AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Her er noen punkter og litt fortellinger om hva jeg opplever blandt vennene mine? Vi er fem stykk og jeg møtte disse da jeg ble student i Trondheim. Da jeg møtte dem var alle hyggelige mot meg og smilte. •En kveld ble jeg bedt til jentekveld hos dem og da snakket de meg til og kjøpe smågodteri, noe jeg angrer på • De snakker heletiden om seg selv og skal sammnligne hverandre. • Dersom man sier nei blir de irriterte og kan unngå deg. De kan også huske på det til en annen situasjon. • De er sammen med hverandre for sin egen fordel, dersom noen sier "skal vi gå tur" kan hun si nei, men om man sier man spanderer middag så blir hun med. • De prøver og kontrollere meg til og gjøre det de vil, snakke meg inni forhold jeg ikke vil, jobber, hva jeg skal gjøre og bli litt sur og snakke ned på meg, dersom jeg tok andre valg. hva synes dere at dett er likt? Anonymkode: 9d295...4de
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 De ble plutselig og gå fra sjarmerende til ekkel. De skal få hverandre til og gjør det de vil. De snakker med meg som de skal belære meg noen ganger. Dem ønsker og få vite alt om livet mitt. De presser meg til og fortelle vanskelige ting som jeg har med hverandre, men jeg lar det sjeldent skje. Det virker noen ganger som de vil ha en tjener som skal gjøre det de ønsker og si hva som gjelder. De vil ha noen de kan bestemme over. Det er som de prøver og sjarmere seg inn på meg og BOOM de kontrollerer meg. Nå er jeg sterk og lar meg sjeldent styre med mindre jeg vil, men jeg ser hva alle gjør med alle. De snakket bakryggen til hverandre og de kan smile oppi ansiktet til hverandre. De er snille en stund før noen av oss skal ha en fest foreksempel. Det er mange ganger de synes det er gøy og skal kontrollere, som de ikke har noe annet og gjøre. Hva kan jeg gjøre???? Anonymkode: 9d295...4de
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 De kan også be noen om å komme på festen, men spør om de orker og skaffe det eller det, i det de kommer blir de ekskludert etter de har fått det de vil ha. Anonymkode: 9d295...4de
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæææ??? Anonymkode: 4676f...24a jeg skriver bare fortsettelsene i de andre kommentarfeltene <3 srry om du ble forvirra Anonymkode: 9d295...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå