AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Hadde sex med en mann i sommer. Når han skulle fingre meg, gjorde det vondt. Sexen var ok, og mens vi hadde sex, så begynner han å stønne. Som en jente! Måtte holde meg for å ikke le. Gjorde ikke det da.. Mistet lysten for å si det mildt. Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: d2c19...17f
Gjest O.G. Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Ja, og måtte spørre ham hva den der kjerringstønninga var for noe.
Hottrio Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 1 time siden, O.G. skrev: Ja, og måtte spørre ham hva den der kjerringstønninga var for noe. He he........ 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Den Monday, August 15, 2016 at 22.31, AnonymBruker skrev: Hadde sex med en mann i sommer. Når han skulle fingre meg, gjorde det vondt. Sexen var ok, og mens vi hadde sex, så begynner han å stønne. Som en jente! Måtte holde meg for å ikke le. Gjorde ikke det da.. Mistet lysten for å si det mildt. Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: d2c19...17f Begynte han å stønne sånn helt uten videre, eller var det i forbindelse med orgasme? Anonymkode: 7c0d9...c45
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Har og opplevd det, så høyt og så lyst...var redd naboene skulle høre ham. Ble ganske satt ut, ble ikke mer sex etter det. Såvidt jeg tok på ham jo...overfølsom kar 😄 Anonymkode: 82437...fcc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 Jepp, har vært utfor det samme. Det er kanskje den største turn-offen jeg har vært borti... Anonymkode: be22f...5dc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp, har vært utfor det samme. Det er kanskje den største turn-offen jeg har vært borti... Anonymkode: be22f...5dc Hva er galt med at gutten stønner som ei jente. Er jo bare et tegn på at han er veldig sensitivi å at han for sterke deilige orgasmer som gjør at stønninga kommer i fistel. Anonymkode: 7c0d9...c45 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med at gutten stønner som ei jente. Er jo bare et tegn på at han er veldig sensitivi å at han for sterke deilige orgasmer som gjør at stønninga kommer i fistel. Anonymkode: 7c0d9...c45 hvorfor er lys stønning et tegn på at han er veldig sensitiv? Stønnene begynte lenge før "sterke deilige orgasmer", så det har liten sammenheng. Jeg synes vertfall det var skikkelig turn-off Anonymkode: be22f...5dc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor er lys stønning et tegn på at han er veldig sensitiv? Stønnene begynte lenge før "sterke deilige orgasmer", så det har liten sammenheng. Jeg synes vertfall det var skikkelig turn-off Anonymkode: be22f...5dc Hva er forskjellen på lys og mørk stønning? Enig hvis stønningen begynte lenge før orgasmen å om den virket tilgjort og fake liksom. Sammen med en gutt som stønner som ei jente, høyt å lyst, av og til hyler han, men skjer alltid før og mens han får orgasme. Ser det også på kroppen hans at det er sterkt å intenst pga veldig mye skjelvinger å risting når han får orgasme. Han sier selv han mister helt kontrollen over stemmen og kroppen sin å at det skjer en stund føre orgasmen kommer. Anonymkode: 7c0d9...c45
Gjest lipgloss Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 stønning er stønning høy og lys mørk eller dyp spiller ingen rolle,er det ikke fint at han lager lyd da,ingenting er værre en en stum østers😊selv så skjelver jeg som et aspeløv rett før og under orgasme,og visst jeg ligger i senga i vannrett stilling og slapper helt av så smårykker det i kroppen i flere minutter etter orgasmen 😊
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #11 Skrevet 18. august 2016 2 minutter siden, lipgloss skrev: stønning er stønning høy og lys mørk eller dyp spiller ingen rolle,er det ikke fint at han lager lyd da,ingenting er værre en en stum østers😊selv så skjelver jeg som et aspeløv rett før og under orgasme,og visst jeg ligger i senga i vannrett stilling og slapper helt av så smårykker det i kroppen i flere minutter etter orgasmen 😊 Deilig å ha det sånn, er litt som typen min du da, han er spinkel tynn å ganske lang har tynn å lys stemme å rister å skjelver veldig mye Du er en som kan slappe helt av å gi deg helt henne til nytelsen å selve orgasme opplevelsenDu er kanskje en gutt som opplever veldig lange å kraftige orgasmer. Anonymkode: 7c0d9...c45
Gjest lipgloss Skrevet 18. august 2016 #12 Skrevet 18. august 2016 😊ja det er utrolig deilig følelse å ligge å kjenne etterdønninger av orgasmen,orgasmene mine er nok lange vil jeg tro😊 kjekt å høre at andre har det på samme måte😊
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #13 Skrevet 18. august 2016 10 minutter siden, lipgloss skrev: 😊ja det er utrolig deilig følelse å ligge å kjenne etterdønninger av orgasmen,orgasmene mine er nok lange vil jeg tro😊 kjekt å høre at andre har det på samme måte😊 Deilig det. Typ hvor lenge varer dine orgasmer? Typen sine kan med etterdønninger vare i mer enn 5 minutter Anonymkode: 7c0d9...c45
Gjest lipgloss Skrevet 18. august 2016 #14 Skrevet 18. august 2016 Ja jeg kan tenke meg jeg har rykninger i kroppen mellom 3-5 minutter,men det skjer kun visst jeg får orgasme når jeg ligger i vannrett stilling og slapper helt av foreksempel i senga😊 enten når jeg onanerer eller har hatt sex og legger meg på ryggen etterpå😊utrolig deilig og er helt ukontrolert 😊
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #15 Skrevet 18. august 2016 25 minutter siden, lipgloss skrev: Ja jeg kan tenke meg jeg har rykninger i kroppen mellom 3-5 minutter,men det skjer kun visst jeg får orgasme når jeg ligger i vannrett stilling og slapper helt av foreksempel i senga😊 enten når jeg onanerer eller har hatt sex og legger meg på ryggen etterpå😊utrolig deilig og er helt ukontrolert 😊 Høres utrolig deilig ut de orgasmene dine. Litt uerfaren men testa med fingrene i rumpa på typen. Da blir han hysterisk å hviner å hyler høyt med tynn nesten jentestemme. Faktisk misunnelig på orgasmene han får da. Opplevd han har fått flere orgasmer rett etter hverandre meg mine fingre i rumpa hans. Kjenner rumpa musklene rykke heftig rundt mine fingre når det går for han Anonymkode: 7c0d9...c45
Gjest lipgloss Skrevet 18. august 2016 #16 Skrevet 18. august 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres utrolig deilig ut de orgasmene dine. Litt uerfaren men testa med fingrene i rumpa på typen. Da blir han hysterisk å hviner å hyler høyt med tynn nesten jentestemme. Faktisk misunnelig på orgasmene han får da. Opplevd han har fått flere orgasmer rett etter hverandre meg mine fingre i rumpa hans. Kjenner rumpa musklene rykke heftig rundt mine fingre når det går for han Anonymkode: 7c0d9...c45 😊gjør akkurat det samme på meg selv hihi,men får ikke flere orgasmer på rad,men har akkurat samme erfaring når det gjelder rumpa😊😊
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #17 Skrevet 19. august 2016 10 timer siden, lipgloss skrev: 😊gjør akkurat det samme på meg selv hihi,men får ikke flere orgasmer på rad,men har akkurat samme erfaring når det gjelder rumpa😊😊 Det er utrolig deilig å gjøre det på typen å skjønner hvorfor mange gutter blir hekta Jeg gjør det etter at vi har holdt på en stund å han er skikkelig kåt. Da stikker jeg to fingre inn, prostataen hans blir knallhard å litt ruglete når jeg trykker å masserer den. Lager sirkelbevegelser rundt å prostataen hans svulmer enda mer. Han hviner som ei jente den spinkle kroppen hans rister å skjelver veldig av det jeg gjør. Selv om jeg ikke rører pikken er han helt i ekstase. Etter omtrent 10 til 15 minutter blir prostata stor knallhard å veldig ruglete.Da både vet å ser jeg han er veldig nære orgasme Når jeg rasper litt forsiktig med fingertuppene å neglene mine, veldig raskt rundt å rundt pp prostataen hans, da savner han å spenner kroppen sin mot taket å rister hardt når orgasmen kommer. Jeg rører ikke pikken hans, noen ganger kommer det mengder med sæd, men andre ganger kommer det ingen ting.ut. Det er dem gangene det ikke kommer noe ut at orgasmene kommer etter hverandre. Når han ikke spruter kan jeg holde på å massere i typ en halvtime eller mer før han svimet av å får blackout. Dem gangene han spruter kan jeg holde på typen 5 minutter fø rorgasmen og skjelvingene gir seg. Har ikke funnet ut av hvordan og hvorfor de gangene han ikke spruter. Gjerne vært når vi har holdt på lenge å når jeg har stimulert prostata lenge å litt hardt. Orgasmene virker mye sterkere også å det er dem gangene han stønner med tynn stemme, akkurat som ei jente, men enda høyere Anonymkode: 7c0d9...c45
Gjest lipgloss Skrevet 19. august 2016 #18 Skrevet 19. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er utrolig deilig å gjøre det på typen å skjønner hvorfor mange gutter blir hekta Jeg gjør det etter at vi har holdt på en stund å han er skikkelig kåt. Da stikker jeg to fingre inn, prostataen hans blir knallhard å litt ruglete når jeg trykker å masserer den. Lager sirkelbevegelser rundt å prostataen hans svulmer enda mer. Han hviner som ei jente den spinkle kroppen hans rister å skjelver veldig av det jeg gjør. Selv om jeg ikke rører pikken er han helt i ekstase. Etter omtrent 10 til 15 minutter blir prostata stor knallhard å veldig ruglete.Da både vet å ser jeg han er veldig nære orgasme Når jeg rasper litt forsiktig med fingertuppene å neglene mine, veldig raskt rundt å rundt pp prostataen hans, da savner han å spenner kroppen sin mot taket å rister hardt når orgasmen kommer. Jeg rører ikke pikken hans, noen ganger kommer det mengder med sæd, men andre ganger kommer det ingen ting.ut. Det er dem gangene det ikke kommer noe ut at orgasmene kommer etter hverandre. Når han ikke spruter kan jeg holde på å massere i typ en halvtime eller mer før han svimet av å får blackout. Dem gangene han spruter kan jeg holde på typen 5 minutter fø rorgasmen og skjelvingene gir seg. Har ikke funnet ut av hvordan og hvorfor de gangene han ikke spruter. Gjerne vært når vi har holdt på lenge å når jeg har stimulert prostata lenge å litt hardt. Orgasmene virker mye sterkere også å det er dem gangene han stønner med tynn stemme, akkurat som ei jente, men enda høyere Anonymkode: 7c0d9...c45 Høres ut som han har funnet den rette jenta 😊må sikkert være utrolig deilig for ham,ble litt misunnelig her 😊😊
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #19 Skrevet 19. august 2016 44 minutter siden, lipgloss skrev: Høres ut som han har funnet den rette jenta 😊må sikkert være utrolig deilig for ham,ble litt misunnelig her 😊😊 Han er vill å sier han aldri trodde at orgasmene kunne bli så sykt heftige. Litt misunnelig selv også pga at mine orgasmer virker mye svakere enn hans. Anonymkode: 7c0d9...c45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå