Gå til innhold

Trøtt og sliten hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå i noen uker vært skikkelig trøtt, våknet helt utrolig trøtt og varer hele dagen.. Er livredd for jeg kan ha kreft. Skal til legen om en stund.

noen andre som har det sånn? Og kan det være psykisk? Har i de siste ukene stresset mye og vært mye bekymret. 

Anonymkode: 3ec67...3c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jernmangel :) 

Anonymkode: eab31...886

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jernmangel :) 

Anonymkode: eab31...886

Sjekket det for et halvt år siden.. Var helt fint.

Skrevet

Om jeg hadde hatt kreft og den var komt veldig langt, er det vanlig med trøtthet og slapphet da? Kan man dø av kreft uten smerte ?( uten å vite om det)

Skrevet

Kan være lavt stoffskifte eller mangel på D-vitamin.

Skrevet
56 minutter siden, Catlin skrev:

Kan være lavt stoffskifte eller mangel på D-vitamin.

Stoffskiftet er normalt.: og vitaminer. 

Skrevet

Du sier selv at du har stresset og vært bekymret. Tror du ikke svaret gir seg selv da?

(ps. ikke ment ufint altså, men er jo ganske obvious hva du bør ta tak i....)

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Du sier selv at du har stresset og vært bekymret. Tror du ikke svaret gir seg selv da?

(ps. ikke ment ufint altså, men er jo ganske obvious hva du bør ta tak i....)

Jo.., men kan stress gjør at du blir såå trøtt og slapp hele tiden?

Skrevet

B-12 mangel?

Anonymkode: 250e2...2f5

Skrevet
1 minutt siden, anxiety skrev:

Jo.., men kan stress gjør at du blir såå trøtt og slapp hele tiden?

For å være brutalt ærlig: utfra symptomene dine kan det virke som om frykten for død og kreft er problemet ditt her.

Jeg har stoffskifteproblemer og ofte mangel på jern og D-vitamin, lever stort sett slik du beskriver hele tiden.

Kreft hadde jeg mistenkt utfra vesentlig andre symptomer.

Og ja, stress kan føre til utmattelse. 

Anonymkode: 3754d...f32

• Liker 2
Skrevet

Tenker nok at det er bekymringer og stress som stjeler energi fra deg. Ta tak i det og sørg for å spise sunt og være i fysisk aktivitet hver dag, så gjør du mye for helsa di. Kanskje også lurt å se på hva som gir deg energi og glede og gjøre mer av det.

Men ta gjerne en tur til legen for å sjekke ut de mest opplagte somatiske årsakene og få en prat. Det hjelper ofte.

Skrevet

B-12 mangel! Jeg hadde det for noen år siden, og var helt ute å kjøre. Trøtt og sliten hele dagen, og måtte hvile flere timer i løpet av dagen. Alt måtte planlegges. Bare å gå til postkassen var et ork. Få det sjekket ut hvertfall! Er det veldig lavt kan du få sprøyter sånn at du kommer deg raskere enn med tabletter.

Skrevet

Jeg hadde D vit mangel. Måtte ta pause når jeg gikk opp trappen og ville bare sove.

Anonymkode: 5fed5...d40

Skrevet

trøtthet og slapphet kan komme av mange ting. det kan godt komme av at du går rundt og er stressa og bekymra hele tida, men det er veldig lurt å ta noen blodprøver for å utelukke andre ting. har du andre symptomer siden du tenker på kreft eller er det bare en av bekymringene dine? trøtthet og slapphet kan f.eks. være symptomer på vitaminmangel, lavt stoffskifte, leversykdommer osv.

Skrevet

For min del. Allergi, astma, d vitamin mangel og at det var dårlig lufting på soverommet. 

Ting du burde sjekke ut før du tror det et kreft 😜

Anonymkode: adc66...2ba

Skrevet
Den 19. august 2016 at 17.35, fresia skrev:

trøtthet og slapphet kan komme av mange ting. det kan godt komme av at du går rundt og er stressa og bekymra hele tida, men det er veldig lurt å ta noen blodprøver for å utelukke andre ting. har du andre symptomer siden du tenker på kreft eller er det bare en av bekymringene dine? trøtthet og slapphet kan f.eks. være symptomer på vitaminmangel, lavt stoffskifte, leversykdommer osv.

Mye vondt i magen.. I det siste. Har fått tatt avføringsprøve nå, så venter på svar. Kan det vise om det er kreft eller ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...