Eiolf Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Lurte på hvordan dette fordeles, jeg har totalt 10 mil pr dag ved henting og bringing av barnehage, jeg har sønnen min 6 barnehagedager pr mnd pluss annenhver helg. Deling ved henting ifbm samvær er delingspliktig, men hvordan er det med barnehagekjøringen? Mor nekter å skrive under på delt foreldreansvar, så jeg får ikke skrevet dette av på selvangivelsen en gang.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Får flytte nærmere da. Anonymkode: 14043...7dc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Ta mor til retten for å få foreldreansvar. Hvis du har samvær får du garantert foreldreansvar. Anonymkode: 383e4...4b0 1
Eiolf Skrevet 15. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2016 Da får jeg 30 lenger vei til jobb som allerede er 40 minutter unna andre veien
Eiolf Skrevet 15. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ta mor til retten for å få foreldreansvar. Hvis du har samvær får du garantert foreldreansvar. Anonymkode: 383e4...4b0 Ja , vet, men det koster skjorta. Måtte til retten for å få samvær overhode, hu var så vrang og trenerte dithen at det omtrent ruinerte meg ( hu hadde da selvfølgelig fri rettshjelp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå