AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Trenger råd i forhold til hva jeg skal kjøpe! Har prøvd refectocil, men var ikke superfornøyd. Føler fargen forsvinner så fort! Er det noen andre som bruker en annen som de er fornøyd med? Anonymkode: c71f4...965
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Mamma bruker Kolokrem og er fornøyd med den! Anonymkode: cfebb...b38
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Jeg bruker Depend sin. Ganske fornøyd med den Anonymkode: 5f665...77d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Jeg har brukt mange forskjellige merker, og merker at hvis jeg bruker mye mascara etter jeg har farget vippene, så fader fargen veldig fort. Med alle merkene. Anonymkode: 55809...b16
Underhuden Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Jeg bruker både Refectocil og farge fra Bellitas Strictly proffessional (kan fåes kjøpt på BodyGreen) selv, også proffesjonelt. Et godt tips er å først påføre fargen MOT hårets vekstretning først, altså helt inn mot rota. Deretter påfører du langs med hårene jevnt og pent. La gjerne virke litt ekstra om du greier holde ut med et hakk for mye farge det første døgnet. Dette er mitt triks for å få fargen til å holde lengst mulig, og det fungerer faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå