AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 2-åringen er syk med feber og ørebetennelse og jeg er også i dårlig form. Han sover dårlig, gråter og det blir en del støy.jeg går mye rundt om natten for å hente ting osv, skifte bleier osv. Samboer sender melding i dag at han skal ha en kollega på overnatting pga de må jobbe sent. Jeg synes ikke det er behagelig å ha ukjente folk her mens sykdomen herjer i huset. Gu Overreager jeg ? Anonymkode: 49813...705
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Så lenge det bare er ørebetennelse Ser jeg ikke det store problemet Anonymkode: 87669...8c3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Forstår veldig godt at det er ubehagelig å ha fremmede på overnatting mens man er dårlig, og med sykt barn. Men siden det er jobb-relatert og ikke bare en kompis han kan ha besøk av når som helst, er det vel ikke mye å gjøre med saken. Kollegaen blir sikkert informert om at det er syke folk i huset, og at det kommer til å bli bråk om natten. Anonymkode: c9c46...3c5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Ehhh.....vi vet ikke, for du har egentlig ikke sagt hvordan du reagerer. Anonymkode: e8d3c...4a8 1
jupiter_c Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 hvis jeg selv også hadde vært i dårlig form, som du er, så hadde jeg nok protestert kraftig, og sagt at det er rett og slett ikke aktuelt, for vi er syke! og hvis mannen hadde trumfet det igjennom alikevel, så hadde både mannen og overnattingsbesøket blitt plassert på ett rom langt unna meg og barnet.... (for hvis jeg feks måtte opp midt på natta med sykt barn som har spydd, så rekker man ikke å kle på seg selv.... og det å løpe rundt forran fremmedfolk i morgenkåpe eller t-skjorte er ikke veldig moro....)
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 Et øyeblikk siden, jupiter_c skrev: . og det å løpe rundt forran fremmedfolk i morgenkåpe eller t-skjorte er ikke veldig moro....) Når ble det et problem? Er folk virkelig så pripne? Anonymkode: 87669...8c3
Veslefrikk Skrevet 15. august 2016 #7 Skrevet 15. august 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2-åringen er syk med feber og ørebetennelse og jeg er også i dårlig form. Han sover dårlig, gråter og det blir en del støy.jeg går mye rundt om natten for å hente ting osv, skifte bleier osv. Samboer sender melding i dag at han skal ha en kollega på overnatting pga de må jobbe sent. Jeg synes ikke det er behagelig å ha ukjente folk her mens sykdomen herjer i huset. Gu Overreager jeg ? Anonymkode: 49813...705 Ja, jeg syns du overreagerer. Og i tillegg så syns jeg dere bør si i fra at dere har sykt barn og at dere ikke kan garantere nattero, sånn at han kan velge et annet alternativ om han vil det. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #8 Skrevet 15. august 2016 Jeg forstår deg godt! Selvfølgelig er det slitsomt å være syk selv og sykt barn. Mannen din må jobbe, så du får ikke avlastning og i tillegg ha overnattingsgjester. Slitsomt. Anonymkode: 35233...946 2
jupiter_c Skrevet 15. august 2016 #9 Skrevet 15. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når ble det et problem? Er folk virkelig så pripne? Anonymkode: 87669...8c3 ja så prippen er jeg altså og det er helt sikkert mange flere enn meg som er det 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #10 Skrevet 15. august 2016 Han hoster og griner og da pleier jeg å dusje han. Det hjelper. I går kveld spydde han på meg sånnn at jeg løp naken på kjøkkenet. Det går nok fint, men jeg ble kjempe irrittert når jeg fikk meldingen. Legger meg tidlig jeg også. Ts Anonymkode: 49813...705
Rosa Sitron Skrevet 15. august 2016 #11 Skrevet 15. august 2016 28 minutter siden, jupiter_c skrev: ja så prippen er jeg altså og det er helt sikkert mange flere enn meg som er det Jeg derimot er enig med ab. Ser ikke hva som ikke er greit med morgenkåpe/t-skjorte for en kollega som sover over.
jupiter_c Skrevet 15. august 2016 #12 Skrevet 15. august 2016 1 minutt siden, VinterSnø skrev: Jeg derimot er enig med ab. Ser ikke hva som ikke er greit med morgenkåpe/t-skjorte for en kollega som sover over. bare for å ha sagt det, det er ikke fordi jeg er sjenert eller noe sånn, men fordi jeg mener rett og slett at det passer seg ikke, og ett tegn på dårlig oppdragelse å vise seg halvveis påkledd blant andre mennesker enn de aller aller nærmeste.... "for sånn gjør man bare ikke" 2
Rosa Sitron Skrevet 15. august 2016 #13 Skrevet 15. august 2016 Et øyeblikk siden, jupiter_c skrev: bare for å ha sagt det, det er ikke fordi jeg er sjenert eller noe sånn, men fordi jeg mener rett og slett at det passer seg ikke, og ett tegn på dårlig oppdragelse å vise seg halvveis påkledd blant andre mennesker enn de aller aller nærmeste.... "for sånn gjør man bare ikke" Hadde det vært bh og string kunne jeg vært enig, men nei. Klarer ikke se hva som er feil med morgenkåpe om natten. 1
jupiter_c Skrevet 15. august 2016 #14 Skrevet 15. august 2016 Et øyeblikk siden, VinterSnø skrev: Hadde det vært bh og string kunne jeg vært enig, men nei. Klarer ikke se hva som er feil med morgenkåpe om natten. er vel farget i svarene mine her fordi jeg hadde vært super sur fordi min mann da ikke hadde respektert at jeg ikke ville ha overnattingsbesøk når jeg selv og barnet er syke.... og jeg da hadde følt at besøket hadde gjort at jeg faktisk måtte rekke å slenge på meg den morgenkåpen eller t-skjorten, istedenfor å bare løpe direkte til barnet i hva jeg nå enn måtte finne på å sove i... 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #15 Skrevet 15. august 2016 Jeg skjønner deg godt TS! Jeg hadde nektet, de får heller sove hos hans kollega eller på hotell el.. Anonymkode: 7871d...b75
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 15. august 2016 #16 Skrevet 15. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: I går kveld spydde han Ts Anonymkode: 49813...705 Når jeg leste hovedinnlegget så tenkte jeg greit, hun overreagerer skikkelig, men så leste jeg dette. Med mindre de har et sted der de ikke er et forstyrrende element og du ikke merker at de er der, så ville jeg protestert og spurt om de kunne finne et annet sted
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #17 Skrevet 15. august 2016 Jeg ville sagt fra til mannen at han kanskje burde revurdere det da jeg regner med dere er smittsomme. Jeg tenker det er verst for besøkende om han må ligge og høre på at folk spyr i huset Anonymkode: 0e586...f1d
Saphyria Skrevet 15. august 2016 #18 Skrevet 15. august 2016 Eg reagerer mest på at han gir beskjed om at kollegaen skal sove over, fremfor å spørre om det er greit.. Når man er to under samme tak så er det normalt å spørre om ting som angår den man bor sammen med, fremfor å bare bestemme det på egenhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå