Gå til innhold

Kontoutskrift for august i DNB nettbank

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger kontoutskrift for august, men det funker jo kun for siste fulle mnd som er juli. Også når jeg søker i arkiv kommer det opp "ingen treff" for august. Noen som kan hjelpe? 

Anonymkode: c7c19...d28

Skrevet

Hvorfor ser du ikke bare på "siste transaksjoner"? Det er jo det som kommer på kontoutskriften uansett.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Million skrev:

Hvorfor ser du ikke bare på "siste transaksjoner"? Det er jo det som kommer på kontoutskriften uansett.

Er ikke noe alternativ på nettbanken om å lagre det. Må ha det skriftlig og det siste om står på kontoutskriften da er fra 29.07 selv om jeg har utbetalinger i august også. 

Skrevet

Lagre det? Kan du ikke bare ta utskrift og printe ut siste transaksjoner? Hvis ikke det er mulig i din nettbank, er det noe merkelig. Det er vel noe som er mulig for alle i alle banker.

Skrevet
2 minutter siden, Million skrev:

Lagre det? Kan du ikke bare ta utskrift og printe ut siste transaksjoner? Hvis ikke det er mulig i din nettbank, er det noe merkelig. Det er vel noe som er mulig for alle i alle banker.

Kan printe ut siste transaksjoner, men skal sende det som dokument innen en time og det står at det må være kontoutskrift. Men kanskje jeg kan ta screenshot og at det fungerer. Takk for svar :) 

Skrevet

Du får jo ikke kontoutskrift fra august før måneden er over da. Så hvis det er siste kontoutskrift du er bedt om, så er det det fra juli som menes. 

Anonymkode: 83bd4...be6

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får jo ikke kontoutskrift fra august før måneden er over da. Så hvis det er siste kontoutskrift du er bedt om, så er det det fra juli som menes. 

Anonymkode: 83bd4...be6

Poengterte dette jeg og, men fikk beskjed om å få med hva som hittil er utbetalt og kommet inn i august :/ 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poengterte dette jeg og, men fikk beskjed om å få med hva som hittil er utbetalt og kommet inn i august :/ 

De kan jo ikke be om noe som ikke finnes, så kontoutskrift for august blir det ikke. Den er ikke laget ennå :) Det blir siste transaksjoner, de er det alle transaksjoner til og med i dag på. Så ta screenshot du, det burde holde lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...