Teardrop Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Mensen min varer fra 3-6 dager. Mensen min stabil og kommer alltid på dagen den skal som er samme tid hver mnd. Dvs at hver gang mens er ferdig er det nøyaktig 3 uker til neste mens. Denne mnd kom mensen 6 dager etter eggløsning. Forrige måned kom mensen 13 dager etter.... De mnd mensen kommer 5 og 6 dager etter EL, er vel altfor kort til at egget rekker å komme seg ned i livmoren for å feste seg? Vi har nemlig hatt kontroll på eggløsning og har hatt sex et par ganger om dagen dagene før denne, så det skal ha ligget sæd å ventet på egget.... Nå er jeg forvirra! Er det mine sykluser som ødelegger for oss? Trodde uansett de var normale siden de er regelmessige....
Gjest Theakri Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Er du helt sikker på når du har el? bruker du noen tester?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Kort lutealfase er et problem ja. Google lutealfase defekt eller luteal phase defect. Anonymkode: 9939d...521
Gjest Sisti Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 6 dager er for kort tid ja. Kan fikses med progesteronstøtte (men kan gjerne være greit å utelukke at det ikke er noe annet galt, cyster for eksempel).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå