som får all oppmerksomhet - på godt og vondt. Det blåser der på toppen, så om du vil bli en gauler så må du også tåle mye drittprat bak din rygg. 

Anonymkode: 85d04...0bf

Skrevet

Uff nei, de er slitsomme. Får vondt i hodet bare av tanken.

Anonymkode: 61998...ca4

Skrevet

Ikke ta rådene til damene her, de aner ikke hva de selv vil ha ;)

Anonymkode: a6ca0...b14

• Liker 2
Skrevet

Velger å ta til meg rådene her! Takk! :)

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta rådene til damene her, de aner ikke hva de selv vil ha ;)

Du sånne svar blir bare for dumt. Jeg er så lei av at noen menn må rakke ned på damer her inne. Det er ikke vår skyld at enkelte menn forblir single. Ikke legg skylda på oss. 

TS - godt valg. Det er gjerne den mystiske borti kroken som vekker vår interesse ;) 

• Liker 4
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må jeg ta på meg ei maske og vær den som snakker høyt for å bli bedre likt blant dere damer?

Er det så viktig å bli lit av ALLE damer da? Noen tiltrekkes av "brusende, fargerike fjær" og den slags, i mens andre ikke synes det er noe særlig i det hele tatt....Du burde reflektere litt over hva slags damer du du ønsker å bli likt av, og hvem du ønsker å tiltrekke deg.

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sånne svar blir bare for dumt. Jeg er så lei av at noen menn må rakke ned på damer her inne. Det er ikke vår skyld at enkelte menn forblir single. Ikke legg skylda på oss. 

TS - godt valg. Det er gjerne den mystiske borti kroken som vekker vår interesse ;) 

Det er få menn som rakker ned på dere, for det klarer dere som regel veldig bra helt alene. Og at du mener at jeg rakker ned på damer med å si at det damer sier de vil og, og det de faktisk tar er to forskjellige ting, så er det ikke rart at du mener at menn alltid må rakke ned på damer her inne.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er få menn som rakker ned på dere, for det klarer dere som regel veldig bra helt alene. Og at du mener at jeg rakker ned på damer med å si at det damer sier de vil og, og det de faktisk tar er to forskjellige ting, så er det ikke rart at du mener at menn alltid må rakke ned på damer her inne.

Den der er gammel, utslitt og forlengst utgått på dato. Og utsagnet er dessuten komplett idiotisk.

Anonymkode: 9f34e...00f

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...