AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Jeg har holdt på med en jente i tre måneder nå og vi har begynt å snakke om å bli sammen "offisielt", men hun sier hun er litt usikker på meg. Vi har vært eksklusive helt fra starten av. De første månedene var kjempebra. Vi hadde masse gøy sammen og flørtet hele tiden. Nå vet jeg ikke helt hva som skjer. Hun melder meg mye og vil treffes ofte, men når vi møtes så virker hun stille og nervøs. Hun sier ikke så mye og er ikke så kjærlig på egen hånd, men dersom jeg tar henne til meg, så vil hun holde rundt meg og nekter omtrent slippe. Vi har sex jevnlig, men hun tar ikke initiativ til å cuddle/kose etterpå. Men hvis jeg holder rundt henne, så pakker hun armene og bena rundt meg og holder fast. Noen damer her som kan forklare hennes oppførsel? Hun vil møtes og meldes ofte, men når vi møtes virker hun litt nervøs og stille. Anonymkode: dc777...04a
Gjest 123Sol Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Sjenert + sjenert til å være den første som tar intiativ
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Hun er dødsforelska i deg men livredd for å fucke det opp. Ta vare på henne. Anonymkode: d1570...573 7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Hun der er forelsket. Blir man ikke litt påpasselig når man er forelsket? Litt rar, unnvikende til tider, usikker, vinglete.. Forelskelse kan være skummelt, inntil man kommer over den humpen og skjønner at det er trygt å være det. Keeper. Anonymkode: 06abb...34e 7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er dødsforelska i deg men livredd for å fucke det opp. Ta vare på henne. Anonymkode: d1570...573 ts Men er hun dødsforelska, når hun sir hun er usikker på meg og et forhold? Det virker som hun ofte vil være med meg, men når vi møtes så blir hun veldig usikker og stille. Har sett på hendene at hun skjelver til tider. Jeg synes det er veldig rart, for jeg er helt motsatt. Jeg er laid back, liker å tulle og ha det gøy. Snakker sjelden om veldig seriøse ting. Anonymkode: dc777...04a 1
Gjest Lithe. Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 (endret) Du bør heller bare være stødig inntil hun har blitt inneforstått med at hun er forelsket, om du klarer det. Jeg har en tendens til å bli litt sånn, at man blir litt sjeldent forelsket og når det først skjer så er det litt skummelt først. -Hvis hun er forelsket i deg så er rådet mitt; relax. Endret 15. september 2016 av Lithe.
Gjest Lithe. Skrevet 15. august 2016 #7 Skrevet 15. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts Men er hun dødsforelska, når hun sir hun er usikker på meg og et forhold? Det virker som hun ofte vil være med meg, men når vi møtes så blir hun veldig usikker og stille. Har sett på hendene at hun skjelver til tider. Jeg synes det er veldig rart, for jeg er helt motsatt. Jeg er laid back, liker å tulle og ha det gøy. Snakker sjelden om veldig seriøse ting. Anonymkode: dc777...04a Kan skjelvingen være sosial angst?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #8 Skrevet 15. august 2016 11 minutter siden, Lithe. skrev: Kan skjelvingen være sosial angst? ts Det er ikke sånn at hun er et nervøst vrak hehe. Men mer at hun virker veldig usikker og venter på at jeg skal gi henne "tillatelse" til å kose, være varm. Hun sier ikke så mye om hva hun tenker om oss, utenom de gangene jeg snakker om oss. Hun skalv heller ikke i starten. Dette er noe som har begynt å skje i det siste. Anonymkode: dc777...04a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #9 Skrevet 15. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts Det er ikke sånn at hun er et nervøst vrak hehe. Men mer at hun virker veldig usikker og venter på at jeg skal gi henne "tillatelse" til å kose, være varm. Hun sier ikke så mye om hva hun tenker om oss, utenom de gangene jeg snakker om oss. Hun skalv heller ikke i starten. Dette er noe som har begynt å skje i det siste. Anonymkode: dc777...04a Skjelvingen = følelsene hennes for deg har blitt sterkere. Anonymkode: c7dec...0f3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #10 Skrevet 15. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skjelvingen = følelsene hennes for deg har blitt sterkere. Anonymkode: c7dec...0f3 De har blitt så sterke at de nesten er utenpå kroppen. Anonymkode: c7dec...0f3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #11 Skrevet 15. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjelvingen = følelsene hennes for deg har blitt sterkere. Anonymkode: c7dec...0f3 ts Men hvorfor er hun så stille og tar så lite initiativ når vi møtes? Synes det er litt slitsomt å hele tiden være den som initierer fysisk kontakt. Anonymkode: dc777...04a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #12 Skrevet 15. