Gå til innhold

Skulle jeg ha hatt menstruasjon nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg misliker egentlig slike tråder og får alltid lyst til å rope "ta nå bare en test om du er usikker", men her sitter jeg da og spør. Vurderer å kjøpe test i morgen bare så det er sagt, men her jeg sitter nå er jeg for nervøs og må bare spørre om jeg ikke er helt på bærtur. 

 

Mensen startet:

28 april

26 mai

23 juni

19 juli

og fikk forslag i en app jeg har at den skulle startet 14 august. 

 

Jeg pleier å bli veldig tørr like før menstruasjon, men det har jeg ikke vært frem til nå. Har hatt utflod noe som er uvanlig hos meg. Kan jo være sopp, hehe. 

Noen her som er litt ekspert på sykluser og kan si noe om når jeg egentlig burde forvente menstruasjonen nå i august. Stoler ikke 100% på den appen jeg bruker (periodical fra Libresse). 

 

 

 

 

Anonymkode: 52d09...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt ingen tegn til menstruasjon. Tok en test nå nettopp som ser ut til å være negativ. Har sprunget på do i hele dag da, for hver gang jeg kjennes litt vått ut så tror jeg at det er mensen som har kommet. Så fikk bare ut noen få dråper i et prøveglass for å teste. Har også smerter i magen, mageknip/menssmerter. Fortsatt uflod jeg som pleier å være tørr før mensen. 

Men kjenner jeg begynner å bli redd for å være syk jeg nå. :/

Anonymkode: 52d09...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare to dager på overtid i forhold til hva en mindre nøyaktig app forteller deg. Det er ikke krise. Ser du har tatt en test, så da er graviditet utelukket. Ta en test til om du fortsatt er usikker. Om du tror du kan være syk, så ringer du legen :) 

Anonymkode: e002c...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusen kan forandre seg veldig raskt :/ du har antagelig hatt EL senere enn forventet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg hadde vært gravid ville testen vist positiv etter 1-2 dager etter forventet mens selv om det var tre dråper helt "fersk" urin? 

Anonymkode: 52d09...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selvfølgelig være at du er sen til å produsere HCG, at det var for lite urin, eller for utvannet. Test igjen i morgen tidlig. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...