Gå til innhold

Klarer ikke gå videre og har mistet troen på finne noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer ble det slutt med mannen jeg har datet de siste månedene fordi han skal flytte til USA. Jeg ville fortsette, men han ønsket ikke et avstandsforhold. Nå klarer jeg ikke å komme meg videre. Både fordi jeg savner han og det vi hadde sammen. Han har alt jeg ser etter i en partner. Og fordi jeg har mistet troen på at jeg vil finne en annen. Dating føles utmattende og med en veldig liten sjanse for å lykkes. Det er jo vanskelig å finne noen det klaffer helt med og hvor begge to utvikler like sterke følelser.

Nå er jeg redd for å være alene resten av livet. Savner allerede så inderlig følelsen sammen med han jeg datet frem til i sommer. Samtaler, fysisk nærhet, å være elsket av noen. Datingmarkedet føles stort og upersonlig. Og jeg  føler meg ensom. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget,. Prøver vel bare å sette ord på egne tanker og høre om noen har innspill, råd eller støttende ord. Akkurat nå er livet tungt og jeg ser mørkt på fremtiden.

Anonymkode: 76154...dc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sommer?? Det er jo fortsatt sommer! Trenger vel ikke stresse, kanskje om et halvt års tid eller et år har du lyst til å gå ut igjen. 

Anonymkode: 83e29...cb2

• Liker 2
Skrevet

Trist å høre at det gikk slik som det gjorde.

Det er nok ikke uvanlig å føle det slik som du gjør nå og spesielt rett etter et brudd fra et forhold hvor du hadde det bra og det ikke var ditt valg å avslutte det.

Men livet går videre og det tar kanskje litt tid men du vil se lysere på ting etter hvert som tiden går. Tiden leger alle sår sies det, ikke så langt fra sannheten det faktisk for med tiden blir slike følelsesladde opplevelser bragt lenger og lenger på avstand etter som tiden går.

Du vil nok føle for å date og prøve igjen en dag hvis du ønsker det. Bare ta tiden til hjelp som sagt og ikke press frem noe som ikke er naturlig.

Lykke til!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...