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ts Men hvorfor er hun så stille og tar så lite initiativ når vi møtes? Synes det er litt slitsomt å hele tiden være den som initierer fysisk kontakt. Anonymkode: dc777...04a Fordi hun ikke vet hvor hun har deg! Du må begynne å si mer hva du føler for og til henne. Hun trenger trygghet tydeligvis. Anonymkode: d1570...573 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #13 Skrevet 15. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun ikke vet hvor hun har deg! Du må begynne å si mer hva du føler for og til henne. Hun trenger trygghet tydeligvis. Anonymkode: d1570...573 ts Jeg har sagt at jeg er glad i henne og at jeg vil satse på oss. Men har kun sagt det 1 gang...om det har noe å si. Jeg er ikke typen som snakker veldig mye om følelser og slikt, men jeg er blid, flørter og har det gøy. Roter ikke med andre jenter og er generelt snill. Anonymkode: dc777...04a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #14 Skrevet 15. august 2016 Små-snakker du bare med henne om vær og vind, eller har tematikken blitt mer raus, åpen hvor dere deler ting? Du må komme innpå henne og snakke med henne og spørre henne? Anonymkode: 06abb...34e 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #15 Skrevet 15. august 2016 Hvis du ikke snakker om "dypere" saker, eksempel hva du føler for henne, men bare flørter, er blid og har det gøy så kan det hende hun mister tålmodigheten. Anonymkode: 06abb...34e 1
Gjest 123Sol Skrevet 15. august 2016 #16 Skrevet 15. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke snakker om "dypere" saker, eksempel hva du føler for henne, men bare flørter, er blid og har det gøy så kan det hende hun mister tålmodigheten. Anonymkode: 06abb...34e Her må jo også hun ta et steg. Hun kan ikke forvente at han snakker om dype ting, hun må også tørre..
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #17 Skrevet 15. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Små-snakker du bare med henne om vær og vind, eller har tematikken blitt mer raus, åpen hvor dere deler ting? Du må komme innpå henne og snakke med henne og spørre henne? Anonymkode: 06abb...34e ts Vi snakker mest om det har vi gjort, historier fra eget liv, tidligere ting vi har opplevd, jobb, ting som skjer i samfunnet osv. Hva mener du med å "komme innpå henne"? Jeg vet jo hva slags mat hun liker, hva hun liker i senga, hva hun jobber som, hva hun egentlig vil jobbe some etc. Anonymkode: dc777...04a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #18 Skrevet 15. august 2016 Et øyeblikk siden, Mortem skrev: Her må jo også hun ta et steg. Hun kan ikke forvente at han snakker om dype ting, hun må også tørre.. Ja, men drit nå i det. Det er jo ikke hun som er ts i denne situasjonen, derfor er det litt enklere å råde ts til å gjøre noe istedet for henne? Hvor langt kommer man ellers? Om man ikke åpner seg for hverandre så sier det stopp. De fleste råd jeg har lest om er at startfasen skal være lett og ledig, men etterhvert bør man skape mer nærhet i kommunikasjonen. Om han har vært veldig "flørtete, blig og gøy" og lite åpen om seg selv og andre ting (følelser) så tenker hun at han ikke liker å snakke om følelser. Noe hun har rett i, for ts sier det jo selv. Først vil hun sjekke om det er noe hun kan det samme selv. Så derfor tar hun ikke opp noe? Anonymkode: 06abb...34e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #19 Skrevet 15. august 2016 http://www.wikihow.com/Get-a-Girl-to-Fall-in-Love-with-You Ref: Get to know her. Getting to know her is about more than just memorizing her birthday and where she was born. Spend time with her, build trust, and come to appreciate the things about her that she doesn’t often show. Learn about her fear of water (and why she’s afraid) or learn about her most embarrassing moment (and help her laugh it off). Understand how she thinks and what she believes. This will help you love her as a complete person, and she will appreciate that more than you can understand. One good way to start is by asking her an open-ended question. For example, social psychologist Arthur Aron has made headlines with his list of 36 questions to foster intimacy between people.They’re creative and open-ended, and they ask about more interesting things than her favorite movie. For example, you could try asking “Would you like to be famous? In what way?” or “What would constitute a perfect day for you?” This will not only give you the chance to get to know her better, but it will also show her that you think she's smart and her opinions are worthwhile. Anonymkode: 06abb...34e 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #20 Skrevet 15. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun ikke vet hvor hun har deg! Du må begynne å si mer hva du føler for og til henne. Hun trenger trygghet tydeligvis. Anonymkode: d1570...573 ts Men blir det ikke litt rart om jeg begynner å snakke om følelser og dype ting, når hun lukker seg og er stille? Anonymkode: dc777...04a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå