AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge denne tråden, men ja.... Jeg er en jente på 20 år. Jeg tenkte å ta hull i ørebrusken, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken side jeg skal ha det på 🙈 hva pleier folk å gjøre? Eller hva vil se best ut? Har det f.eks noe å si med hårskill? At man tar hullet på motsatt side av luggen eller Noe? Eller har det ikke så mye å si? .... jeg har f.eks skillen på venstre side ( og luggen ligger til høyre) jeg pleier også ofte å ta luggen bak øret, så da ser man jo mest av høyre øret. Jeg har forresten tatt det en gang før. Da hadde jeg også hårskillen på venstre ( og luggen lå til høyre). Da tok jeg hullet på høyre side. Men jeg tok ut øredobben for lenge siden, og hullet har grodd igjen. Anonymkode: e75a0...523
goodbye_kitty Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Jeg har hatt en piercing i ørebrusk (øverst) på venstre side, den måtte jeg ta ut til slutt pga infeksjon. Har nå en i tragus på høyre side. Jeg har sjelden håret bak øret så for meg har det ingen betydning. Men om du pleier å ha håret bak øret på høyre side så er det kanskje finest å ta den der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå