Gjest _trenger hjelp_ Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 hei nå har jeg brukt aluminiumsklorid en stund på grunn av sterkt svette i armhulen. den har hjulpet meg mye mot svettingen men det hender ofte ennå at det kommer flekker på trange klær. dette gjør at jeg sjelden går i fargerike klær(noe jeg synes er kjempe fint), og aldri er helt trygg på om det kan komme flekker eller ikke. har dere noen ideer om hva jeg kan bruke for å være trygg mot svetteflekker? jeg har prøvd yerka men aluminium funket mye bedre. deodoranten jeg bruker til vanlig er sterilan activ reserve(stick). må bruke deodorant til vanlig selv om noen har sagt at jeg ikke bør det. kan legen skrive ut en resept til meg på noe som er enda sterkere enn aluminiumsklorid? eller er det noen behandlinger jeg kan ta for å bli kvitt problemet? vil helst ikke operere meg på grunn av dette. på forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Fant et innlegg hos lommelegen med linker videre og masse info om hva som kan gjøres http://www.lommelegen.no/sl/slartikkel.asp?visart=5560 Masse bra info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 12. november 2004 #3 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har ikke noe konkret tips til deg, men jeg har selv det samme problemet dette gjør at jeg sjelden går i fargerike klær(noe jeg synes er kjempe fint), og aldri er helt trygg på om det kan komme flekker eller ikke. Det er noen farga stoffer som ikke blir så mørke når de blir våte. Ellers vil jeg si at du bør lese innlegget som heter deodorant på velvære, klær og kosmetikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå