Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, 

skal snart til London og lurer på hva deres "must have" produkter, sminke, ting og tang fra "apotekene" der er? :)

Endret av gardin
Skrivefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting

Anonymkode: 4bdc7...9b3

Skrevet

Barberblader! Billigere enn i Norge :laugh:

Ellers er jeg svak for håndsprit (hehe,jaaa), så dette har di også en del av på Boots! Liker å ha en i veska, og spessielt ved besøk i skitne storbyer :fnise:

Ellers har di stort utvalg av neglelakker, løsvipper og sminkekoster som jeg alltid tar en kikk på om jeg har bruk for noe :)

God tur! :D 

Anonymkode: 4bd65...fc2

• Liker 1
Skrevet

Collection sin concealer, Benefit, Too Faced (finnes på debenhams og er ikke akkurat drugstore), Stila, Bourjois, Soap and Glory og generelt alle andre merker. Det er jo billigere og har bedre utvalg der nede 😃 Anbefaler deg å sjekke ut Boots Haul og Superdrug Haul på YouTube ☺️

Skrevet

Night and day nurse. Funker som bare juling ved forkjølelse. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bodde i London før, og måtte alltid innom Boots. Fant mine fav's: Bourjois cream blush, barberhøvler og sånne praktiske ting er billigere, Barry M-neglelakk (fargene<3), Revlon Colorstay (BESTE foundation) Batiste tørrsjampo, og Real Techniques-sminkekoster. 

Anonymkode: 8b6aa...6ed

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet
På ‎18‎.‎08‎.‎2016 den 0.23, Cesil skrev:

Er dette fortsatt lov å ha med seg til Norge? Mener å ha lest noe om at det bare skulle være lov å ha med medisiner som også er reseptfrie i Norge.

Anonymkode: a304b...fbb

Skrevet
På 18. august 2016 den 0.23, Cesil skrev:

Det er de beste ved forkjølelse/influensa. Og for meg er Migraleve den beste medisinen mot migrene. 

Skrevet

Åh jeg elsker Boots i Storbritannia :rodmer: Jeg tar det litt på sparket hva jeg kjøper der, er så mye å se på! Men jeg bruker å handle inn litt smertestillende siden det er mye billigere der :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...